-Mina sikerült!- öröm könnyeket elejtve öleltem át Minát a fürdőből kiérve aki nagy síkításokba kezdett -Mondtam hogy itt az esély, gratulálok!- ölelt vissza -Apropó hogy sikerült?- kérdezte érdeklődve mire én elkezdtem vakargatni a tarkóm -Hát lényeg a lényeg a fürdőben meg csókoltam- nevettem fel kínosan -Úristen de romantikus valaki- nevette el magát Mina -Mina gyere induljunk!- szólalt meg a háta mögül Sero majd Mina gyorsan el köszönve futott is oda -Na visszatértem- dőltem le Bakugou mellé a kanapéra aki csak nevetett -Jó sok időbe telt- nézett rám mosolyogva -Neem! Minával beszélgettem- karoltam át Bakugout mire ő mellkasomra dőlve össze fonta kezeinket -Sokkal jobb kedvű lettél a csókunk óta- nyomtam puszit a hajába mire ő bele furakodta a fejét a mellkasomba -Hmm vajon miért- mondta majd én újra szorosan magamhoz öleltem -Ígérd meg hogy örökké velem maradsz- súgtam fülébe mire ő át ölelt -Megígérem- ennek hallatára egyből fel kaptam mennyasszony pózba majd felvittem a szobámba és le fektettem az ágyra majd felé kerültem -Csak óvatosan- húzott le egy csókra, mosolyogva bólintottam majd elkezdtem a nyakát csókolgatni, érzékeny pontján már szívogatni is amitől kisebb nyögések hagyták el száját majd pólóját le húzva csodáltam felső testét, övét lassan el kezdtem ki csatolni mikor hirtelen ajtó nyitódást hallok. Megállt bennem az ütő, hirtelen oda kaptam a fejem -Kiri! Gye...re- vette észre helyzetünket Denki majd fény gyorsasággal vissza csukta az ajtót -Én most ölöm meg ezt a szarost- pattant ki Bakugou gyorsan az ágyból majd az ajtó felé haladt gyors léptekkel -Ne, hagyd valószínűleg úgyis már elment- nyúltam Bakugou után majd vissza húztam az ágyra -Ja igen mindenkinek elmondani- mondta duzzogva Bakugou majd én pólómat gyorsan levetve feküdtem ki az ágyra -Duzzoghatsz is vagy folytathatjuk azt amit abba hagytunk- mosolyogtam rá kissé perverzen majd ő értve a célzást rám ült, hasamon kezét végig húzva érkezett meg a nadrágomhoz ahol elkezdte az övemet ki kapcsolni majd nadrágom lehúzni ahol alsó gatyám alatt már állt.
[Másnap]
Csodálatos este volt a tegnapi, és mostmár végre nem kell attól félnem hogy Bakugou mérges lesz ha mellettem ébred -Jó reggelt- néztem le rá miközben haját simogattam -Reggelt- morogta el majd mégjobban a mellkasomba fúrta fejét -Élvezted a tegnap estét?- kérdeztem puszit nyomva a hajába -Mhm- fészkelődött még egy kicsit majd egyszer csak tagja a lábamhoz ért amitől el vörösödtem -B-Baku- szóltam -A szerszámod hozzám ér- jelentettem ki mire ő csak a fejét felém fordította -És? Zavar?- próbált rám nézni fáradt szemeivel -Nem dehogy is! Csak kicsit nagyon fel izgat...- temettem arcom a párnába mire ő nevetett egyet majd arrébb feküdt -Köszönöm- mondtam kissé lihegve majd egy csókcsatába kezdve hevesen faltuk egymást addig ameddig a levegőnk csak engedte majd lihegve el váltunk egymástól és Bakugou újra vissza feküdt a mellkasomra majd így feküdtünk még egy jó tíz percig amikor csak újra nyílt az ajtó -Kiri!- rontott be Mina nem zavartatva magát -Hallod néha be zárhatnád azt a ki be kúrt ajtót- szólalt meg Bakugou mire Mina is észrevette hogy nem egyedül vagyok így sűrű bocsánat kérések közt ment ki a szobából.