die for you 32.

90 11 1
                                    

špeciálny diel
Z pohľadu Sarah:
*niekedy v dňoch po nahraní klipu*
Neexistuje, aby sme takéto super počasie nevyužili. Slnko nie je tak silné a pofukuje príjemný vietor.
Bola som vyklonená z okna a rozmýšľala, že musím zavolať mojich retardov von. Napísala som im do skupiny na fb, čo podnikneme. Bill sa samozrejme ozval ako prvý.
B: určite musíme ísť do mesta, alebo tak, ale kam!? :o xD
A hneď na to napísala Iwis.
I: Zlatíčka sorry, ale dnes sme s Claudom inde, takže s nami nerátajte :*
Ktovie, čo zas tí dvaja idú zrábať. Ešte nech napíše aspoň Lilith, keď je online. A ako som si to pomyslela, blikla správa.
L: čo keby sme sa išli jednoducho prejsť? :3
P: Ja dnes pomáham nejakej vzdialenej pratete na ranči, akurát odchádzam. ;)
B: týý, vymenil si kone za nas xD lubim ta :* a prechadzka neznie zle, mohli by sme si zobrať skejty.
L: nerozoberajte tu teraz vašu lasku hrdličky :D skejty neznejú zle, ja som za.
M: ja sa ku vám tiež pridám ^^ bude zaujímavé po takej dobe zastať si na skejt XD
Ja: ehmm, ja nemám skejt xD
L: mám dva, ziadny problem :3
Ja: okey, takže o kolkej a kde?
                                 ***
Dohodli sme sa v parku o dve hodiny v Billovom meste, tak to aby som sa nachystala.
Potancúvala som si pol hodinu pred odchodom v izbe. Ružové steny sa otriasali hudbou Koblížkov. Nevlastná ségra je vedľa vo svojej izbe a fotrovci robia. Ano, mám adoptovanú sestru. Je o rok mladšia, mám ju veľmi rada. Je moc pekná a vyzerá ako, teda je mestic.
Pretupírovala som si ešte narýchlo vlasy, skontrolovala čas na mobile. Na mojej tapete sa momentálne nachádza moja fotka s Josiem a Mekom.
Obula som si svoje ružové vansky a vyšla z domu. Menší poschodový dom s malou záhradou obklopený nie tak udržiavaným trávnikom. Nič atypické pre toto mesto. Natiahnuté som mala čierne vybíjané šortky a ružové tielko s čiernym nápisom "Fabulous". Samozrejme mi nechýbalo veľa pestrých náramkov, nechty nalakované na čierno, výrazné linky. Moje obľúbené od Kate von D na mne držia aj v lete. A ešte milovaná mašlička vo vlasoch.

Došla som na zastávku a nastúpila na najbližší bus. Za 15 minút som vystúpila a ponáhľala sa do parku. Niečo mi hovorí, že dnešok bude divný. Prinajmenšom, stane sa niečo nepredvídateľné, vlastne ako vždy.

Bill sedel na lavičke a rozprával sa s chalanom, ktorého som podľa vzhľadu nepoznala. Plátenky, čierne ledabolo vyhrnuté nohavice do polky lítok, vypasované čierne tielko a na vlasoch kratší zostrih s ofinkou. Bill mal kraťasy a biele tričko s čiernobielym obrázkom Billa Kaulitza. Všimol si ma a hneď sa usmial. Vzápätí sa otočil aj ten druhý chalan a ja som ho spoznala. Obaja mi začali kývať až kým som ku nim neprišla.
"

Ahojte." Vydýchla som s úsmevom na tvári. "Roro, čo ty tu?" Ešte stále som bola zadýchaná a mala prihlúply úsmev na tvári.
"Ahój." Provokatérsky sa usmial Bill a hneď potom sa mi pozdravil aj Rory.
"Ahoj Sar," vetu predelil krátkym úsmevom. "votriem sa ku vám, ak môžem." Zľahka sa zasmial a Bill prikývol. Pri tom mal stále jednu nohu na skejtboarde a pohyboval s ňou zo strany na stranu. Roryho skejtboard bol opretý o lavičku. "Nesadneš si?" Opýtal sa Bill po pár sekundách. "Nie, veď už tu za chvíľu budú aj Lillith a Mek." Dala som si ruku v bok. Dnes naozaj nie je tak hrozné teplo. Navyše park vytvára krásny chládok.
"Inak vidiš," pozrel na mobil. "už tu mali asi byť." Pozrel na hodiny na mobile. Bol presne dohodnuty cas.
V tom sa zpoza kríku vynorila Lilith na skejte a pod pazuchou niesla druhý, ktorý mal čierno-ružový spodok a ružové kolieska. "Čauko." Udýchane povedala, keď pristavila nohou skejt. Premerala som si ju, ako zvyčajne mala čierne legíny v ktorých jej vynikal zadok, pekný ho má mrcha. Ďalej mala sivé voľné tielko, rozpustené rovné vlasy a krk jej obopínal čierny kožený obojok. Na pozdrav sme sa objali a kým som kývala Mekovi, ktorý sa už blížil z druhej strany, Bil zoznámil Roryho a Lilith. Keď prišiel Mek, nestihol sa ani pozdraviť, pretože som na neho skočila a vystískala ho. Vždy je ako tá najroztomilejšia mačička, ktorá vonia po vanilke.
"Skoro som spadol. Ahojte." Začali sme sa smiať. "Ja som Rory." Roro sa na Meka usmial, ale ani jeden nenatiahol ruku k tomu druhému. "Ja som Mek, teší ma." Mek jemne kopol nohol do svojho skejtu. Lilith mi vzápätí ten pre mňa. "Tento bude dnes tvoj." Vypľazila mi jazyk. "Díky." Ironicky som poďakovala a prebrala skejt. "Takže ideme, nie?" Bill chytro vyskočil z lavičky a špičkou pravej nohy si postavil skejt, ktorý šikovne vzal do ruky. "Ideme." Odhodlane som povedala. "Takže cez námestie." Povedala Lilith a rýchlo sa odrazila nohou od skejtu. Postavila som sa na ten svoj, nešikovne som ho rozhýbala nohou a sotva som vyložila aj druhú nohu. Chalani ma pri východe z parku predbehli a Lilith už bola pár metrov pred nami. Znovu som sa nešikovne odrazila nohou od zeme snažiac sa pridať a nestratiť balanc. Akonáhle sa aj Rory začal viac a viac vzďaľovať, okríkla som ich. "Heeej, šulini, čakajte ma." Bill sa pootočil, začal sa smiať a spomalil, aby som mala šancu ho dobehnúť. "Si si vedomý, že som na skejte stála možno 3x a to tak pred rokom?" Snažila som sa nerozčuľovať, aby som tak nestrácala energiu. "Sorrý, nevravela si, že si až taký začiatočník." Odľahčene sa zasmial a odrazil sa. "To je ten dôvod prečo nemam skejt." Hodila som po ňom vražedný pohľad s pri tom som sa pokúsila nespadnúť.
Keď sme išli cez námestie, čumela na nás skupinka detí, ktoré jedli zmrzlinu. Tie pohľady človeka normálne bolia. Brrr. Rozhodli sme sa ísť po vedľajšej ceste, kde chodia zriedka autá. Aj keď je rozbitá, budeme mať aspoň čo obchádzať.
Keď sme boli na začiatku, napadla mi celkom potrebná otázka. "Vie vôbec niekto, kam táto cesta vedie?" Zavolala som do predu. Lilith spomalila. "Keď to hovoríš, nie." Zasmiala sa a ja som vypleštila oči. "Ani ty Bill?" Pozrela som vedľa na Billa. "Nie." Aj on sa zasmial. "No pekne a to si hovoríte domáci." Mek pokrútil hlavou. "Asi tak." Zašomrala som pre seba.
Yooou, takže prvá časť špeciálu je hotová. ^.^ Užívajte čítanie.

die for you - SKWhere stories live. Discover now