XVII.

350 23 0
                                    

-Tudod hogy kurvára késésben vagyunk?- dőlt neki az ajtó félfának Bakugou miközben én kapkodva próbáltam beállítani a hajam ami persze sehogyse akart összejönni -Tudom tudom így is már ideges vagyok nem kell neked is mondanod- a mosdó kagylón támaszkodva bámultam ki, nem lehet könnyen fel idegesíteni de amikor kések valami miatt az rettentően idegesít. -Így is úgyis szarul áll hagyd már és menjünk- továbbra se tudom el dönteni hogy most tényleg nem tetszik neki vagy csak nem akarja ki mondani hogy tetszik. -Ezzel  nem segítettél sokat- nevettem majd le mentünk és kapkodva indultunk is Seroék házába ahol a nagy buli lesz. -Amúgy neked mondták hogy szója szósz fejünek tetszik pinky?- kérdezte Bakugou mire én oldalra biccentve a fejem érdekesen néztem rá. Seronak is tetszik Mina? És én erről hogyhogy nem tudok? -Nem mondták, neked Sero mondta?- hirtelen jó kedvem lett mivel tudtam hogy így már Minának nyert ügye lesz amitől nagyon nagyon boldog lesz. -Nem, a hülye pikachu mondta el elméletileg véletlen- mondta Bakugou mire nekem teljes mértékben leesett hogy akkor mégis miért nem jutott el hozzám is a hír így nem is okoltam már semmit csak fel nevettem. -Mégis mi olyan vicces?- most Bakugou nézett rám furcsán -Minának is tetszik Sero- mosolyodtam el -És ezen mi boldogít?- hát igen Bakugout sose boldogította más öröme -Nekik már biztos jó estéjük lesz- és újra azon idegeskedtem hogy el mondjam e Bakugounak hogyan is érzek -De neked is jó estéd lesz vagyis gondoskodok akkor majd róla- ő gondoskodik róla? Néha tényleg furcsán viselkedik, általában nem kedveskedik néha meg gondoskodó és kedves, de azt is inkább csak nekem.
Körülbelül 10 perc múlva oda is értünk ahol már az osztály nagy része és pár B-s is várt már. -Végre itt vagytok- ugrott rám hirtelen Mina amitől én egy kisebb szívrohamot is kaptam -Szaros hajú kurva sokat babrált a hajával- Bakugou megint szem forgatva nézett rám mire Mina leszállt rólam és be rángatott a fürdőszobába ahol a hajamat kezdte el igazgatni -Ma mindkettőnknek jól kell kinéznie- majd az utolsó simításokat elvégezve ki sétáltunk amit már furcsálva néztek hogy miért húz el mindig Mina -Na Pinky két perc alatt megcsinálta amivel te fél órát szenvedtél?- nevetett Bakugou mire Mina oldalba bökte -Na mostmár ha mindenki jól néz ki akkor igyunk szerintem- szólalt meg Denki a konyha pulthoz közelítve mire elkezdtünk nevetni és körbe álltuk a konyha pulthoz és elkezdődött az este. Körülbelül másfél órája vagyunk itt de már vannak itt olyanok akik a medencében kötöttek ki, a lányok többsége együtt járkáltak mindenhová míg Mina végig Seroval beszélgetett, Denki is le állt beszélgetni Shinsoval és úgy tűnt nagyon jól el vannak így mi Bakugouval nem zavartuk egyikőjüket se inkább csak ültünk és kortyolgattuk az italainkat. -Baku menjünk táncolni- vetettem fel hirtelen az ötletet mivel így semmi izgalmas nem történt jó formán. -Utálok táncolni szóval kihagyom- mondta unottan majd kényelmesebben leült én pedig egyből fel pattantam és hoztam neki még több rövid italt -Ezt idd meg- nyújtottam felé -Mégis mi a faszom ez?- nézett rám értetlen fejjel mire én csak a kezébe nyomtam és leültem mellé -Csak szimpla alkohol viszont ha azt akarod hogy jó estém legyen le húzod- Bakugou ennek hallatára nem sokat habozva egyből lehúzta és ezt követően elég gyakran hoztam neki ezeket a köröket.

Életem szerelme, Bakugou Katsuki | {Kiribaku ff.}Where stories live. Discover now