die for you 19.

311 24 2
                                    

Čaká vás plný super-duper nadupaný diel tak si ho užite.
z Billovho pohľadu:

Zastali sme na zastávke kde už stál Paľko. Mal čierne úzke džíny, fialové tričko famous a na tom čiernu mikinu. Otvoril som mu dvere zvnútra, pozdravili sme sa s ním všetci piati a ja som si potľapkal po stehnách, čím som mu naznačil, že si má sadnúť na mňa.

"To fákt?" Udivene sa pozrel. No dlho neváhal a posadil sa. Je veľmi ľahučký. Dal si ruky okolo môjho krku. Dal som mu pusu na líčko a všimol si, že už sme prešli takmer celú dedinu.

"Jujinky, to je kawáii." Iwis sa nad nami rozplývala s tým jej typickým prízvukom.

"Ňuňú, to je." Prisvedčila jej Ivanne. Kým sme stihli dojsť po Paľka, Ivanne sa s Dávidom a Sarah aj krátko zoznámila. Že auto-zoznamovacia párty, lol xD

"Ja som taká natešená. Normálne ma celú trasie." Zapoznámkovala Sarah, na čo ju Iwis pohotovo odfajčila: "Teba netrasie, teba dzigá."

"Toto nebolo pekné." Uchechtol sa Dávid za volantom.

"Ale dajte pokoj vy dvaja." Otrávene ich odpálkovala Sarah.

Pritúlil som sa k Paľkovi a dal mu pusu na krk. Samozrejme, nebolo by to bez toho, aby si to Iwis nevšimla a neokomentovala.

"Kawaaaaaaaaii." Zapišťala vysokým hlasom. Paľko sa na ňu usmial, až to vyzeralo, že sa bude smiať.

"Eghmm. Toto je... Vyrušovanie vodiča." Dave sa snažil sa sprísniť tón, no moc mu to nešlo.

"Choj dakde aj s vyrušovaním vodiča." Odpapuľovala mu Iwis.

"Počúvaj, ty vždy musíš mať posledné slovo." Prevrátila očami Ivanne a zasmiala sa.

"Ako keby si ju nepoznala." Priložil som aj ja poznámku.

"Veď práve, že ju poznám až moc dobre." Pozrela na mňa Ivanne spoza Iwisinej natupírovanej hlavy.

"Ale no tak." Zasmial sa Paľko. Stále som ho držal na nohách, furt bol ľahký. Krásne voňal. Keď sa atmosféra v aute ukľudnila, Paľko si položil hlavu na môj krk. Spokojne som sa na neho pritúlil. Dýchal som tú jeho vôňu a v tej chvíli by som ho od seba najradšej nikdy nepustil. Tie jeho vlásky, ňuňu.

Už sme prechádzali mestom, stačilo len zastať pri klube.

"Sme tu." Dávid zaparkoval, tľapol si so Sarah a potom sa otočil na nás do zadu.

"Vystupovať." Neposedne sa mrvila Iwis, no nič nezmohla, keďže sedela v strede. Otvoril som dvere a s Palim sme vystúpili. Ivanne už vyšla a za ňou sa hrnula Iwis. Ako veľká voda. Všetci sme už boli von, keď Iwis zabuchla dvere.

"Zasa posledná, ale to kvôli vám." Zahlásila a zaškúlila po mne a po Ivanne.

"Chill." Ivanne pohodovo prehlásila a vykročila smerom ku klubu.

O 19:50 sme otvárali dvere. Dvere do klubu. Ocitli sme sa v chodbičke, odkiaľ už Sarah presne vedela kam ísť. Otvorila ďalšie dvere. Vošli sme za ňou a hneď sme si zaplatili za vstupné a dali nám pásku na ruku. Predskokani si pripravovali scénu. Toto bude prehnaný večer.. aj noc.

Najprv vám opíšem klub a prostredie (v tom nie som moc dobrý) a potom vám opíšem ľudkovcov (to zbožňujem!).

Klub sa delil na tri menšie miestnosti, ktoré boli v podstate prepojené. Keď sme vošli dnu, po pravej strane bol gauč a vedľa stôl s lavicami. Oproti bol bar. Oproti vchodovým dverám bol nejaký stôl a vchod do chodbičky kde sú wc. Pri stole, ktorý bol pri gauči bola klenba, cez ktorú sa prechádzalo do miestnosti kde bolo menšie pódium a miesto pred ním. Ďalej sa odtiaľ do zadu dalo prejsť ku ďalším drevený stolom. A aby som nezabudol, steny boli tmavé, alebo pomaľované na streetart style.

die for you - SKWhere stories live. Discover now