- Да седнем ето там!- каза Юнги, като се понече да посочи пейката, но не можа, защото торбите тежаха.- Добре.- казах аз и започнахме да вървим бавно към пейката.
- Поне е на сянка.- казах аз и се засмяхме.
- Така е.-отвърна Юнги. След малко бяхме до пейката, оставихме всички торби на земята и седнахме на пейката, като се облегнахме назад.
- Ох, почивка!- каза Юнги и се засмяхме.
- Не стига, че е топло, ами и торбите тежат.- оплаках се аз.
- Знаеш ли...мисля, че ще е най-добре да звънна на шофьора, за да ни забере.- каза Юнги.
- Не, недей...няма смисъл, ще се справим.- казах аз, защото ми беше неудобно.
- Хайде де, не ми се върви!- оплака се Юнги. Сега какво да правя? И да искам и да не искам ще ми се наложи да се съглася.
- Добре!- примириха се аз, а Юнги се зарадва и извади телефона си от джоба на дънките си. Звънна на някой, след което отново седна.
- И...значи имаш шофьор?- попитах аз.
- Да, нали ти казах, че и закусвалнята е наша, но не съм казал на никой, освен на теб! Баща ми има пари, но аз не искам да се хваля с това.- каза Юнги.
Харесва ми характера му. Не го интересуват парите и такива неща, иска да е...като останалите.
- Шофьора трябва да дойде след малко.- каза Юнги.
- А, ето го!- каза той и се изправи, а аз се изправих след него. Пред нас спря един черен ван и от там излезна един мъж, беше нисък и слаб и беше облечен с черен костюм.
- Здравейте, г-н Мин!- шофьора поздрави Юнги.
- Здравейте, госпожице!- поздрави ме и мен.
- Здравей!- казах аз.
- Т/И, това е шофьора ми, казва се Лий.- предстви го Юнги.
- Лий, това е Т/И.- Юнги предстви мен.
- Приятно ми е да се запознаем!- каза г-н Лий.
- На мен също.- отвърнах аз. Лий Започна да слага всички чанти във вана, а ние влезнахме вътре и го изчакахме. Автомобила изглеждаше много добре.
Имаше тиха музика за фон и ухаеше много приятно. Изведнъж в вана влезна и г-н Лий.
- Къде трябва да Ви закарам?- попита г-н Лий, а Юнги ме погледна.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Basketball Player //MYG
Fiksi Penggemar💫Започната:16.07.2021💫 💫Завършена: ....💫