Beğenin lütfen 🔪
"Güzelim."
Dabi'nin elleri dolu diye anahtarı cebinden almış ve kapıyı ben açıyordum.
"Efendim?"
Kapıyı açıp içeri girdim ve kendisinin de girmesi için kenara çekildim, poşetleri yere bırakıp bana baktı. "Bir şey olmuş."
"Bir şey olma-"
Bir adımda yanıma yaklaşarak ellerini belime koydu. Tam gözlerime bakıyordu. "Etsuko, seni tanıyorum. Bir şey olmuş. Ne oldu?"
"Önemli değil, gerçekten."
"Önemli olup olmadığını sormadım. Bir şey olmuş dedim."
İç çekerek başımı salladım, "Tamam, oldu."
Beni kendisine çekti ve bir eli enseme çıkarak başımı göğüsüne yasladı. "Anlatman için zorlamıyorum, ama yanında olduğumu bil. İstediğin zaman anlatabilirsin."
Gülümseyerek ellerimi ona sardım, "Seni seviyorum..."
Dudaklarını saçlarıma bastırdı, "Ben de seni seviyorum."
~~~~~~~~~~~~~~~
"Dabi!"
"Efendim?"
Ses banyodan gelince kapıya yaklaştım, "Giriyorum."
"Bek-"
Direkt içeri girdim, altında havlu vardı üstünde ise bir şey yoktu.
Kapı pervazına yaslandım ve onu baştan aşağı süzerek ıslık çaldım. "Heyt be, taş gibi taş!"
Kahkaha atarken bana yaklaştı ve dudağıma minik bir öpücük bırakarak odasına ilerledi.
Yaklaşık 30 saniye öylece banyoda durduktan sonra ben de odasına gittim. Altına bir eşofman giymişti, üstüne ise tişört geçiriyordu. "Ne söyleyecektin bana?"
"Hiç."
Tişörtü başından geçirince bana baktı, "Nasıl hiç? Bir şey demeyecek miydin?"
"Hayır, sıkılmıştım sadece."
"Hmm..."
Bana yaklaştı parmaklarını parmaklarıma geçirdi, "Ne yapalım? Dışarı çıkmak ister misin?"
"Çıkarsak nereye gideceğiz?"
Bugün kafamı dağıtmak istiyordum, en azından geceye kadar. Gece moralimi bozacak bir yere gidecektim, en azından şu anlık eğlensem iyi olurdu.
"Bara gidelim mi?"
"Bar mı?"
"Hmhm."
Birkaç saniye düşünür gibi oldu, "Olur, gidelim."
Saat zaten akşam 9'a geliyordu. Dolabına ilerleyerek başka bir tişört aldım ve üstüme geçirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi x Reader (Bnha x Reader)
FanfictionHayat dolu olan Etsuko, daha lise 2. sınıftayken en yakın arkadaşını kaybettiğinden dolayı hayata ve insanlara karşı nefret besler. Bu nefreti içinde git gide büyür ve en sonunda okul müdürü onun bu nefretinin ileride büyük sorunlara yol açacağını s...