Najednou mi na rameno někdo položil ruku.
Ta ruka bylo studená, až mnou projela vlna chladu.
Otočil jsem se na člověka, který položil ruku na mé rameno.
--------------------------------------------------------------Todoroki POV
Otočil jsem se a uviděl...
ST: „Bakugo?"
KB: „Pojď za mnou."A sakra...
Polkl jsem ten knedlík v krku, vstal a šel za Bakugem, který šel na záchody aby nás nikdo neviděl.
Došli jsme k zachodům a Bakugo zastavil.
KB: „Buď ty nebo Deku... Jak kdybyste mě a Kirishimu kurva sledovali!"
Řekl, chytl mě za límec od trička a přitiskl ke zdi.
V očích mu šel vidět vztek. Už jsem jen čekal až udeří...
Midoriya POV
Todoroki se zvedl a šel s Kacchanem na záchody. Zajímalo by mě, co se děje.
Po asi 10 minutách jsem vstal a šel se podívat co tam dělají.
Došel jsem k záchodům, pomalu otevřel dveře a mrknul očkem, co se tam děje.
Když jsem ale viděl Kacchana, který mlátil Todorokiho, který se mezitím bránil, tak jsem tam vběhl a snažil se je uklidnit.
IM: „Kluci, kladněte se!"
Zakřičel jsem na ně, ale oni nic.
Vzdal jsem to a prostě mezi ne vběhl.
Stál jsem zády Todorokimu, takže ránu, kterou mel schytat on, jsem schytal já přímo do žeber.
Bolestí jsem se posadil na kolena a snažil se tu bolest tak nevnímat.
ST: „Midoriyo!"
Řekl Todoroki a rychle se mi snažil nějak pomoc, ale marně.
Kacchan tam jen tak přiblbě stál a prohlížel si celou tuhle situaci.
ST: „Bakugo ty nejsi normální, popereš se se mnou kvůli úplné blbosti a ještě ublížíš Midoriyovi, který za nic nemůže!"
Kacchan se na mě podíval zabijáckým pohledem, ještě si mě s tím pohledem rovnou změřil a pak odešel.
Držel jsem se za břicho. Byla to hrozná bolest ale pak ta bolest ustávala.
ST: „Promiň Midoriyo, je mi to líto, odpusť mi."
IM: „Není ti co odpouštět Todoroki, ty za RO nemůžeš."Řekl jsem, otočil se směrem k němu a dal mu pusu na tvář.
Ale to si mě pak Todoroki chytl za triko s přitáhl si mě do polibku.
Po chvilce Todoroki přejel svým jazykem o můj spodní ret a tím si vyžádal vstup do mých úst.
Pak se z ničeho nic začaly otvírat dveře.
Rychle jsem se od Todorokiho odtáhl a vstal.
Do místnosti vešel Aizawa.
.
.
.
.ANO VIM JE TO KRATE ALE ASPON NECO KDYZ TED NEVYDAVAM OMLOUVAM SEEE 🙏
Ano, tu to ukončím a jdu poupravit kapitoly předtím...
Heh...
Tak u další kapitoly paa (づ ̄ ³ ̄)づ
ČTEŠ
Excuse me, I love you [Tododeku] ✔
FanfictionČaukyy, Před tím, než si to začnete číst, tak chci říct, že tuhle knížku jsem napsala v roce 2021. V té době byla moje gramatika na nízké úrovni. Tahle knížka je hodně cringe, ale nechám ji tu jen kvůli toho, že má aspoň malý úspěch 😭😭 Přeji hodně...