Bölüm 10 - Eskisi gibi olmayacak.

255 42 6
                                    

Selam merhaba! =) Önceden buraya yazacaklarımı düşnmüştüm ama şu an unuttum. Neyse yeni kapakla karşınızdayım. Ve bundan sonra bir İlke'nin, bir Kerim'in ağzından yazmayacağım.  Hepinizin oy ve yorumlarını bekliyorum. Lütfen iyi kötü yorum yapın.

Multideki huzurlu sesi dinleyin derim.  Fotoğraf da Kerim'in partideki hali. Öptüm. 


Kerim'den....


"Görkem karalama defterimi gördün mü?"


"Hayır kardeşim, kayıp mı ettin?"


"Ya bilmiyorum akşamdan beri arıyorum yok işte of."


"Endişelenme, buluruz."


"Bulmam lazım onu Görkem, o kadar süre saklamışken şimdi birinin onu öğrenmesini istemiyorum." İlke'yi sevdiğimi bir abim bir de Görkem biliyordu. Sadece onlara söylemiştim, onlar da güvenimi sarsmamışlardı. 


"Okula gitmemiz gerek, hadi hazırlan da çıkalım. Belki okulda kalmıştır."

Sınıfa girdiğimde anında dün oturduğum sıranın telaşla altını üstüne getirirken duyduğum sesle kafamı sıradan kaldırdım.


"Kerim, dün burada unutmuşsun bunu."


Erva'ydı bu. Defterimi elinden alıp hemen çantama attım daha sonra çantamda olduğundan emin olmak için kontrol ettim. Bir daha kaybetmek istemiyorum. Elindeki defteri görünce telaşlı halimden kurtulmuştum ki o an aklıma Erva'nın İlke ile aynı yurtta olduğu aklıma geldi. Ya İlke öğrendiyse? Erva'yı beklettiğimin farkına varıp ona cevap verdim. 


"Şey... Teşekkür ederim Erva." Birinin okuyup okumadığını öğrenmek için ona sordum.


"Bu defteri okuyan oldu mu?" Hiç beklemeden cevap verdi.


"Evet oldu." Kesin İlke okudu. Çok kötü olmuştur şimdi. Nede olsa onu sevdiğimi bilmiyordu. Ya da onu bırakıp gittiğimi düşünüyordu. Her ne kadar İlke'nin okuduğundan emin olsam da sorma gereği hissettim.


"İ-ilke mi okudu?" Ah sesimin titrek çıkmasına engel olamadım. Zaten utanmasam şimdi ağlayacağım. Erva'nın onaylarcasına başını sallaması da tuzu biberi oldu. Resmen acıklı Türk filmi gibi oldu ortalık. 


"Kerim iyi misin?" Erva'nın endişeli sesini duymamla cevaplamam bir oldu.


"Hı hı." ağzımdan sadece bunlar çıkmıştı. Sıraya oturdum ve başımı ellerimin arasına aldım. 


"Kerim, kardeşim neyin var?" diyerek yanıma yaklaşan Görkem'in sesini duyunca kafamı kaldırım Görkem'e doğru baktım.


"Görkem, o-o öğrenmiş." Ah lanet olsun yine kekeledim. Şu kelimeler bir kere ağzımdan doğru düzgün çıkmayacak mı? 


4 Yıllık Teneffüs -Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin