Açıklama

7.4K 364 116
                                    

Adınız: Etsuko Nakayama

Yaşınız: 22

Özgünlüğünüz: Metal bükme. (Her türlü metali istediğiniz gibi kontrol edebilirsiniz)

Dış görünüşünüz:

Fotoğrafta lisesiniz ama hikayede değilsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotoğrafta lisesiniz ama hikayede değilsiniz. Sadece fiziksel görünüşünüz bu şekilde.

Ayrıca, bu fiziksel görünüşünüzü daha yorgun biri olarak düşünün. Göz altı torbaları olan, fazla gülmeyen biri gibi.

Lisedeyken A sınıfındaydınız. Sınıf öğretmeniniz Aizawa'ydı. Aizawa sensei sizi çok severdi, hatta en yakın olduğu öğrencisi sizdiniz.

İkinci senenizde bir savaş oldu ve en yakın arkadaşınız Akiro bu savaşta öldü. Aileniz bile olmadığı için onu aileniz gibi görürdünüz ve her şeyden daha çok severdiniz. Onunla yetiştirme yurdundan arkadaştınız, yani küçüklüğünüzden beri arkadaştınız.

O öldükten sonra hayata ve insanlara karşı nefret beslemeye başladınız. Akiro'yu öldüren kişiyi öldürmenize rağmen bu nefret içinizde büyüyordu.

3. Sınıf olduğunuzda müdür bu durumunuzdan çok rahatsız olmaya başladı, öğrenciler bile sizden korkuyordu çünkü artık nefretiniz o kadar büyümüştü ki insanlara öldürecek gibi bakıyordunuz.

Aslında güçlü olmanıza ve derslerinizin iyi olmasına rağmen okuldan atıldınız ve başka bir okula girmediniz. Tüm okul hayatınız bu şekilde bitti.

Aileniz siz küçükken öldüğü için lisedeyken yurtta kalıyordunuz, daha sonra zaten reşit olduğunuz için kendi halinizde takılmaya başladınız.

Villain değilsiniz, kimseyi umursamıyorsunuz.

Not: Sizin lise zamanınız animedeki 1-A sınıfı zamanları değildi. Yani siz lisedeyken Midoriyalar falan yoktu. Ondan daha öncesiydi.

Dabi x Reader (Bnha x Reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin