YAKINLAŞMA
Tarih : 3 Temmuz 2021
Yer : Fethiye / MuğlaDün sahilden sonra Barlas beni eve bırakmıştı. Hiçbir şey konuşmamıştık. Barlas birkaç gün önce hayatıma girmişti ama ben onu sanki uzun zamandır hayatımdaymış gibi hissediyordum.
Bu çok garip bir histi. Kokusu bile tanıdık geliyordu bana. İlk başta bildiğim bir koku zannettim, ismi aklıma gelmedi sandım. Ama öyle değildi, o koku hep benim yanımdaydı sanki. Bakışları ilk günden beri tuhaftı. Anlayamadığım bir şeyler vardı onda.
Belki paronayaklık yapıyorum ama öyle değildi işte. İlk geldiği günkü bakışlarını şimdi hatırlayınca ilk kez gördüğü birisine bakar gibi değil de daha çok uzun zamandır görmek istediği birini görmüş gibiydi.
Ben çok şüpheci biriydim. Kafamda kurar kurar dururdum. Hissediyordum bunun altından çok başka bir şeyler çıkacağını.
Düşüncelerime dalıp giderken odamın kapısı çaldı. İçeriye ablam girdi. İsteksiz sesiyle "Hakan'a gidiyoruz gelecek misin?" diye sordu.
Onların muhabbetleri çok sıkıcıydı ama Barlas varsa giderdim. "Kimler olacak?" diye sordum.
"Biz, Naz, Bartu, Hakan, Barlas ve Ali Han olacak." dedi ve odanın kapısını kapatmadan devam etti "Geleceksen hemen hazırlan, birazdan çıkarız." dedi ve gitti.
Şu hayatta en sinir olduğum şey odamın kapalı kapısının açılıp, geri kapatılmamasıdır. Gidip odamın kapısını kapattım. Aslında Barlas'ın ismini duyduğum için gidecektim ama Ali Han da olacaktı. Ali Han, Hakan Abinin kardeşiydi.
İki yıl önce Ali Han ve ben sevgiliydik. 1 yıl boyunca sevgili kalmıştık. Eskide kalmıştı ama onun hala bana karşı duyguları vardı. Bundan sadece Hakan Abinin haberi vardı.
Şimdi orada Barlas'da olacaktı. Ali Han'ın yanlış bir hareketini yakalarsa hiç istemediğim şeyler olabilirdi.
Ama bir yanım bana git diyordu. Barlas kıskanır mı diye merak ediyordum. Kötü yanıma kandım. Barlas'ı çıldırtacaktım. Kendime şaşırdım. Nasıl biri olmuştum ben böyle?
Kalçamın altında biten siyah bir şort giydim. Şort demeye ne kadar dilim varmasa da. Üzerime ise göğüslerimin altında biten açık mavi bir tişört giydim.
Hazırlandıktan sonra beraber Hakan Abinin evine gittik. Müstakil bir villaydı. İki katlıydı çok büyük değildi. Güzel bir bahçesi vardı. Evin dışı taşlarla kaplıydı. Eniştem kapıyı çaldı. Kapıyı Naz Abla açtı "Hoşgeldiniz" dedi ve içeriye girdik.
"Hoşbulduk"
Bahçeye geçtiğimizde herkes oradaydı. Barlas'la göz göze geldik. Gözlerimi kaçırdım ve Ali Han'a baktım. Görüşmeyeli bir yıl olmuştu. Siyah gözleri ve kahverengi saçları vardı. Uzun boyluydu ve fit bir vücudu vardı. Ali Han da beni süzüyordu. Ona gülümsedim o da bana gülümsedi.
Göz ucu ile Barlas'a baktığımda tek kaşını kaldırmış bizi odağına almıştı. Bizde bahçeye yerleştik. Ben Ali Han'ın yanına oturmuştum, salıncakta Naz Abla ve Bartu Abi oturuyordu. Bahçe masasında Hakan Abi, eniştem ve ablam oturuyordu. Karşımızdaki koltukta Naz Ablanın nişanlısı ve Barlas oturuyordu. Barlas gözünü kırpmadan beni izliyordu. Bartu Abi ise telefonda biri ile konuşuyordu. Diğerleri muhabbete çoktan dalmıştı.
Ali Han elini açık saçıma attı ve karıştırdı. Saçımın kabarmasından nefret ederdim. Bunu biliyordu ve bilerek yapıyordu. Hemen elimi eline attım ve saçımdan çekmeye çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gün Batımı
Genç KurguKırık bir kapıyı ittim ve açtım. Barlas yerde oturmuştu ve kendinde değildi adeta. Yanında bir sürü içki şisesi vardı. Bir çoğunu içmişti. Ve sanırım şuan şarhoştu. Kapıdan ses çıkması ile birlikte bayık gözleri beni odağına aldı ve yutkundu. Gali...