die for you 35.

70 11 0
                                    

Pred nami je ďalší okrúhly diel. A ako už všetci vieme, Billa onedlho čaká škola. Tak užívajte čítanie.
Z Paľkovho pohľadu:
Takže dnes si ideme hľadať prácu. Vstal som až s prílišným nadšením a hneď po rannej rutine som sa pustil do vyhľadávania ponuky práce na internete. Ak mám pravdu povedať, vôbec som nepremýšľal, čo budem robiť. A vezmú ma vôbec niekam? S týmto výzorom toho veľa čakať ani nemôžem. Pozeral som nejaké jednoduchšie zamestnania ako čašník, alebo pomocník na stavbe. Jednoducho dočasné zamestnanie na prežitie. Pozeral som ponuky na internete a do očí mi niečo udrelo. Hľadáme barmana/barmanku. Vek 19-30. Neznelo to teda vôbec zle. Dokonca je to v nejakom klube vo vedľajšom meste. Pozrel som na obrázky a zajasal som. "Jo, to beriem!" Pracovať za pultom v klube kde som bol s mojim drahým na prvom rande, to znie super. Hneď som im na email zaslal krátky životopis a žiadosť o prijatie. Robil by som po večeroch, ale to by mi nevadilo. Každý večer počúvať kapely a byť obklopený emo, punk alebo metal kids? Môže byť niečo lepšie? Aj keď čapovanie piva opilcom a utieranie zvratkov po záverečnej už tak lákavo neznejú, stále mi to príde ako super ponuka. Hneď som sa šiel pochváliť môjmu milému kawaii pokemonovi.
Ja: láska? ^^ :3
Bill: áno? *-* dobre ranko btw :*
Ja: ránko!? Veď je 11 :p a musím ti niečo povedať, len som ťa nechcel zobudiť telefonátom. Vedel som, že po včerajšom večeri budeš spať dlho.
Bill: tomu ver, ešte som pod perinkou :3 pridaj sa :D a počekej, hneď ti volám :*
Ja: okey :D
Keď mi zazvonil mobil zodvihol som. "Neuveríš mi, ale vybral som si prácu. Už len počkať, či sa mi ozvú." Vysypal som na neho. "Akú? Akú?" Vytešoval sa za telefónom. "Noo barman. Tam kde sme mali prvé rande a spoznali sa s chalanmi z Koblížkov." Jasal som ešte stále. "No pecká, tam ťa musia zobrať. Budem tam chodiť potom častejšie." Tešil sa ako malé dieťa. Snažil sa znieť nabudene, ale aj blbec by vedel, že ešte z postele nevyliezol. "Tomu ver, keby to vyšlo bolo by to mega." s povzdychom som dopovedal. "Vyjde to." Nevidel som ho síce, ale vedel som, že sa usmieva. U neho mám vždy podporu. "Ďakujem láska." "Od toho tu som." Cmukol mi do telefónu. Rozlúčili sme sa a ja som sa vydal po robote. Teraz nemyslím robote ako robote, ale povinnostiam v domácnosti. Vďaka tomu, že si všetko vždy podctivo splním mám ešte strechu nad hlavou. Ale je mi fajn. S našimi už vychádzam ako tak dobre. Mamina chodí na nejaké terapie, ktoré sa jej rozhodla platiť sestra a tomu konskému xichtu čo sa sem prisťahoval sa naďalej snažím vyhýbať. A funguje to. Čím menej slov, tým menej hádok.
Z pohľadu Iwis:
To sme fakt boli naposledy von pred dvoma dňami? No tak to nie, zase ich musím zvolať. Furt to len hnije doma na zadku, ani nenapíšu. Hanba im, fuj!
Zabodla som lyžičku späť do nutelly a s rozhorčením napísala do skupiny.
Ja: hej vy plešatí polokrvníci, to akože mienite posledný týždeň prázdnin stráviť doma na tých prihorených zadkoch?
O pár minút na to sa ozvala Sarah
S: ejha aká rozpáľená xD ale fakt by sme mali zájsť von!
Len som prevrátila očami a kým som premýšľala nad dobrým disom napísal Bill.
B: ja som bol včera na povinnom rodinnom výlete xD ale prežil som xD kde by sme išli dnes?
Bože to je hrozné. Tá rozstrapkaná plešatá mamba sa mi ani neuráčila povedať, že bola niekde s rodičmi. Ani ako bolo nenapísal. Nič. No pekne, to mu nedarujem.
Mek: nechceme spraviť nejaký zraz? Na zažehnanie prázdnin. Ale dnes by sme mohli ísť do kina.
Ja: súhlas! :3 aspoň jedna inteligentá hlava s normálnymi nápadmi sa tu nájde
Mek: ooh, arigato oneechan ^^
(niečo v zmysle "óó, ďakujem sestrička")
Sarah: ja tiež súhlasím
Bill: tak dnes o šiestej večer u nás pred kinom
Lilith: aj ja ideem :D
Sarah: Iwis, Bill, vy si tiež berte lásky! :D
Paľko: láska rada pôjde :D
Ja: aj toho môjho retarda vezmem, ale bohvie kde zas je xD
Fakt by ma zaujímalo, kde sa ten môj kaukazký šabľozubý tiger túla. Tomu asi treba namontovať čip. Lebo ten aj o dvanástej na obed, cez prázdniny je schopný mať obídené už celé mesto.
Mek: si ho musíš strážiť :D
Ja: to nie je tak jednoduché ale xD

Potom som sa odhlásila a išla hodiť článok na blog. V skupine sa rozjela téma ohľadom biológie v škole. Pojmy ako oblanená noha alebo kačací penis sú natoľko odstrašujúce dokonca aj pre mňa.

Neskôr som išla vyvenčiť psa. Potom som sa začala chystať do kina. Chcelo to tmavý rúž. Hľadala som v mojej hromade kozmetiky a to najtmavšie čo som našla som si dala na ústa. K tomu len pekné linky a mohlo sa ísť hrabať do skrine po oblečenie. Zase som sa s ňou skoro pobila. Dvierka od skrine sú hold sviňa.

Z Billovho pohľadu:
Som tu prvý. Zaradoval som sa, keď som stál pred kinom. Šiel som dnu aby som sa pozrel, čo dávajú. O môj bože! Zootropolis! Tak na to musíme ísť. Ani som si neuvedomil, že nadšením vrtím bokmi a pani za pultom na mňa pozerá ako na retarda. Vybehol som pred kinom, kde už stál Mek. "Čáu, ty kde si bol." Zazubil sa na mňa, keď som vyšiel z budovy. "Ahój." Rozbehol som sa, aby som ho objal. "Bol som pozrieť čo dávajú." Vystískal som ho a v diaľke sa už hrnula Iwis s Claudom. No a ticho skončilo. "A na čo si prišiel?" Prehrabol si ofinu Mek. "Že chcem ísť na Zootropolis." Oči sa mi rozžiarili a musel som sa jemne zasmiať. Iwis s úškrnkom na tvári ťahala Clauda za ruku a hneď boli pri nás. "Ahojte." Pozdravili sme sa s Mekom takmer naraz. "No zdravím." Iwis sa usmiala. Claudov pozdrav znel jednoduchšie. Z druhej strany išla Lilith so Sarah ruku v ruke a pri nich Paľko. Na niečom sa chichotali a potom keď si všimli naše zdesené pohľady stíchli. Prišli ku nám, pozdravili sme sa a keď som mal konečne šancu hodil som sa Paľkovi okolo krku.
Keď už sme sedeli v sále a ja som sa cítil ako kráľ sveta, že som ich nahovoril na Zootropolis, prišlo pár detí s mamičkami. Pozerali po nás ako po exponátoch.
Film začal a ja som sa nechal unášať dejom. Odpíjal som pomaličky zo svojej kinovej Coly a bol som rád, že mám okolo seba konečne pravých priateľov. Niekedy sa pýtam, kde celý môj život boli. Síce na to odpoveď nemám, ale jedno viem. Už ich zo svojho života nemienim nikdy vypustiť.
Napíšte mi do komentáru, či by ste boli ochotní čítať odo mňa aj niečo iné ako dfy. Poprípade, či už niečo iné čítate, alebo čo v príbehu zmeniť. Ďakujem ^^ 

die for you - SKTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang