Máme tu krásnu dvadsiatu časť. :) ďakujem vám, najmä tým, čo ste to čítali od jednotky až sem :) veľmi si to cením, že už sme 20. dielov spolu :) verím, že vás bude aj naďalej baviť tento príbeh :3 pokračujeme ^^
Stále sme sedeli a dívali sa jeden druhému do očí.
Viem čo mám povedať.
"Áno, stanem sa tvojím chlapcom." Vrhol som sa na neho a začali sme sa bozkávať. Teraz nám už bolo jedno, kto všetko sa na nás čumí.
Z pohľadu Iwis:"Zase sa bozkávajú, ježišmarjá. Aj keď... Sú tak hrozne roztomilí." Zbadala som chalanov, dupkala som si nohou a prezerala fotky, čo sme sa fotili so Sarah a s babami, ktoré sme tu stretli. (Nejdem z toho tu robiť paródiu, ale kebyže hej, volali by sa Naďa a Vlaďa a boli by utečeknkyne z Ukrainy. #peace #nowar fajn, nejdem si z ničoho robiť piču aby som nedostala po hube :D) Treba sa fotiť proste s neznámimi babami. Ale aspoň mám nových štýlových friendov na fb. Najlepšie majú prezývky tam, Nona Steilinger a Lou Radke, to nie ako ja, taká trapka (Iwis Monteness ak si pamätá ešte niekto z druhej časti :))
"Túto daj na insta." Nazrela mi do mobilu Sarah.
"Tak jasné." Reagovala som pohoďáckym prízvukom. Otočila som hlavu do strany a pozrela, kde sa fláka Ivanne, či je furt s Josiem. Akurát mierila ku mne.
"Josie išiel za Robbiem, že sa idú prezliecť." Povedala mi.
"Aha, tak dobre no." Zamrmlala som sledujúc, ako sa sem ťahá Dávid.
"Čauko kočky, kedy ideme domov?" Odhrnul si vlasy zo spoteného čela.
"To je asi jedno, nie?" Ivanne pozrela na hodinky v mobile. Sarah chytila Dávida okolo pliec a pripomenula poznámku, ktorú by si nebola odpustila: "Že si pripitý?"
"Ako na každej akcii ségra." Zakymácal sa, akože už nevie chodiť, ale je na tom dosť dobre. Nemá toľko v krvi, ako by na neho človek odhadol.
"No veď tak." Sarah použila starú známu frázu môjho deda, s ktorou som ju minule na fb úplne nakazila. Ešte že nehovorí miesto inak ináče, lebo by ma drclo. To by bola čistá teta Ľuba. Len taká rodinná vsuvka: teta Ľuba je môjho starkyho brata manželka. Mám top famíliu, viem xD (počkať, som blbá? ono... teta Ľuba je skutočne manželka brata môjho starkyho a starký povedal, že ona hovorí ináče... Fajn, to je divné.)
V klube sme boli ešte tak hodinku a to už Dávid nič nepil. Potom nás išiel porozvážať. Všetci sme usúdili, že na tento večer sa len tak nezabudne.
Instagram a fb sme už dostatočne zaspamovali a Josie mi dokonca stihol prijať žiadosť na fb.
Vošla som do svojej izby. Naši už spali, takže som musela byť potichu. Prezliekla som si voľné tričko a zo skrinky vyhrabala akési šortky na spanie. V kúpelni som použila wc a umyla si zuby. Prezliekla som sa a uložila som sa do postele. Za chvíľu sú štyri hodiny, mohla by som si trochu pospať. Síce, zajtra nedeľa, dospávame.
z Paľkovho pohľadu:
Cestou späť sme cestovali autom presne v takom zoskupení. Skoro som na Billovi zaspal, ale to by už teraz nevadilo, keďže je to môj priateľ.
Vyhodili ma pred domom, lebo som Dávida navigoval.
Vystúpil som a odomkol vchodové dvere, ktoré sa na noc zamykajú, aj keď absolútne neviem na čo, keď ich dokáže rozkopnúť aj malé decko.
Vošiel som dnu, vyzul sa a spozoroval som, že Bartolomej ešte pozerá telku. Mama vedľa v spálni pravdepodobne spí. Šiel som do kúpelne, na wc, umyť si tvár a zuby, potichu, aby si ma ten rozkysnutý idiot nevšimol. Potom som si pred štvrtou ráno išiel ľahnúť a dospať.
YOU ARE READING
die for you - SK
Romancepríbeh o mladom chalanovi... poznáte ten pocit, keď sa prvý krát zaľúbite a just do nesprávnej osoby? ako skončí príbeh mladého chlapca? happy endom? či rýchlym koncom? čítajte :)