-És végül Bakugou és Kirishima szobája egymás mellett lesz- ismételte meg újra Aizawa sensei mire Bakugouval egymásra néztünk. -Mostmár ott is idegesíteni fogsz- sóhajtott egyet Bakugou majd le hajtott a fejét a padra. -Jó buli lesz én érzem- mosolyogtam és néztem előre az izgatottságtól csillogó szemeimmel. -Ma nem csináltok semmit csak pakoljatok be a szobáitokba és rendezkedjetek, szokjátok a helyet- jelentette ki Aizawa sensei majd újra a hálózsákjába került fény gyorsasággal így újra hangzavar lett a teremben. -Nem is tudtam hogy a tanárok ilyen jó fejek- próbáltam beszélni Bakugouhoz aki továbbra is csak feküdt a padon -Nekem inkább büntetés ilyen dinkákkal lennem- mondta Bakugou sóhajtozásai között majd mivel indulnunk kellett a szobáinkba ezért Bakugout ki rángattam a padból majd húztam magam után. Egy öt perc séta után meg is érkeztünk így mindenki fel sétált a saját kis szobájába amit kábé másfél óra alatt mindenki be rendezett.
-Baku!- kopogtattam eszeveszetten az ajtaján -Mit akarsz szaros hajú?- kérdezte az ajtón keresztül amit én kicsit személytelennek éreztem így, úgy ahogy volt be nyitottam viszont őt, vagyis a lábát csak egy törölköző takarta így volt esélyem hogy végig nézzem Bakugou izmos felső testét. -Ki a fasz mondta hogy bejöhetsz?!- vágta nekem idegesen a másik törölközőt amivel épp a haját törölgette -Jó illatod van- szagoltam meg a törölközőt ezzel Bakugou kérdését figyelmen kívül hagyva -Figyelsz te rám egyáltalán?!- jött közelebb és polómba markolt -Nem Baku, mert kéne?- mosolyogtam rá majd kicsit közelebb hajolva simítottam végig az oldalán. -Sose fogod megunni ezt?- nevetett majd közelebb húzott egy csókra.
-Hello Kiri! Hé Kiri kelj fel!- lökdösött Denki mire hirtelen felültem. -M-Mi történt?- néztem körül a szobámba -Miután ki pakoltál le feküdtél pihenni majd Bakugou nevét hajtogattad- nevetett fel Denki mire én rá eszméltem hogy ez csak egy álom volt. -Ja, vele álmodtam- dörzsöltem ki az álmosságot szemeimből -Na ha eleget álmodoztál le is jöhetnél az egész squad téged vár!- állt fel az ágyról Denki, tényleg baszki ma játék este van, erre én is ki pattantam az ágyból és rohantam le annak reményében hogy nem váratattam meg őket nagyon. -Mi volt ez a nagy késés? Megint álmodoztál?- kérdezte Sero nevetve mire Mina oldalba bökte -Jah épp..- észrevettem hogy most Bakugou is jött -Épp egy nagyon jó álmom volt- ültem le melléjük majd egy jó két óráig társasoztunk nevetgéltünk. -Gyerekek mostmár menjetek fel a szobáitokba légyszíves!- jelentette ki All Might, az első este ő fel ügyel minket. Apropó inkább hallgattunk rá így inkább Minától búcsúsztunk el mivel a lányok területére nem engednek a tanárok majd mi négyen fiúk vissza sétáltunk a szobáinkba.
Már kb egy két órája csak feküdtem és bámultam ki mivel nem bírtam aludni.[Üzenetek]
Kirishima Ei-chan
Fent vagy még?Katsuki Bakugou
NemKirishima Ei-chan
Szuper akkor alszunk együtt?Katsuki Bakugou
Mi a fasz, én innen biztos nem megyek el, meg se moccanokKirishima Ei-chan
Akkor én átmegyekKatsuki Bakugou
Le szaromKirishima Ei-chan
Már is megyek![Üzenetek vége]
Fogalmam sincs hol alszok majd ott de nem is nagyon gondolkoztam rajta csak gyorsan átmentem. -Nincs itt semmi matrac, menj vissza- jelentette ki Bakugou mire én be ugrottam mellé az ágyba -Légyszi! El férünk!- néztem rá kérlelve mire ő el fordult a másik irányba -Ha nem alszol el most azonnal ki doblak- dobott nekem egy párnát majd én hallgatva rá egyből el fordultam és kábé tíz perc alatt el is aludtam.