-Ez mi voolt Kirii?- kérdezte Mina mikor ki léptem a szobából viszont Bakugou mögöttem jött így egyből a halálos nézését vetette Minára -Csinálsz kávét? Én is mindjárt megyek- nyomtam puszit Bakugou arcára majd megölelt és elindult lefelé. -A nyakán lévő szívások alapjából ítélve jó estétek volt- mosolygott sunyin -Ja azon kívül hogy Denki ránk nyitott- nevettem el magam -És neked milyen volt a randi?- továbbra is fáradtan áldogáltam ott de gondoltam meg kérdezem -Nagyon jó, Sero rettentően aranyos és romantikus azt mondta nagy dolgot tervez a szülinapomra- Minán nagyon látszódik amikor szerelmes most is csak úgy csillogtak a szemei -Uh baszki- eszméltem rá hogy Bakugou szülinapjáig már csak egy hét van. -Baku szülinapja jövő hétvégén lesz, kéne neki valami meglepi buli- kezdtem el egyből gondolkozni hogy milyen ajándékkal lehetne igazán meglepni -Na majd agyalunk ezen is viszont szerintem téged már lent vár a kis herceged szóval jobb ha le sietsz hozzá, addig megyek felkeltem Serot- jelentette ki nagy boldogan majd elindult Sero szobája felé én pedig le a földszintre -Köszönöm- mosolyogva adtam puszit Bakugou szájára majd leülve mellé elkezdtem kortyolgatni a frissen főzött kávét -Tudod hogy jövőhéten van a szülinapom?- kérdezte Bakugou miközben kávéját szürcsölgette -Hülye lennék elfelejteni életem szerelmének a szülinapját- fogtam meg a kezét mire ő csak elmosolyodott -És amúgy ugye itt akarod tartani?- néztem rá vigyorogva -Ja de utána anyámék haza várnak- sóhajtozott -Uu én is mehetek?- kérdeztem izgatottan mire ő lehajtotta a fejét -Ha nagyon akarsz- nézte a kezeinket én pedig hevesen bólogattam -Igen nagyon szeretnék menni!- az izgatottság továbbra sem szökött ki a hangomból -Jó akkor jöhetsz- nevette el magát és fejét újra fel emelte -Köszönöm!!- húztam magamhoz egy csókra mire egy ismerős hang szólalt meg a pult másik oldaláról -K-Kacchan?- úgy nézett ránk Midoriya mintha egy egész világ omlott volna össze benne, ami lehet így is volt hiszen egyből elkezdett könnyezni -Midoriya minden rendben?- kérdeztem aggódva mire ő csak könnyes szemmel vissza futott az emeletre -Ennek meg mi a fasz baja?- kérdezte Bakugou értetlenül nézve -Nem tudom de megkérdezhetnéd, nem úgy tűnt mint akinek jó a kedve -Miért én? Tudod hogy utálom- mivel Bakugou nevét mondta így gondoltam vele lehet baja -A te nevedet mondta plusz régebb óta ismered- Bakugou megint az ölő képes tekintetével nézett rám majd sóhajtott, felállt és elindult az emelet fele.
[Midoriya szemszöge]
Szerettem, igen oly annyira szerettem, nem is tudom mikor estem belé, de azok a vörös szemek, olyan csábítóak olyan kedves és könyörületes. Miért kellett elvenni tőlem? Ennyire utálna? -Szaros Deku engedj be- kopogott az ajtómon Kacchan, ezek után rá sem akarok nézni -M-Mit szeretnél?- remegve nyitottam ki az ajtót és végig a padlót bámultam -Mi bajod van?- próbáltam törölgetni a könnyeimet viszont azok továbbra is patakokban folytak -S-Semmi- szipogtam majd ő hirtelen az ingemnél fogva a falnak nyomott -Kurvára mond el mi bajod mert Kirishima tudni akarja- milyen kedves, aggódik értem -T-Tényleg t-tudni akarja...?- továbbra is remegve próbáltam Kacchan szemeibe nézni -Igen szóval mond már el kurvára nincs kedvem itt áldogálni- engedte el az ingemet majd az ajtónak dőlt.