"Ahoj, my ideme." Šepla mamina a nakukla cez dvere, ktoré si pootvorila. "Dobre." Odpovedal som vykukujúc spod periny. Hlavu som vystrčil ešte trošku viac a pozrel som na hodinky. 7:45, rodičia vždy odcházdajú na chlp presne. Znovu som zaspal.
"Round and round and away we go..." čo to do čerta... zobudil som sa.
"Niéééééééé." Skríkol som na celý byt a v tom hudba vypla. Nenávidím moju susedu. Nenávidím Miley. Vlastne je to tak, že Miley neriešim, ale jej hudba mi nerobí dobre. No a susedu, tú fakt nenávidím. Musela počuť môj hlasný vresk a radšej to vypla ak nechcela Suicide Silence odozvu. Haháá. Tak som to urobil minule, keď som započul Kiss Me od 1D. Nasrala sa až tak, že jebla niečím do steny a potom vrieskala "ku*va, do pí*e...", čiže pravdepodobne niečo pokazila a mám taký pocit, že to bola buď stena, alebo tá vec, s ktorou o ňu jebla. :D Proste tenké steny. Koľko je hodín? Omg, len deväť. Super.
Ležím si tak na gauči a jem rožok s Nutellou a premýšľam.
Včera bolo úžasne, mal by som mrknúť na fejsbuk, či mi prijali žiadosti. Poslal som Peťovi, Iwis, Polly, Sarah, Dade a Leovi. Roryho, Asha a Nell som už mal. Od ostatných som si fb nepýtal, teda s Iwis a Polly som sa rozprával tak Iwis si pýtala prvá odo mňa a Nina ževraj nemá.
Zapol som ntb. Na pozadí sa na mňa usmievala Hayley Wiliams. Klikol som si na ikonku google chrome a prihlásil sa na fb. Od včera večera 6 upozornení a správa. Tak upozornenia.
Žiadosť o hru
Iwis Monteness priala vašu žiadosť o priateľstvo
Polly Izabella priala vašu žiadosť o priateľstvo
Peter Uchiha Itachi prial vašu žiadosť o priateľstvo
Iwis Monteness označila, že sa jej páči váš profilový obrázok
Sarah Scene Queen prijala vašu žiadosť o priateľstvo
(ano viem, tie mená sú divné :D to sa stane, keď ja vymýšľam)
Žiadosť na aplikáciu
No fajn, môžem hneď aj dakomu napísať, ale teraz kuknem tú správu.
Ahoj, napadalo mi, že si sa dlho neozval... tak som si povedala, že ti napíšem :3 ako sa ti darí a tak.. ;)
Jessie, úplne som zabudol.
Ahoj, ako prišli tie prázdniny, tak som akosi zlenivel všímať si, kto je on-line :D sorry ;) ak ma nabudúce uvidíš on, tak napíš prvá :)
Fajn, odpísal som Jessie, ešte prerolujem nástenku.
Zase mi až potom došlo, že to znelo trošku drzo. Arghh, musím sa naučiť premýšľať a až potom hovoriť, v tomto prípade písať.
Jéé, Andy (Biersack).. na to musím dať like
"Omg." Uvidel som fotku zo včera, to je tá, kde ležím pod chalanmi :D a nieje to zlé :3 označím nás tam :3
puk...
jů správa.. Iwis píše
I: ahoj
Ja: ahoj ^^ ako?
I: tak ide to :3 a u teba?
Ja: fajn
I: ináč, aká je tvoja najobľúbenejšia kapela? :3
Ja: mám veľa obľúbených... ale najviac asi Falling in reverse :3 tvoja?
YOU ARE READING
die for you - SK
Romancepríbeh o mladom chalanovi... poznáte ten pocit, keď sa prvý krát zaľúbite a just do nesprávnej osoby? ako skončí príbeh mladého chlapca? happy endom? či rýchlym koncom? čítajte :)