[Ebéd után]
Már vagy három órája itthon vagyok viszont a nyelvemen még mindig érzem azt a csípős ízt, továbbra sem vagyok képes felfogni hogy akárki is bírja ezt. Viszont egy bő óra múlva találkozok Denkiékkel úgyhogy jobb lenne most inkább készülődnöm.
[A találkozón]
-Naa milyen volt a randid Bakugouval?- Denki már egyből rohant is oda hozzám. Tudtommal ezt az ebédelős dolgot csak Minának mondtam el, erre most már valószínűleg Sero is tudja. -Nem randi volt csak egy ebéd vele- kissé kínosan felnevettem mire eddigre már Sero is ott volt -Uuh egy ebéd Bakugouval milyen romantikus- nevették el magukat én pedig csak szemforgatva elkezdtem velük együtt nevetni -Mondtam már hogy nem randi- ekkora már oda sétáltunk Minához aki épp le rakta a telefont és elkezdett rám vigyorogni. -Nehogy te is elkezd- készültem fel még egy kíváncsiskodó kérdésre -Okéés na de milyen volt azért?- elmeséltem nekik mindent még azt is hogy Bakugou meghívott így már tényleg nem tudták elhinni hogy nem randi de továbbra is győzködtem őket. Sokat gondolkodtam azon hogy jó lenne hogyha Bakugou is ennek a kis közösségnek a tagja legyen de még senkinek sem mondtam így fogalmam sincs ki hogy fogadná ezt az ötletet -Am srácok- elkezdtem a földet bámulni inkább. -Mi lenne hogyha Bakugout is be vennénk közénk, ebbe a kis squadba?- tettem fel a kérdést kissé hadarva majd Denki és Sero kerek szemekkel bámult rám. -Tökre elrontaná a nyugis talikat nem gondolod?- vázolta fel Sero -Nem mellesleg beszól ha pattogok- szipogta el Denki. Mint látom a fiúknak eléggé ellenükre van ez az ötlet. -Fiúk ne legyetek ennyire előítéletesek! Amúgy is két bolonddal nincsenek nyugodt talik! Persze hogy be vesszük, nyilván akkor ha ő is akarja- a fiúk elkezdtek duzzogni, viszont annak örülök hogy Mina nem mond egyből mindenre nemet. -De ha a fiúknak ellenükre van akkor nem erőltetem- mondtam kicsit szomorkásabb hangon majd megfogta a vállam -Nyugi haver nincs ellenünkre amúgy is majd meg szokjuk- Denki mosolygott és hevesen bólogatott ami megnyugtatott így mind hármukat megöleltem -Köszönöm srácok rettentő sokat jelent ez nekem- már-már könnyeztem így gyorsan elengedtem őket és meg töröltem az arcom. -Erre valók a barátok, viszont későre jár szóval nekem jobb lenne most haza indulnom- mondta Mina miközben fel állt és kezdte össze pakolni a táskáját, igencsak késő volt már eléggé el beszélgettük az időt így mindannyian végül arra jutottunk hogy haza megyünk Seronak is akadt dolga így mindenki elindult hazafelé. Én egy olyan negyed óra múlva hazaértem gyorsan meg vacsoráztam majd le fürödtem és le dőltem az ágyra. Nem voltam fáradt és mindent megcsináltam ma mielőtt elindultam volna úgyhogy egy jó ideig bámultam a plafonra meg zenét hallgattam majd eszembe jutott hogy írhatnék Bakugounak a hírről vagy csak szimplán beszélgetni remélem ő sem alszik még ilyenkor és hogy ő is ugyanolyan izgatott lesz mint én, és hogy majd ő is akar csatlakozni hozzánk.
[Üzenetek]
Kirishima Ei-chan
Helloo, ráérsz beszélni?Katsuki Bakugou
Mondhatok nemet?Kirishima Ei-chan
Csak akkor ha nem érsz rá!Katsuki Bakugou
Akkor nem érek rá :DHát számítottam rá hogy ezt fogja írni de nem adom fel azért sem!