die for you, 14.

249 29 0
                                    

z Billovho pohľadu:

Koľko je hodín? Vzal som z nočného stolíka mobil a pozrel na čas. "Ty kokos! To už jedna?" Prudko som sa posadil na posteli. Tak hej, včera som to trochu prehnal s anime. Ísť spať o piatej ráno bola blbosť.

Potom som si zase spomenul: pôjdem s ním na rande. Juj, cítim sa tak top.

Asi za hodinku som už sedel na linke pri drese a tlefonoval so starkou. Zložil som telefón a skontroloval správy na messengeri.

Iwis: neceš ísť skypee? ^^ by sme sa dohodli za ten výletík k nám a musím sa ešte o dačom porozprávať s tebou

ja: no jasne, poď skype a už som zvedavý o čom že kecnúť :D

***

Rory: dačo som počul, že už si zadaný? :3

ja: tá Iwis je riadna papuľa :D a zatiaľ zadaný nie som, len idem o týžden na Koblížkov do BB s Paľkom :)

***

Zvoní skype.. To bude asi Iwis.

"Ahoj." Usmial som sa na môj mobil ako blbec.

"Ahoooooj." Zakričala a pozrela bližšie do webky.

"No čóó?" Zasmial som sa a očakával, že ma zavalí informácia, ako ona zvykne.

"Nejdeš zajtra ku nám." Vypľazila mi jazyk.

"No, neviem, mám?" Usmial som sa a zacvakal zubami.

"Čo ti peréé? A póď." Chytila výtlem, tá sa na mojich pičovinách furt ujebáva.

"Tak jo, idem." Našpúlil som pery, akože jej posielam pusu.

"Ňú." Vyškerila sa mi. Zase sme sa začali smiať.

"Inak tá modrá ti sekne." Pochválil som jej vlasy, má ich brutálne.

"Však." Vypleštila na mňa oči. "Arigato." A poďakovala. :3

"Inak ty si mi prečo mmskou poslala foto?" Sadol som si na gauč a nohy šupol na stôl.

"Chcela som poslať fotku hneď od kadeřňošky a tá nemá wifi. No mne sa nechcelo čakať, kým sa dojebem domov." Vysvetlila mi.

"Jáj, no dobre."

"Tak zajtra teda ako prídeš?"

"Ide mi o 11:00 bus, tak poprosím o 11:30 čakaj na zastávke." Prísne, ale zo srandy som na ňu pozrel.

"Som tam." Potočila sa na otážacej stoličke a zívla.

"Dobre, ale ešte si napíšeme a čože si to ešte chcela?"

"Oki a chcela som len toľko či o týždeň ideme na Koblížkov." Opýtala sa natešene.

"Jasan, idem tam aj ako na rande s Paľkom." Usmial som sa a zamilovane pozrel, keď som si spomenul na neho. Potom sme sa ešte chvíľu o tom bavili. Začala mi tam pišťať, že sa na nás teší a jak je to kawaii :D (kawaii je po japonsky roztomilé)

***

Ľudia sorry,  ale začala som sa v tých dňoch strácať :D čiže si to moc nekontrolujte, lebo je možné, že vám to nebude sedieť keď napíšem, že sa odohráva ten a ten ďen :D no dobre, pokračujeme...

Prišiel domov ocino, hneď som mu povedal, že pôjdem na koncík s kamošmi. Čiže povolenie od rodičov už mám.

"Oci, prečo nemám súrodencov?" Zavolal som z izby na ocina, chcel som len tak počuť odpoveď. Mohlo by to byť zaujímavé. "Opýtaj sa maminky." Bleskovo reagoval. Bol asi v kuchyni a niečo kuchtil. Pre seba som sa zasmial. Išiel som dopozerať rozpozeraný diel Death Note.

***

Ďalšie krásne ráno. Počkať... Ja som mal ísť dnes ku Iwis. Zobudil som sa a zas som len siahal po mobile. Fú, našťastie len 9:45. Horko-ťažko som sa pozbieral z postele a išiel sa dať do kopy, najesť a pobaliť.

***

To je ňuňi chalan, ale môjmu Paľkovi sa nevyrovná žiadny chalan ani baba. Áno, som v tom až po uši :3 Postával som na zastávke. 11:03, to si robíte srandu, nič? Dupkal som si nohou a v odraze výkladu cez ulicu som si ledabolo obzrel svoje tričko. Linkin Park je proste bombastický. Prehrabol som si ofinku a zhliadol som bus. "Konečne." Šepol som pre seba, keď zastal.

***

"Bíííll!" Zvrieskla na mňa Iwis, keď som vystúpil u nich na zastávke. Trafil som to, jej navigácia fungovala :D Vystúpil som sám. Bežala a objala ma.

"Ahoj ňuňá." Povedal som jej a stisol ju v objatí.

"Tak čo, si nachystaný? Keď som prechádzala na zastávku, tak v dedine striehlo pár nebezpečných jedincov." Začala sa smiať a vykročika smerom od cesty.

"No dajme tomu, že to zvládnem." Zhrozene som pozrel dolu cestou a zasmiali sme sa.

Šli sme popri sebe, míňali sme nejaké domy. Z dialky som uvidel nejakú malú zelenú, alebo skôr tyrkysovú stavbu pred parkom.

"Čo to je?" Spýtal som sa prekvapený, bohvie čo som vôbec očakával.

"My to voláme váha." Zpozornela... "A sme v riti." Sklonila hlavu.

"Čo sa deje." Ťapol som ju po pleci, furt idúcky.

"Vidíš tých dvoch chlapcov, jefen tučný, druhý trtko?" Znechutene povedala.

"Hej no, nie je ten guľatý ten, čo bol vtedy v jarku?"

"Jop, Mišo." Zaškerila sa. Prešli sme okolo bytovky, kde pozdravila nejakých chlapov sediacich na lavičke.

"Hlavne zachovaj pokoj." Upozornila ma, keď sa zrazu blížili tí chalani. Ani jeden nemal viac ako 10 rokov.

"Veď sú to len deti." Usmial som sa.

"Len deti." Šepla.

"Čaw Iwisa. Čaw." Pozdravili sa tí dvaja už zďalej.

"Ahojte." Odpovedala len Iwis.

"To koho tu máš, no boha. To je baba či chalan?" Ten vyšší si ma premeral, zatiaľ čo sa ten malí zahnal po Iwis.

"Chojte do riti." Ukázala im fakera keď sme ich míňali. Chceli ešte dačo povedať, ale zrýchlili sme tempo.

"Toto bolo ešte v pohodičke." Vydýchla.

Zasmial som sa. Po ceste sme stretli ešte pár babiek a tak. Cesta bola celkovo veľmi rýchla. Zabočili sme po asvaltke k obrovskému domu so štyrmi balkónmi. (možno je to asfaltka, ale to je fuk :D)

"Tak to je house." Vypleštil som oči a namieril za Iwis.

"Ale nepreháňaj." Mávla rukou a vytiahla kľúče.

Keď sme vošli dnu, ukázala mi jedno poschodie.Potom som si obzeral ich kuchyňu kým robila popcorn. Vzala misku a vyšli sme po vŕzgajúcich schodoch na ďalšie poschodie. Tie schody vyzeralli nepríjemne.. Obzvlášť keď som videl, ako po nich rýchlo vybehla hore.

"Počkaj ma." Pozrel som na ňu zo schodov s prosebným výrazom.

"Nebuď posero, sú to len schody." Zazubila sa na mňa.

"Že posero..." Vyšiel som opatrhne hore.

Prešli sme po chodbe, v ktorej boli nejaké kvety, televízor, gauč a žehliaca doska. Ocitli sme sa pred dverami, v ktorých bolo sklo oblepené plagátmi. Oproti, asi pol metra bola jedna izba z nepriehľadnými dverami a vedľa zase jedny so sklom. Chodbu zakončili dvere do kúpelne, tiež so sklom. Na dverách do izby Iwis boli všelijaké nápisy: anti-swag zone, BVB Army a podobné.

Stisla kľučku a otvorila dvere, bol som veľmi zvedavý na jej izbu, ale toto ma prekvapilo. Prekvapilo ma to v dobrom.
Takže šulini, je tu nová časť a ja dúfam, že ste neumreli od nudy. Budem rada ak zanecháte hlas, alebo vyjadríte svoj názor v komentíku. Tiež budem rada, teda ak sa vám tento príbeh páči, alebo vás zaujal, ak ho odporučíte svojim kamarátom :33 tak to je asi všetko, sorry za chybičky a čawík v budúcom dieli :*

die for you - SKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin