die for you 26.

127 15 3
                                    

z Billovho pohľadu:
Vrátil som sa domov a zapadol do postele. Celkom som nemohol uveriť tomu, čo sa dnes stalo. Dokonca som aj plakal jak buzna. Ale aspoň ma mal dôvod utíšiť. Milujem ho tak veľmi, až ma to dojalo. Všetko to zlé, čím si prešiel. Teraz tu už môžem byť pre neho bez zábran.
Bol celkom večer a ja som nechcel spať. Všetko mi utekalo tak rýchlo. Za chvíľu škola. O tom sa mi nerozmýšľa dobre. Vzal som si z chladničky monstera a v tom mi došlo, že naši zas nie sú doma. Prečo sakra? Nemali sa dnes náhodou vrátiť? Ale mám v piči, aspoň som zase raz sám.
Sedel som na posteli s noťasom pred sebou a monsterom v ruke, keď mi zazvonil skype. Je to Mek. Zodvihol som mu to a zamával na neho.
"Čau kámo." Pozdravil sa mi.
"No ahój, chceš počuť novinky?" Odzdravil som a mal v pláne mu povedať o tej udalosti s Paľkom.
"Jasan, davaj." Zaškeril sa do kamery.
Povedal som mu o tom, že sa mi Paľko konečne zveril a že je to medzi nami teraz úplne dokonalé. Na zajtra som si naplánoval stretko s Mekom a napadlo mi zavolať aj Sarah, Iwis a ešte snaď aj Lilith. Chcem im ho predstaviť. Volal som s Mekom a bol rád, že bude môcť spoznať moje milované kamošky. Je veľmi málo báb v mojom živote, ktoré mám tak veľmi rád. Ony tri a ešte maminka sú najlepšie ženy v mojom živote. Mal som dosť kamarátok aj pred tým, než som spoznal tieto tri, ale Iwis, Lilith a Sarah mi nikto nenahradí. Ľúbim a nedám, hehe.
Keď som vypol notebook, po chvíľke rozmýšľania som zaspal. Zobudili ma slnečné lúče a hlasy rodičov v kuchyni. Prekonal som lenivosť a šiel som ich pozdraviť. Viem, nepodobá sa mi to.
"Dobré ráno." Zamumlal som na prahu dverí v kuchyni.
"Ahoj slniečko." Ani som sa nenazdal a mamina mi už vlepila pusu na čelo.
"Synu, chceš vidieť fotky z Prahy? Videli sme tam dokonca aj nejakých tvojich kamarátov." Postavil sa otec od stola. Prečo ma furt týra a prečo ma sakra oslovuje synu?
"Mojich kamarátov?" Neveriacky som odpovedal.
"Ocko myslel, že sme tam videli dosť ľudí podobných tvojmu štýlu." Mamina si premerala ocina očami a vrazila mu pohľad, chudák chlapec, to mu nerob. Díky mami, ale nepomohlo.
"Ahá, no tak tých je tam dosť. To viem aj ja." Zase zo mňa sršalo nadšenie z komunikácie. Hurá.
"Nedáš si raňajky?" Mamina dopíjala kávu. Obaja boli oblečení v domácom, čo znamená, že majú voľný deň. Sakra. To som chcel pozvať Meka s babami ku mne. No nič, budeme musieť zájsť do mesta.
"A čo máme?" Raňajky aj tak nezneli zle, keď som už vstal.
Mamina odpovedala pohotovou odpoveďou. "Párky? Alebo.." Skončila nádychom a dopila posledný glg kávy. "Z Čiech sme doniesli nejaké cereálie." Prerušil ju ocino.
"Smiem to vidieť?" Prehrabol som si ofinu, ktorá stála ako po každom ráne, do hora.
"V košíku napravo." Ukázala mamina prstom a vzala svoju prázdnu šálku do drezu. Uvidel som nejaké lákavé cereálie, tak som si ich zalial mliekom a naraňajkoval sa v spoločnosti rodičov.
Šiel som sa obliecť a upraviť vlasy. Rodičia pozerali v spálni film na ich noťase. Teda... Dúfam, že pozerali. Toto je veľmi divné. Musel som sa pousmiať.
Povysával som si izbu, pretože už tam bol fakt bordel. Pozbieral som odpad zo zeme a špinavé prádlo napchal do prádelného koša. Teraz som mohol s čistým svedomím zavolať Lilith, ktorá mi neodpísala na fb, či s nami ide.
Pred treťou sme už boli dohodnutí všetci piati, že zájdeme do mestskej čajovne. Upravil som sa, obtiahol oči aspoň mierne čiernou ceruzkou a vyrazil. Naši asi zaspali, lebo v spálni bolo podozrivé ticho, tak som im nechal roztomilý odkaz na chladničke, ako keď som ešte chodieval na základku.
Dobehol som pred čajovňu, kde už stál Mek. V diaľke bolo počuť babský smiech. Samozrejme, hlavne Iwis vrieska na celú ulicu. Keď už boli konečne v dohľade, ukázal som na nich a povedal Mekovi, že to sú ony. Zasmial sa a zakývali sme im.
"Ahojte." Uchechtli sa baby, keď ku nám prišli.
"Čauko, ja som Mek." Usmial sa na ne a napravil si ofinu.
"Čo zas máte?" Pokrútil som hlavou. Celkom by ma zaujímalo, prečo sú zas vyrehotané, ale možno to ani nechcem vedieť.
"To nech ťa netrápi, zlatík." Uškrnula sa Iwis. Mek sa len radostne poobzeral a upravil si ofinu.
"Tak ideme? Dnuka sa ti predstavíme." Mrkla Lilith.
Vošli sme do čajovne, kde to bolo cítiť krásne čajom. Pred nami bol pult a za ním úplne sexy čašník. No čo, obzerať snaď môžem. Trošku. Po ľavej strane bol baldachýn. Zelený baldachýn, do ktorého sa dalo vojsť a boli tam úžasné vankúšiky a madrace. Po pravej strane boli dva menšie, kde sa dalo posadať okolo ozdobeného stola. Nechodím sem často, ale poznám to tu. Je to tu veľmi útulné. Ďalej vzadu sú už iba sedacie vaky s malinkými stolíkmi. Usadili sme sa v jednom z menších baldachýnov. Objednali sme si čaje a vodnicu. Chceli sme ísť pôvodne do toho väčšieho, ale tam by nám vodnicu nedoniesli.
"Môžem sa začať predstavovať? Poviem ti o sebe čokoľvek." Mrkla Iwis na Meka a vybrala si sáčok z čaju. Mek sa zasmial.
"Jasné, hovor čokoľvek." Snaď každý, na koho sa usmial si všimol tie jeho krásne biele zuby.
"Ty si taký narcis." Pokrútila hlavou Sarah a vlepila Iwis pohlavok.
"A ty si taká piča." Iwis sa na ňu usmiala kyslím pohľadom a napravila si vlasy. Nemôžem z toho, ako jej Iwis vždy vynadá bez servítky. Baby si fakt divne prejavujú lásku. Lilith si so mnou len vymenila pohľad, ktorý značil, to je v pohode, úplne v pohode. Mek bol pre istotu ticho, len si odsrkol z horúceho čaju.
"Okey, keď sme sa ukľudnili, začnem." Iwis začala úplne vážnym tónom.
"Som emo a otaku, ako si si už iste všimol." Usmiala sa a uprela pohľad na Meka. Bola nezvyčajne vážna, no odmeraná zároveň. Mek prikývol.
"Milujem energeťáky. Najlepšie monster. A keď sme pri tom čo milujem,milujem môjho chlapca Clauda." Sarah s Lilith sa na seba pozreli a vymenili si pohľady, v ktorých mali vpísané "to je tak KAWAIIII".
Mek sa na ňu spokojne usmial. Iwis pokračovala a keď už nemala o čom hovoriť, povedali niečo málo o sebe aj Sarah a Lilith.
"Tak teraz ty. Hovor o sebe." Drgol som do Meka a blažene sa usmial. Rád počúvam, keď hovorí o sebe, pretože má zaujímavý a lákavý život.
"No a môj najlepší cosplay je Kaito. Neviem či poznáte Vocaloids." Povedal Mek uprený na baby.
"Robíš si pičuuuuu. Už sa teším keď sa napakujem ku tebe. To chcem vidieť." Povedala nadšená Iwis a potiahla z vodnice.
"Hocikedy príď." Zazubil sa na ňu Mek.
"To prídeme aj my, že Sarah." Drgla do nej Lilith.
"No tak jasan, ja milujem vocaloids. Celá izba polepená Hatsune Miku." Sarah si napravila mašličku a vzala Iwis z ruky hadicu od vodnej cígy.
"Ľudia ja vás obdivujem." Zasmial sa Mek.
"Prečo?" Udivene som sa pozrel, nie je na nás nič na obdiv.
"Jednoducho, neriešite to čo ostatní. Ste v pohode, nestresujete, máte vlastný svet. Absolútne vás netrápia také veci ako peniaze, politika, alebo ostatné veci, ktoré sa denne riešia v novinách. Nikdy o tom nehovoríte a nezaoberáte sa ničím zbytočným." Usmial sa pohodlne.
"Máš pravdu." Povedala Lilith.
"A práve preto sme šťastní a odmeraní." Iwis venovala Mekovi široký úsmev.
"Ani som si to neuvedomila, ale je to tak. Nepotrebujeme to vedieť." Pridala sa do debaty aj Sarah a našuchorila si vlasy.
"No, presne pre toto sme takí akí sme." Otočil som hlavu k Mekovi a rukov mu jemne tľapol po kolene.
"Dúfam, že keď budem tráviť čas s vami, budem tiež taký." Mek si odpil z čaju.
"Určite." Zasmiala sa Sarah. Nebolo to to ironické určite, bolo to presne to, keď niekomu popraješ od srdca.
Yayy ^.^ páči sa vám ešte dfy? Budem rada za a hlasy, komenty. Ďakujem všetkým mojim sugoi čitateľom za podporu. Nový diel bude v októbri.

die for you - SKWhere stories live. Discover now