[Két héttel ezelőtt]
-Harumi!!- ordibáltam le hangosan az emeletről nagynénimnek majd fény gyorsasággal le is futottam a konyhába ahol ő is tartózkodott. -Harumi! Felvettek a UA.-be!-.
Potyogó könyekkel szorosan át ölelt. -Büszke vagyok rád Eijirou!-.[Jelen]
Pontosan így kezdődött minden.
Kirishima Eijirou vagyok 15 éves, a képességemnek köszönhetően felvettek az UA.-be aminek rettentően örültem hiszen eddig még nem sokra vittem de most végre előttem a lehetőség!
4 évvel ezelőtt meghaltak a szüleim ezért a nagynénimmel, Harumival élek.
Körülbelül egy fél éve kicsit meg szerettem volna változni így szem színemhez passzolóan pirosra festettem eleinte fekete hajamat. Viszont ennyit rólam, így is késésben vagyok az évnyitóról.[Az évnyitón]
Első és legfeltűnőbb dolog ami szembe jött velem nem más volt mintsem
-Hé! Eijirou veled meg mi történt? Ki tette ezt a hajaddal?- Mina Ashido, alsó középben osztálytársak voltunk. Nem csodálom hogy őt is felvették, tehetséges, menő és bátor. Régen mindig bátrabb volt mint én, így sokáig felnéztem rá.
-Hát gondoltam új iskola mellé nem árt valami új kinézet! Rájöttem hogy el kell hagynom a régi énem valamelyst, erősödnöm kell hogy legyek olyan jó mint a profi hősök!- miután ki mondtam ezeket a szavakat még jobban önbizalommal teltem el.
-Nos akkor sok szerencsét remélem eléred a célod, most viszont rohanok kicsit késésben vagyok! Még később találkozunk!- válaszomat nem meg várva már rohant is tovább egyenesen az iskola felé.Az osztályok és az ülés rend már előre be volt osztva így mindenkinek más-más volt megadva. Én az 1A osztályt kaptam, szerencsémre nem volt olyan messze így kicsit tudtam pihenni.
Meg érkeztem a terem elé és egy határozott lépéssel be is mentem. Sokan voltak, sok színes egyéniséggel. Egyszer csak megláttam Minát aki már eléggé otthonosan mozgott és a többi lánnyal beszélt mikor meglátott és megint oda futott hozzám.
-Kirishima! Nem is tudtam hogy te is ide jössz! Úgy látom még több évet ki kell bírnod velem!- nevette el magát majd újra megölelt -Ez nem lesz ellenemre, úgy hiszem- újra megnéztem hol fogok ülni és az asztalom mellett megláttam egy szőke hajú, vörös szemű fiút aki az előtte lévő zöld hajú fiúval ordibált, bár senki se tudja miért. -Nekem tényleg mellette kell ülnöm?- biccentettem kicsit oldalra a fejem majd rá mutattam a fiúra. -Mégis miért ordibál szegény fiúval?- néztem Minára értetlenül -Hát hogy őszinte legyek fogalmam sincs, sőt mindenki nevét végig kérdeztem, és egyedül ő nem válaszolt, kicsit mogorva. És az a szegény fiú akivel ordibál az nem más mint Izuku Midoriya. De Mr. Mogorva Deku-nak hívja- nevettem majd így szóltam
-Hát tényleg mogorvának tűnik- majd hirtelen azt vettem észre hogy a szőke fiú észre vette hogy rá mutattam és el indult felém. -MI A FASZÉRT MUTOGATSZ RÁM SZAROS HAJÚ?!- én kicsit hátrálva próbáltam mentegetőzni mikor egyszer csak belépett valószínűleg az osztály főnök. -Mindenki helyére azonnal- erre szerencsére a szőke fiú is hallgatott így morogva de vissza sétált én meg kicsit félve leültem mellé. -Aizawa Shouta vagyok az osztály főnökötök, mindenki hívjon csak Aizawa sensei-nek.- kicsit furcsán nézett ki, egy sárga háló zsákot huzogált magával és kicsit kialvatlannak tűnt, nem mellesleg ez az arcán is meglátszódott. -Most egyesével gyertek ki mondjatok magatokról pár szót addig én alszom- alszik? Tanár? Órán? Biztos hogy így kéne ezt? Mire kimondtam ezt, Aizawa sensei már a hálózsakban a földön szunyokált.