Taaakže, 30. časť je na svete. Kto by to bol povedal, že to dotiahnem až sem... Ďakujem verným čitateľom, ktorí to nevzdali a dočítali to až po tadiaľto za podporu atď. ^^ Ešte raz vám patrí jedno veľké ĎAKUJEM :3
Keď som uvidel kamery a všetko to zariadenie, prebehol mnou mráz. Vážne sa mi naskytla šanca robiť niečo takéto? Bol som tak nadšený, až som sa mierne chvel.
"Teraz pôjdete do druhej miestnosti, kde je akože spálňa a hlavné postavy budú Bill s Palim. Bude tu aj pár bozkávacích scén." Josie nám otvoril dvere do miestnosti a všetci si posadali na bok na stoličky. V centre diania teraz budem ja a Paľko. "Na kamere bude vidno len vás a posteľ, ktorá patrí napríklad jednému z vašich rodičov. Budete sedieť a rozprávať sa, potom Bill zvalí Paľka na chrbát, rozopne mu prvé gombíky na košeli a začne ho bozkávať na krk. Môžete to urobiť? Scény majú byť čo najdôveryhodnejšie, preto som o spoluprácu poprosil vás." Usadil sa Josie tiež do stoličky. Keď som videl, ako sa na nás všetci s očakávaním dívajú, chcel som sa do toho vrhnúť po hlave. "Samozrejme že to urobíme." Paľkov sladký hlas ma vytrhol z rozmýšľania. Všetci nás tak pozorujú, len Mek je kdesi vo vlastnom svete. Prečo sa nepozerá? Veď by sa mu to páčilo, je predsa gay, či nie? "Fajn, tak začnite." Josie mávol na chalana za kamerou a v tom som sa prebral. Díval som sa Paľkovi do očí a snažili sme sa predstierať rozhovor. Následne som do neho jemne strčil, on sa oprel o vankúš a keď som mu rozopínal už druhý gombík na košeli, začal som ho vášnivo bozkávať na krku. "Stop, výborne. Lepší pár som obsadiť nemohol." Josie sa zatváril hrozne profesionálne a nadšene. "Kde je Mek?" Spýtal som sa, keď som sa spamätal. "Šiel akurát na wc." Žmurkla na mňa Lilith. Takže wécko. Niečo mi tu nehrá. Možno sa cítil trapne, keď sme sa s Paľkom bozkávali, pretože je tiež gay a on nikoho nemá. Myslím, že to bude dôvod. Mykol som si pre seba plecami.
Po druhej natáčacej scéne nás chalani zobrali do mesta. Prišli sme na námestie, kde sme videli celkom dosť štýlových ľudí. "A tamtí už čakajú na nás." Ukázal Filip nenápadne na zhluk ľudí uprostred námestia.
Baba s tyrkysovými vlasmi väčšími ako má Sarah a s potetovanými nohami objímala babu, ktorá mala dokonalé vysoké čižmy s 15 centimetrovými podrážkami a úžasný čierny korzet. Ďalej tam bol chalan s ružovými emo-vlasmi a tričko mal Blood On The Dance Floor. Proste top. Ešte tam bolo pár "normálnejších" ľudí, ako napríklad chalani na štýl Filipa. Károvaná košeľa a menej nápadné, no stále super vlasy.
"Asi mi spadlo ego, keď tu vidím toľko pekných báb." Zosmutnela Iwis a vzápätí dala Claudovi pusu na líce a začala sa smiať.
"Budeme vás točiť ako kráčate pred davom." Povedal mi Josie a dal ruku okolo pliec Paľkovi stojacemu vedľa. Ten sa len nenápadne pousmial. "Ale ja chcem byť v predu." Natešene poskakovala Sarah a pozorovala Meka.
"Oukey, to bude vyzerať zaujímavo." Nadšene som drgol Josieho.
"To teda bude. Celý klip bude prestrihávaný zábermi kapely ako sa to tradične robí." Poznamenal Filip, keď podišiel ku nám.
Za chvíľu už sme mohli začať. Kamery boli nasmerované na nás. Chytil som Paľka za ruku a mal som pocit, že chcem našu lásku vykričať do celého sveta. Kamery natočili nás ako ideme a dav alternatívnych tínedžerov, ktorý opisuje tú istú trasu. (sorry dnes sme mali fyziku xD *le trapné poznámky autora) Zábery budú vo finále prestrihané. Keď sme dokončili túto scénu, dali sme si pauzu a dosť z prítomných fanúšikov Koblížkov, čo prišli natáčať nás chceli poznať.
"Musíte byť niekto, keď vás chalani vybrali ako hlavné postavy. Museli ste toho už dosť dokázať, keď ste zaujali Josieho." Povedala baba s čiernymi krátkymi vlasmi a septumom v nose. "Nepovedal by som, že sme ho zaujali." Neviem kde sa vo mne vzala tá skromnosť, no možno je to viacmenej úprimnosť z mojej strany. "Rada by som počula ako ste sa spoznali, či už medzi sebou, alebo s chalanmi z kapely." Mierne od témy odbočila baba stojaca vedľa černovlásky. "K tomu sa viažu dva veľmi zaujímavé dni." Usmial som sa. "Emo zraz a koncert." Doplnil ma Paľko. "Znie to zaujímavo." Tešila sa černovláska a podupkávala si nohou. "Určite vám o tom niekedy radi porozprávame, však." Pozrel som na Paľka a dal mu pusu na líce. "Aspoň nám povedzte vaše mená." Prerušil ich Paľko, keď sa snažili reagovať na moju predošlú poznámku. "Minimálne fejsbuky." Podotkol som doplnením Paľkovej vety.
"Ja som Abby." Černovláska pohodila ofinou. "Mňa volajú Zara." Povedala baba stojaca vedľa Abby s úžasnou kerkou jeleňa končiacej tesne pod kľúčnymi kosťami. "Teší nás." Povedali sme s Paľkom takmer naraz. "Potešenie na našej strane, rozosmiala sa Abby, ktorá bola nižšia ako Zara, ale o to viac ukecaná. "Páči sa mi tvoje tričko Abby." Povedal Paľko a pohľadom do mojich očí ma prinútil očami premerať si tričko, na ktorom bol vlk a elf v nočnej hmle. "Ó ďakujem, v takých veciach som doma." Obidve so Zarou sa rozosmiali. "Bill?" Poklepal mi niekto po pleci zozadu. Otočil som sa. Aha ho, kto sa konečne ukázal. "Poslali ma ku vám, Josie sa chce s tebou rýchlo porozprávať." Povedal Mek udýchane. "Fajn idem, potom príďte!" Rozkázal som im a zmizol som v menšom dave. Pribehol som k Josiemu a prebrali sme ešte nejaké scény. Zhliadol som Iwis, ako ťahá Clauda od jedného emáka k druhému a hádam s každým z nich má selfíčko.
Ďakujem za prečítanie. Hviezdička a koment potešia :3 uvidíme sa v nasledujúcom dieli.
STAI LEGGENDO
die for you - SK
Storie d'amorepríbeh o mladom chalanovi... poznáte ten pocit, keď sa prvý krát zaľúbite a just do nesprávnej osoby? ako skončí príbeh mladého chlapca? happy endom? či rýchlym koncom? čítajte :)