Merhaba selamlar. Vee işte beklenen bölüm İlke ve Kerim buluşuyor. Bölümde adı geçen şarkı Model - Makyaj ama bu bölüme daha çok sevdiğim bir şarkı yükleyeceğim onu da dinlemediniz öneririm. Multide bazı karakterler var. İyi okumalar. ^—^ Öptüm. =) :3
İlke'den....
Okuldan ağlayarak çıkıp yurda döndüm. Bu kafayla derslere giremeyeceğimi, girsem de bir şey anlamayacağımı biliyordum. Ben de akşamki partiye hazırlanmak için yurda geldim. Evet bu partiye gideceğim. Erva'ya, Görkem'e ve Kerim'e eski İlke'nin olmadığını göstermem gerekiyor. Önceki gün aldığım elbiseyi dolabımdan çıkarıp yatağımın üzerine koydum. Ardından duşa girdim. Saçlarımı kurutup her zamanki hafif makyajımı yapıp üzerimi giyindim. Daha partiye çok vardı ve ben böyle ne yapacağımı bilmiyordum. Çantamı alıp dışarıya çıktım ve yolların beni götürdüğü yere gitmeye karar verdim.
Kafenin birinden gelen şarkının sözleri adeta beni anlatıyordu.
Geçmiyor günler burada senden uzakta,
Yığıldı şişeler her gün mutfakta.
Tiksindim makyajdan, aynalarımı çöpe attım!
Durmadan yedim, e biraz kilo aldım!
Affet beni sevgilim,
Unutamadım seni.
Hiç halim yok uyanmaya,
Sevemem sensiz günleri.
Evet, o benim sevgilim değildi ama ben onu çok seviyordum, ki neredeyse iki saat önce onun da aslında beni sevdiğimi öğrendim. Acaba o da beni özlemiş midir? Her gece fotoğrafımıza bakıp ağlamış mıdır? Acaba o da lisede benim gibi yalnızı oynamış mıdır? Ah kimi kandırıyorum? O kendini mutlu eden şeyleri her zaman bulur.
Yazardan...
İlke biraz daha gezdiğinde yorulduğuna kanaat getirip dinlenmek için bir kafe bulup oraya girdi. Boş bir masaya oturup sıcak çikolata sipariş etti ve siparişini beklemeye başladı. O sırada kafeyi incelemek adına etrafına bakınırken hiç unutamadığı o tanıdık yüzü gördü. Ve neredeyse birkaç dakika sonra göz göze geldiler. İlke hemen gözlerini kaçırdı ve dikkatini siparişini getiren garsona verdi.
Kerim Görkem'le yemek yedikten sonra dışarıya çıkmaya karar verdi. Güzel bir kafe bulup oturdular ikisi de. İki tane krem karamel sipariş edip gelmesini beklemeye başladılar. Görkem telefonundan sosyal medya hesaplarını kontrol ederken Kerim ise kendisine doğru bakan o aşina gözleri gördü. O anda aklından o kadar çok şey geçti ki... Aşk, özlem, hasret... Daha sonra İlke'nin gözlerini çekmesiyle kendine geldi.
Şimdi gidip onunla konuşmalı mıydı? İlke buna hazır mıydı? En önemlisi kendisi buna hazır mıydı? Kendi içinde olacakları biraz düşünüp tarttıktan sonra sonuçları her ne olursa olsun gidip konuşmaya karar verdi. O kararla Görkem'e bile haber vermeden ayağa kalktı ve kızın masasına ilerlemeye başladı.
Görkem ise aniden masadan kalkan arkadaşını fark edince elindeki telefondan nihayet kafasını kaldırdı ve arkadaşının gittiği yöne doğru baktı. İlke'yi gördüğünde anladı Kerim'in neden gittiğini. Hislerine karşı çıkamamıştı belli ki. Şimdi ise olacakları kabl edip konuşmaya karar vermiş olduğunu düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 Yıllık Teneffüs -Tamamlandı-
ChickLitSen hiç gerçek aşkını 4 sene bekledin mi? Tam o an ki cesaretle ona açıldığında onun gitmek zorunda olduğu gerçeğiyle karşı karşıya kaldın mı? Peki, tam onu unutmaya başlamışken, onun aşkını kalbinin en derinine gömmeye başlamışken onun karşına çıkt...