-Kirishima, az isten szerelmére el fogunk késni- húzta ki Bakugou a táskáinkat én meg kapkodva próbáltam el végezni magamon az utolsó simításokat -Már megyek is ne aggódj már ennyit!- futottam utána -Anyámék megölnek ha túl sokat késünk- fogta meg a kezemet és csak úgy húzott maga után -Alapból ideges vagyok emiatt a Baku szüleivel ebédelek cucc miatt- kissé féltem attól hogy Bakugou szülei mit reagálnak majd ha meg tudják hogy az egyetlen fia is meleg, félek hogy ugyan az lesz vele mint velem volt, nem szeretném ha Bakugout is kidobnák -Ezen hülyeség idegeskedni nem harapnak- szorította meg a kezemet majd lassan oda értünk az étteremhez -Katsuki végre már hogy itt vagytok!- rohant oda Mitsuki majd szorosan át ölelt minket, -Kirishima szeret kurva sokáig készülődni- nevette el magát -Ne égess!- böktem oldalba majd be mentünk és helyet foglaltunk. -Na és Kirishima jól kijössz a mi Katsukinkal?- mosolygott rám Masaru mire én zavaromban kicsit elkezdtem dadogni -P-Persze tökéletesen k-ki jövünk- mosolyogtam -Amúgy valamiről beszélnünk kéne öregek- fogta meg az asztal alatt Bakugou a kezem. -Mesélj, valami rossz történt?- fogta meg Mitsuki aggódva Bakugou kezét aki csak sóhajtott egyet -Nem nincs semmi baj. Csak el akartam mondani hogy meleg vagyok, és Kirishimával járok- rakta fel az össze font kezünket az asztalra -És az sem érdekel ha elítéltek attól még ugyanúgy szeretni fogom!- jelentette ki Bakugou magabiztosan, azt hittem majd meg szakad a szívem, sose hallottam így beszélni, akárkiről. -Katsuki- lábadtak könnybe Mitsuki szemei -Amíg boldog vagy addig mi is! Akárkivel jössz haza!- Mitsuki és Masaru is egyből fel állt és át ölelték amitől én majdnem sírtam viszont sikerült vissza fognom. Ezután elfogyasztottuk az ebédünket közbe Bakugou szülei mindenről kérdezgettek amit Bakugou egy idő után nagyon unott viszont én továbbra is érdeklődésem mutatva válaszoltam minden kérdésre. Majd miután haza érkeztünk tortával megünnepeltük Bakugou szülinapját újra, mi ezután Bakugouval még megnéztünk egy filmet és lassan közeledett az este így Bakugou úgy döntött hogy elmegy fürödni mire az én elmémből egy nagyon jó ötlet ugrott ki. -Baku! Fürödjünk együtt! Légyszi!!- öleltem át szorosan -Biztos hogy nem- állt fel majd lerázva magáról a fürdőszoba felé vette az irányt -Akkor is jövök!- csúsztam be a kicsire nyitva hagyott ajtón majd azt bezárva megöleltem hátulról Bakugout amitől egy kicsit megijedt -Azt mondtam nem jöhetsz!- tolt volna ki a fürdőszobából viszont én nem hagytam magam -Én meg azt mondtam de!- fordultam újra felé majd lehúztam a pólóm -Semmi esély nincs rá hogy ki menj?- kérdezte miközben végig pillantott az egész felső testemen. -Az esély egyenlő nullával- vigyorogtam miközben elkezdtem kicsatolni az övem mire végre Bakugou is engedett így elkezdett ő is le öltözni és elkezdte a kádat tele engedni. Mikor már ruha nélkül állt ott lélegzet visszafojtva bámultam az egész testét -Mindjárt kiesik a szemed úgy nézel- nevette el magát majd lassan elkezdett be ülni a kádba -Továbbra sem hiszem el hogy ilyen szerencsés vagyok- pattantam be mellé a kádba majd mosolyogva néztem az arcát ami épp még ki látszódott a habok közül -Csak hogy tudd, szeretlek és boldog szülinapot- húztam közel magamhoz az arcát majd újra megcsókoltam.
[Vége]
[Nos hát kedves olvasó! Nagyon örülök ha eddig el jutottál és remélem tetszett! Plusz köszönöm ha szavaztál! Próbáltam a legjobbat kihozni!]