Събудих се от мириса на нещо вкусно. Отворих очи и станах, след което започнах да вървя към източника на миризмата.
Влезнах в кухнята и видях Т/И да готви нещо. Прегърнах а в гръб и я целунах по врата, а тя се засмя тихо.
- Добро утро!- каза тя.
- Добро утро!- отвърнах аз и поставих главата си на рамото й, а ръцете ми се удавиха около корема й.
- Гладен ли си?- попита ме Т/И, а аз закимах с глава. Тя се засмя, след което продължих с това, което правеше и не след дълго беше готова.
Помогнах й да оправи масата, след което седнахме и започнахме да се храним.
- Съжалявам, че съм заспала тук.- казах аз, а Т/И ми се усмихна.
- Не ми се извинявай.- отвърна тя, след което продължих да се храни.
Не след дълго и двамата бяхме нахранени. Оправихме масата и казах, че аз ще измия чиниите, а Т/И отиде да оправи леглото.
- Аз ще се изкъпя.- провикна се Т/И от стаята си.
- Добре!- отвърнах аз. Не след дълго бях готов с чиниите, а Т/И вече беше в банята.
Взех си телефона и седнах на дивана, след което започнах да разглеждам социалните мрежи. Нямаше нищо интересно, но ми беше скучно, за това продължавах да разглеждам.
Не след дълго чух вратата на банята да се отваря. Продължих да си гледам в телефона, а зад мен се чуха бързи стъпки, след което се затвори вратата на стаята на Т/И.
Нямах намерение да я притеснявам, все пак съм заспал тук и ще ми стане неудобно ако тя се чувства неловко пред мен.
След малко Т/И излезна от стаята си и седна до мен, като ме прегърна. Аз оставих телефона си на масата и я прегърнах също.
- Какво ти се прави днес?- попитах аз и изведнъж Т/И се опули.
- Юнги, ама днес е понеделник и сме на училище.
- Т/И, какво училище те гони? В грипна ваканция сме.- казах аз и тя се удари по челото. Хванах ръката й и я погледнах лошо.
- Повече не прави така!- казах аз със сериозен тон.
- Какво да правя? Не виждаш ли колко съм глупава?!- попита тя раздразнено.
- Случва се да се объркаш, на всеки се случва.- казах аз и я целунах нежно по устните, а тя се усмихна леко.