Vošli sme do prekrásnej fialovej izby. Z jednej strany boli dve obrovské skrine, celé oblepené rôznymi plagátmi od vrchu až do spodu. Oproti skriniam boli poličky plné rôznych emo doplnkov. Zrazu som to uvidel. Tú posteľ. Úžasná fialová posteľ s velikánskym plyšovým psom a obliečkami Black Veil Brides. Potom tu bol krásny drevený stolík. Bolo tam veľa rozkreslených výkresov a ceruziek. Pri nočnom stolíku, ktorý ladil ku posteli bola podlhovastá skrinka, na ktorej bolo zrkadielko a kopec kozmetiky.
"Čo tak čumíš?" Zasmiala sa a hodila sa na posteľ. "Do riti, auu." Chytila si bok, zamračila sa, ale potom sa zasmiala.
"Stále sa nemôžem vynadívať na tie plagáty a tú izbu. Máš to tu ako emo palác." Uprel som zrak na stenu pri balkónových dverách, kde boli polepené obrázky z Naruta.
"Bude zo mňa niečo." Poznamenala.
"Hej, emo architekt." Prisadol som si ku nej.
"Jedine." Drgla do mňa a ja som sa zvalil na psa.
"Nepuč mi Andíka." Zaškúlila po mne.
"Ale je tak mäkký a hebký." Podripol som ju a ďalej objímal plyšového psa.
"Tak ty si nedáš povedať." Nadvihla obočie a zle sa usmiala.
Tento diabolský pohľad poznám, to nebude dobré. Blížila sa ku mne rukami a bum. Začala ma štekliť. Ja som to vedel, teraz sa mi vráti to, čo som spravil Paľovi.
"Dósť, nieee." Chichúňal som sa a mal slzy na krajíčku.
Zrazu prestala a načiahla sa po misku s popcornom. Ja som to rozdýchal a keď misa docestovala ku mne, zhrabol som za hrsť voňavých pukancov a napchal si ich do úst.
"Vieš, čo som vymyslela na večer?" Povedala s hubou plnou popcornu, jeden jej vypadol. Zamračila sa, no v tom sme chytili obaja záchvat smiechu.
"No povedz, čo?" Napodobil som jej prízvuk plných úst.
"Tak ty si zo mňa budeš robiť srandu? No dobre, za trest ti to nepoviem." Založila ruky a pootočila sa odomňa. Čo sú toto za spôsoby.
"Hóvór." Prosíkal som. V tomto som fakt dobrý :D
"Zožer si to." Hodila po mne popcorn a zaškerila sa. Fakt som to nečakal, ale opätoval som jej to.
"Počkaj, už niet čo žrať, všetko je vyjebané na zemi." Urobila zhrozený face. No áno, pol misky sme zjedli a polku sme vyhádzali, keď sme sa obhadzovali ako malé deti. Čo narobíš.
"Tak šup na zem." Povedal som nadšene a načiahol sa po popcorn na zemi.
"Práši ti mojko?" Chytila mi čelo, akože mám horúčku.
"Prášiť začne ak mi nepovieš čo to večer chystáš." Zvedavo som na ňu pozrel a premeral si Andyho Biersacka na plagáte BVB, ktorý mala pri posteli na stene.
"Predstavím ti Anet a Ivanne..." Odmlčala sa chvíľku. "Je to anjelik." Povedala rozčarovaným tónom a tiež pozerala na Andyho. Takým tónom som ju počul hovoriť len s Claudom.
"Ako veľa pre teba znamená?" Opýtal som sa vážne, no s úsmevom na tvári.
"Veľa... Nie... Všetko." Usmievala sa.
Len som pozorne sledoval ju aj plagát a čakal, či ešte niečo dodá.
"Zachránil mi život. Keď som ho zpoznala, tak som sa do neho platonicky zamilovala." Spravila výraz je to tak smutné a krásne.. Nie, fakt neviem ako mám ten výraz opísať.. Niečo ako smutný úsmev..
BINABASA MO ANG
die for you - SK
Romancepríbeh o mladom chalanovi... poznáte ten pocit, keď sa prvý krát zaľúbite a just do nesprávnej osoby? ako skončí príbeh mladého chlapca? happy endom? či rýchlym koncom? čítajte :)