Beğenin lütfen 🔪
Eve dönmeden önce pizza almıştık ve öyle eve dönmüştük.
Eve girdiğimizde masaya ilerleyerek pizza kutusunu masaya bıraktım ve lavaboya ilerledim.
Elime sabun döküp musluğun altında elimi yıkamaya başladım. Tam geri çekileceğim sırada Dabi birden arkama geçti ve arkamdan musluğa uzanarak ellerini yıkamaya başladı.
İki taraftan kolunu uzattığı için çıkamıyordum, ve biraz daha yaklaşırsa bana dayıyor olacaktı.
Aynadan kafasını biraz daha yaklaştırdığını gördüm, nefesini boynumda hissediyordum.
"Hey, kaç dakika daha yıkayacaksın?"
"Bekle canım, hijyen önemli sonuçta. Değil mi?"
Böyle kalmak için uzattığını biliyordum, sertçe koluna vurunca güldü ve musluğu kapatarak geri çekildi.
"Neden böyle yaptın?"
"Nasıl yaptım?"
"Arkadan beni sıkıştırdın."
"Öyle mi? Hiç fark etmemiştim."
Gülmemek için iç dudaklarını ısırıyordu. Gözlerimi kıstım, "Göt herif."
Yanından geçerek lavabodan çıktım ve mutfağa ilerledim. Direkt sandalyeye oturdum ve pizza kutusunu açtım. Dabi'de arkamdan gelerek karşıma oturdu.
Pizzayı yerken gülümseyerek mırıldandım, "Çok güzel!"
"Hmhm."
~~~~~~~~~~~~~~~
"Etsuko."
Kafamı balkon kapısına çevirerek içeri baktım, "Efendim?"
Dabi bana doğru ilerledi ve bir anda dudaklarımın arasındaki sigarayı alarak kendi dudaklarının arasına koydu.
"Hey!"
Bacağına sertçe vurduğumda gülümseyerek yanıma geçti ve o da koltuğa oturdu.
Kollarımı göğüsümde birleştirdim, "O benim sigaramdı."
"Paylaşabiliriz."
Sigarayı eline aldı ve dumanını üflerken bana uzattı.
İç çekerek sigarayı aldım ve içime çektikten sonra geri Dabi'ye uzattım. "Kendine sigara alabilirdin."
"Seninkinden içmek istedim."
"Neden?"
"Keyfim ve kâhyası."
"Keyfini sikeyim."
"Vayy, sinirlisin yine."
"Mal mal işler yapıyorsun."
"Sigara paylaşıyoruz. Arkadaşlığımızın ifadesi."
Kaşlarımı çatarak ona döndüm, "Arkadaş?"
Dudağı yukarı kıvrıldı, "Evet, başka ne olacaktık?"
Biz arkadaş mıydık? Onunla arkadaş olmak istemiyordum.
Ben onunla ne olmak istiyordum?
Onun yanımda durması... Rahatsız etmiyordu. Hatta eğleniyordum.
Bana doğru yaklaştı, "Cevap vermeyecek misin?"
Sigarayı ağzından çıkardı ve kafasını hafif yana çevirip dumanı üfleyerek geri bana döndü.
"Arkadaş olmak istemiyorum."
Gülümsemesi daha da büyüdü. "Öyle mi?"
Sesi daha derinden geliyordu.
"Evet."
"Ne olmak istiyorsun, benimle?"
Ne diyeceğimi bilmiyordum, bir anda ayağa kalktım. "Ben duşa giriyo-"
Bileğimden tutarak beni geri çekince dengemi kaybederek geriye doğru düşmeye başladım.
Yere düşeceğimi sanarken Dabi'nin kucağına düştüm. Bir eli hâlâ bileğimdeyken diğer eliyle belimi sıkıca tutuyordu.
"Her zaman kaçıyorsun..."
"Ne? Ben mi? Kaçmıyorum."
"Duşa girmek gibi bir niyetin yoktu. Sadece cevap vermek istemedin ve kaçmaya çalıştın."
Bir şey demedim, bileğimdeki eli gevşerken belimdeki eli daha da sıkı tutuyordu.
"Cevapla."
"Neyi?"
"Benimle ne olmak istiyorsun?"
"Biz... Sadece, arkadaş olamayız."
Gözleri kısıldı, "Bence de. Çünkü..."
Eli saçlarıma uzandı ve saçımı parmaklarının arasına alarak döndürdü. "Bu kadar güzel bir arkadaş başımı döndürüyor."
Ağzım bir karış açık ona bakıyordum. Ne diyeceğimi bilmiyordum.
Yüzümü inceledi ve gülmeye başladı. "Ne zaman böyle bir şey olsa put gibi kalıyorsun."
"Hey!" koluna yine hızlıca vurduğumda gülerek kolunu tuttu.
"Kızma!"
Tam kalkacağım sırada beni tekrar kendisine çekti ve sadece birkaç saniye içinde saçıma belli belirsiz bir öpücük kondurup bıraktı. "Git duşa gir hadi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dabi x Reader (Bnha x Reader)
FanficHayat dolu olan Etsuko, daha lise 2. sınıftayken en yakın arkadaşını kaybettiğinden dolayı hayata ve insanlara karşı nefret besler. Bu nefreti içinde git gide büyür ve en sonunda okul müdürü onun bu nefretinin ileride büyük sorunlara yol açacağını s...