die for you 6.

308 34 3
                                    

Z pohľadu Iwis:

Som fakt zvedavá, kto sa sem dotrepe. Niekto zazvonil a Bill bežal otvoriť. Vzala som si za hrsť popcornu a vopchala do huby. Syrový popcorn milujem. "Po-ma-ly." Drzo zapoznámkoval Dávid. "Ja ne-chl-cem." Odpapuľovala som mu a Sarah sa už začínala dusiť marshmallow, čo z nás nemohla. Zrazu do obyvačky vošli dve baby. Pardón, chalan a baba. "Čafte." Povedala baba a chalan sa na nás len usmial. Za nimi vbehol Bill. Toto je Lilith a toto Claud. "Ahojte." Povedali sme my traja. "Ja som Iwis." Usmiala som sa. "Som Sarah." Povedala Sarah a zapla Óčko. "Ja som Dávid a som jej brat." Ukázal na Sarah a prevrátil oči v stĺp. "Bill, máš energeťák?" Opýtala som sa cestou do kuchyne. "V chladničke sú monstery a redbully." Odpovedal a v kľude si sadol do kresla. "Dones aj mne." Povedal Dávid a ja som na neho len zazrela. Otvorila som chladničku a uvidela som raj. Vzala som si monster assault a Dávidovi jedného RedBulla. "RedBull." Povedala som a hodila po Dávidovi plechovku. Nanešťastie chytil. Sarah nasávala ako dúha. Sadla som si na zem. "Inak ako?" Opýtala sa Lilith. "Pohodička." Prehlásila Sarah a slopla si z Danielsa. "Dobre s vami." Povedala som a presunula sa na gauč ku Dávidovi. "Môžem z monstera?" Opýtal sa prekvapivo milo Dávid. "Nie." Odsekla som. Urobil psie oči. "No fajn." Zahrala som urazenú a podala mu plechovku. "Sarah, ty sa tu neujebávaj." Napomenula som ju. "Myslíte, že sa pri vás môžme nesmiať?"  Poznamenal Bill a ja som len zaškúlila. "Môže sa tu fajčiť?" Opýtal sa Claud. "Ak to nikomu nevadí, tak v pohodičke aj dnuka." Prehlásil Bill a ľahol si ku skrinke s telkou. "Nevadí." Povedala som pohoďácky. "V poho." Povedal Dávid a Sarah pritakala. "Ale idem radšej na balkón." Povedal a postavil sa. Mal vlasy zapnuté v cope. Čierne vlasy, na jednom boku vyholené. Chlopla som si z Malibu a capla takú kamarátsku Dávidovi po hlave. Je to taký drzý punker. Poznám ho deň, sme na seba drzí, ale máme sa radi. "Idem za ním." Rozhodla som sa, že idem za Claudom. Neviem ani prečo, proste ma z nejakého dôvodu priťahuje. "Len choď, bude rád." Pozrela na mňa Lilith a usmiala sa. Vošla som do spálne a balkónové dvere boli otvorené. Claud bol opretý o zábradlie a akurát si pripaľoval. "Môžem k tebe?" Opýtala som sa potichu v balkónových dverách. Balkón je totálne malý, ako má byť v bytovke. "Jasné." Povedal priateľsky. Oprela som sa k nemu o zábradlie. Ešte pred tým, ako si odložil krabičku do zadného vrecka nohavíc: "Dáš si?" Otvoril krabičku. "Dík." Vytiahla som si Marlborku a z vrecka zapaľovač. Zapálila som si a prvý krát potiahla. Toto ma nikdy neomrzí. Claud sa posunul bližšie ku mne. Začal vydychovať krúžky dymu. Zasmiala som sa. "Máš krásny smiech." Povedal a potiahol. "Že ďakujem." Sklonila som hlavu a pozerala na ľudí dole. "Usmej sa ešte pre mňa." Povedal po tichu. "Dobre, ale odfotíš sa so mnou." Usmiala som sa a zadívala sa mu do očí. "Platí. Vyber mobil." Z vrecka som vytiahla svoj mobil a zapla prednú kameru. Prisunuli sme sa k sebe a urobili ksichtíky do kamery. Na fotke bolo vidno, že sme na balkóne, bolo to mega krásne. Ešte sme si odfotili ruky s cigaretami. "Tak toto budú instagramové." Usmiala som sa a odložila mobil. Potom sme si vymenili fejsbuky. "Všimla si si, že tvoja ruka krásne pasuje do tej mojej?" Chytila som ho za ruku a skontrolovala čo vraví. "Máš pravdu." A pustila som ho. "Nechcem, aby si ma pustila." Urobil smutné oči. Chytila som ho za obe dlane a postavila sa oproti nemu. Preplietli sme si prsty a postavili sme sa bližšie k sebe. Oprela som si hlavu o jeho plece. "Budeme robiť akože nič?" Opýtala som sa a stále som mala hlavu na jeho pleci. "Ako chceš ty." Povedal potichu. "Stalo sa niečo?" Odtiahla som hlavu a pozrela mu do očí. "Nie, nič." Objala som ho. "Pôjdeš so mnou dnes večer niekam?" Opýtal sa neisto a pozrel na mňa. "Podľa toho kam." Usmiala som sa. "Nemusíš, je to na tebe." Zvrtol sa a odišiel z izby. Potom som šla do obyvačky a už tam sedel.
Ako sa vám páčil tento špeciálny diel? :3 trochu romantiky :3 chceli by ste viac takých špeci dielov? Hviezdička poteší a svoj názor vyjadrite do komentíku. Zbožňujem vás, cmuq :p

die for you - SKTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang