Po prestávke sme to už len dotočili a šli naspäť do štúdia. Dorábali sme scény, kde sme už len my dvaja s Paľkom, alebo celá parta. Za deň sa nám podarilo natočiť všetky potrebné zábery do klipu. Ani sme poriadne nevedeli, či v Bratislave ideme nocovať, alebo nie. Nikto z nás poriadne nič nepremyslel. Nakoniec sme sa rozhodli ísť nočným rýchlikom naspäť na stredné Slovensko. S chalanmi sme sa poriadne rozlúčili a odišli úplne natešení na nový klip. Ani jeden z nás sa už nevie dočkať, kedy ho chalani vydajú na youtube. My sme už dokonca počuli aj singel, ktorý výjde zajtra. Pecka.
Uľahol som úplne rozbitý a unavený do postele rozmýšľajúc, či je pravda to, čo sa dnes stalo. Nevedel som, či som už tak unavený, alebo sa mi dnešok len zdal. Zaspal som tak rýchlo, že som ani nevedel ako.
Z pohľadu Iwis:
Ideálny večer na to, ostať celú noc hore. Vŕtalo mi hlavou, keď som sa doteperila domov. Dnešok bol tak super.
Zase mi do hlavy udrel nápad ostať hore až do rána, ale to som už bola vykydnutá na posteli ako kôpka hnoja a príliš lenivá, teraz hlavne unavená na to sa odmaľovať a nedajbože ostávať hore až do rána. Zachumlala som sa do deky a zaspala som.
Z Paľkovho pohľadu:
Večer keď som prišiel naši už spali. Rýchlo som zbehol do kúpelne a potom som šiel spať.
Zobudil som sa na slnko svietiace priamo do mojej tváre. Pozrel som ospalo na hodiny.
Jedenásť hodín a nová správa na messengeri.
Bill: Dobré ráno spachtoško.
Jeejda to je trdlo. Ja mu dám spachtoška, on už len kedy vstal.
Pousmial som sa nad mojimi myšlienkami nad miláčikom. Naši už doma neboli, tak som v trenkách na spanie vybehol do kuchyne a otvoril som chlebník, či ma náhodou niečo neprekvapí. A prekvapilo. Syrové kroasanty. "Mňam, mňam." Dobre naladený som zhabal 2 kroasanty a popratal sa späť do postele. Viem, že Bill zvykne pozerať anime, keď som bol tak 14-ročný fagan, vypozeral som snaď všetko čo sa dalo. Teraz som akosi dostal chuť na niečo iné. Niekto mi spomenul, že Doctor Who je super. Tákže idem do toho.
Viem, že je to dosť krátky diel, ale z dejových dôvodov som to tu musela ukončiť. Nasledujúci diel už bude špeciál, pre mojich super čitateľov. Ďakujem za hviezdičky a všetok váš čas strávený pri čítaní. Neuveriteľne si toho vážim.
Thank you so much :*
YOU ARE READING
die for you - SK
Romancepríbeh o mladom chalanovi... poznáte ten pocit, keď sa prvý krát zaľúbite a just do nesprávnej osoby? ako skončí príbeh mladého chlapca? happy endom? či rýchlym koncom? čítajte :)