XIX.

361 23 0
                                    

-Jól vagy?- kérdezte Denki aggódva mire én nagy nehezen abba hagytam a sírást -Igen mostmár sokkal jobban- dőlítettem fejemet Bakugou vállára aki nem ellenkezett -Mostmár nem mész egyedül sehova- mondta Bakugou majd megfogta a kezem ami egy kicsit még mindig remegett -Baku- szorítottam meg jobban a kezét -Hmm?- gondoltam bevallom hogy érzek viszont továbbra sem mertem még részegen se így inkább vártam vele -Igyunk még, el akarom ezt az egészet felejteni- Bakugou megint csak nem habozott egyből felállt és húzott magával majd mikor az asztalhoz értünk egyből a kezembe nyomott valami erős italt.

[Másnap]

Rettentő másnaposan nyitogattam a szemem amikor meg pillantottam Bakugout a karjaim között viszont ez egyből nem esett le így csak feküdtem és bámultam ki a fejemből ami persze rettentően fájt és miután elmentünk inni azután minden kiesett. Majd észrevettem hogy Bakugou is ébredezik ezért lélekben fel készítettem magam hogy nagyon mérges lesz. -Mi a fasz- ennyit hallottam majd a két vörös szempár rám nézett -Jó reggelt- mosolyogtam mire ő csak el lökött magától és arrébb feküdt -Mi történt és hol vagyunk és miért vagyunk így?!- kérdezte Bakugou idegesen a fejét a párnába fordítva -Passz, nem emlékszem semmire- keltem fel mire megláttam hogy egy szál alsó gatyában vagyok ami sok mindent meg magyarázott -Istenem- fogta fejét Bakugou -Rajtad mennyi ruha van?- kérdeztem kissé aggódva hiszen tényleg konkrét semmire nem emlékszem -Ugyan annyi mint rajtad, esküszöm meg öllek ha egy ujjal is hozzám értél- jelentette ki mire én fel kaptam a nadrágom és indultam volna ki -Akkor szerintem kezdj hozzá- majd be zártam magam mögött az ajtót és a nappaliban egyből megláttam az egész Baku squadot -Srácok valaki tudja mit csináltam tegnap Bakuval?- dörzsöltem meg a szemem majd leültem velük a konyha pulthoz -Ja semmi izgit- szólalt meg Mina majd oda tolt nekem egy kávét. -De úgy konkrétabban?- semmi izgit, neki néha a szobára menés sem elég izgi -Hát ittatok majd táncoltatok Bakugou az öledbe ült ott egymásnak estetek majd szobára mentetek de kb tíz perc múlva ki jöttél egy szál alsó gatyában és azt nyilatkoztad hogy Bakugou még sem akarja most csinálni majd itt kint le akartál feküdni de nem volt hely ezért vissza mentél aludni Bakugou mellé- mesélte el az egész estét Mina mire én meg nyugodva hajtottam le a fejem -Nem hallottam az egészet, de akkor ugye nem basztunk?- jött ki álmos fejjel Bakugou mire én egyből fel kaptam a fejemet Mina pedig nemlegesen rázta a fejét és Bakugou is sokkal nyugodtabban ült le -Mina az elejét ne mond el neki vagy megöl- súgtam Minának aki megint csak bólogatott. Majd később én is kérdeztem Minát az estéjéről és neki sikeresebbnek volt mondható mint nekem, ők azóta is együtt vannak. Miután reggeliztünk segítettünk Seronak el pakolni majd mindenki ment haza köztük én is Bakugouval mivel egy irányba laktunk -Amúgy kösz- szólalt meg Bakugou tarkóját vakarva -Mire a köszönet?- néztem rá értetlenül mire ő sóhajtott egy nagyot. -Kösz hogy nem basztál meg- erre már ki kerekedett szemekkel néztem rá ő pedig kínjában el fordította a fejét. -A legjobb barátodként nem lett volna helyes, meg amúgy is tiszteletben tartalak- mosolyogtam rá majd végre vissza nézett és egy halvány mosoly megjelent az arcán.

Életem szerelme, Bakugou Katsuki | {Kiribaku ff.}Where stories live. Discover now