die for you 24.

183 19 4
                                    

Hneď ako som prišiel domov som si sadol na posteľ v mojej izbe a vyhľadal ho na fb. Má úžasnú profilovku! Vyzerá ako... nejaká dokonalá morská panna, alebo skôr pán? Okamžite som mu poslal žiadosť a napísal Iwis slohovku o tom, čo sa dnes stalo. Už nie je jediná, ktorá spamuje. Inak mi nikto nenapísal. No aspoň som dostal z hlavy to s Paľkom. (Mekovu profilovú fotku máte hore. Samozrejme je to len v príbehu. V realite je to Aquamarin :3) Ľahol som si a rozmýšľal, čo sa vlastne stalo. Bolo to fajn spoznať niekoho ako je Mek. Asi je na čase, aby som vám o ňom čosi povedal, tak nech sa páči: Mek sa narodil v Nemecku. Jeho ocino sa tam presťahoval, našiel si ženu, ktorú si vzal a mal s ňou dve deti. Prvé dieťa bol Mek a druhé Tobias. Keď som sa pýtal Meka, aby mi povedal niečo o Tobiasovi, zistil som, že má 9 rokov a nevie plynule slovensky, pretože na SR sú iba prvý rok. Mek bol vychovaný v dvoch jazykoch. Najprv nemčina a potom slovenčina. V Nemecku chodil na základnú školu a slovenčinu ho učil doma otec a stará mama, keď ku nej chodil na prázdniny na Slovensko. Mek zatiaľ nechodil na strednú, rok mal domácu učiteľku a teraz nastupuje do druhého ročníka tu na Slovensku. To vysvetľuje to, prečo som ho ešte nevidel. Nikdy nechodil po meste, zdržiaval sa iba v novej časti mesta, alebo chodil taxikom vedľa do mesta. Tu mu to príde ako zapadákov. Už rok žije v tejto úžasnej vilke a ja som ho ešte v meste nezahliadol. Jeho otec je pilot, takže doma často nebýva a jeho mama pracuje v jazykovej škole, ktorá každý mesiac robí jazykové tábory. Práve teraz je na jednom tábore a Tobias je s ňou. Mek je zaujímavá povaha. Na vonok vyzerá prísne, nezaujato a prišlo mi, že sa so mnou nechce rozprávať. V skutočnosti je však dosť odvážny a keď sa rozkecá, výborne sa ho počúva. Už od 13tich cosplayuje. Videl som fotky s jeho cosplaymi, rôzne fotky od umeleckých až po obyčajné selfies v cosplayi. (Kto nevie čo je cosplay, do komentu vám dám odkaz na jeden môj článok.) Úplne som nad ním žasol. Jeho cosplaye ako Kaito z Vocaloids, alebo Sasuke z Naruta, tiež Midorima z Kuroko no Basket. Všetko to boli cosplaye, ktoré patrili do topky cosplayov ČR/SR cosplay scény. Dokonca nebol úplne neznámy medzi nemeckými cosplayermi, čo ma prekvapilo, keď Nemecko je dosť veľká krajina. Pred tým som len pozeral anime a z cosplayerov poznal nanajvýš Hemulku, ale teraz ma to fascinuje oveľa viac.
Pýtal som sa Meka tiež, prečo neostali v Nemecku. Mal by tam predsa oveľa lepší život. Vysvetlil mi to veľmi jednoducho. Jeho otca to ťahalo na Slovensko. Jeho mamina je síce Nemka, ale povedala, že rada vyskúša žiť tu.
Čo som ešte o Mekovi zistil, je že v Nemecku už chodil s jednou babou a s dvoma chalanmi. Keď zistil, že je gay, povedal to rodičom, s ktorými má veľmi dobrý vzťah. Zobrali ho úplne normálne. Presne tak by to malo byť.
Čudoval som sa, že keď je cosplayer, otaku a ja neviem čo ešte, prečo je celý v čiernom a počúva metalcore. Nevedel mi to objasniť, je to proste jeho štýl. Okrem core počúva aj J-rock a keď má náladu, aj K-pop, čo dosť objasňuje situáciu.
Porozprával mi toho za tú krátku dobu celkom dosť. Ja som mu na oplátku povedal, ako žijem ja a akých tu mám v okolí kamarátov. Porozprával som mu dokonca aj o Paľkovi a o našom vzťahu. Potreboval som sa niekomu vyrozprávať. "Paľko je teda chalan, ktorý je na vonok pohoďák a macher, ale v skutočnosti je to citlivý, tichý chlapec?" Opýtal sa ma Mek, keď som mu o ňo, hovoril. "Áno, tak nejak by sa to dalo opísať. Len trápi ma, že sa hrá, že je v pohode, ale v skutočnosti sa niečo deje. Spozoroval som to už dávnejšie a hodlám zistiť, čo to je." Odpovedal som Mekovi. "Poznáš jeho rodinu, rodičov, alebo kamarátov? To veľa spraví." Zadíval sa na mňa Mek. Jeho slová vždy zneli tak rozvážne a múdro. Zamyslel som sa. "Nepoznám..." Odpovedal som. Naozaj mal pravdu. Zamyslel som sa a... "No tak vidiš. Podľa tejto debaty súdiac... Budú to problémy doma." Smutne sa usmial Mek. Nepoznal ma ani deň a aj tak sa tak veľmi snažil mi pomôcť. Presne tento človek mi chýbal do party.
Takže o Mekovi toho viete fakt dosť. Čiže späť do prítomnosti.
(Bill s Iwis sú doma. Iwis je po úžasnom rande s Claudom a Bill je po návšteve u Meka. Je 20:00 v ten istý deň.)
Cinkla mi správa. Bola to Iwisina odpoveď na spam. Nebudem vám tu rozprávať o jej reakcii, nebolo to nič špeciálne. Ale zaujalo ma, kde dnes bola, kedže nebola online.
Ja: a ty si kde bola celý deň? o.O
I: bola som na úplne úžasnom rande s Claudom :333
Ja: ejha tak tebe bolo! ^^
I: tomu ver :3
Potom som si s ňou ešte písal. Písal som si ešte aj s Rorym a so Sarah, pred tým, než som šiel spať. Zajtrajšok bude buď úplne nudný, alebo neviem. Paľkovi nejdem písať, ani volať, musí sa ozvať sám, pretože do tohto ja už zasahovať nebudem. Som sklamaný zo seba, ale uvedomil som si, že aj on mi to mohol povedať. Čo sa deje. Že má doma problémy, ak sme na to teda prišli s Mekom správne. Mne môže povedať predsa všetko. Zaspal som.
Neviem, čo mám povedať. Každopádne hurá, nový diel. Áno viem, zase neskutočne meškám... Nie je to ani o tom, že na písanie nie je čas. Je to skôr o nálade a nápade. Aj tak dúfam, že ste si časť užili. Ďalšia bude začiatkom septembra, alebo snáď po dosiahnutí 10 a viac ★. Teraz sa to pokúsim dodržať. Ďakujem za hlasy a reads. ^^

die for you - SKUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum