Még egy újabb nap, még egy újabb reggel hogy Bakugou karjaim közt alszik, meg tudnám szokni, mivel nem akarom hogy megint csak fel ébredjen és el lökjön ezért szorosabban öleltem magamhoz és mivel erre felkelt ezért én újra azt tettem hogy alszok -Ez a hülye gyerek mindig itt van- hallottam meg álmos hangját majd nem ellenkezett csak át ölelt és vissza aludt, nem gondoltam volna hogy sikerülni fog ezért miután már vissza aludt nyomtam egy puszit a hajába és én is vissza aludtam.
-Bakugou! Nyisd már ki azt az isten verte ajtót!- hallottam meg Mina hangját majd csak azt vettem észre hogy Bakugou, álmosan, de mérgesen sétál az ajtóhoz. -Mi a faszt akarsz?- hallottam az ajtó nyitódásat viszont továbbra is túl fáradt voltam hogy egyáltalán oda nézzek. -Itt van Kiri?- kérdezte aggódva, gondolom nem talált a szobámba így a tanárok meg engedték hogy máshol is szét nézzen. -Ja, és most húzd innen a beled- csapta vissza az ajtót majd vissza dőlt az ágyba -Téged kerestek szóval majd menj ki- azt mondta majd! Ez egyből fel ébresztett és örömömben át is öleltem amit nem értett. -Engedj el szaros hajú!!!- kezdett el idegesen mozgolodni viszont én nem engedtem el így addig mozgolódott mire egyszer csak véletlen össze ért a szánk, erre már én is ki kerekedett szemekkel néztem rá hogy mégis mi történt majd ő egyből el lökött magától és a párnába nyomta a fejét. -Mondtam hogy engedj el te balfasz- hisztizett tovább amire én csak mosolyogva néztem rá -Ne légy már ilyen hisztis!- nevettem el magam ami neki nyilván nem tetszett -Ne legyek hisztis?! Majdnem lekaptalak, hogy ne legyek hisztis?!!- förmedt rám mire én le fogtam hogy biztos ne csináljon semmit. -Ne reagáld ennyire túl mondjuk- nevettem fel -Na viszont engem keresnek szóval megyek hercegnő- mosolyogtam majd miközben fel álltam egy puszit nyomtam az arcára. -MÉGEGYSZER MEG PRÓBÁLOD EZT LE ROBBANTOM A FEJED!- ordibált utánam mire én mint aki jól végezte dolgát ki sétáltam, mekkora mázlim volt hogy nem kaptam semmit. -Kiri! Végre kijöttél- ugrott a nyakamba Mina amit én nem nagyon értettem. -Miért kellek ennyire? Ma még nem csinálunk semmit- dörzsöltem meg a szemem mire Mina ki szállt a nyakamból és megint el kezdett húzni -Ugye ma este felelsz vagy merszezünk és utánna mondta Sero hogy elvisz randizni de nem tudom mit vegyek fel és kétségbe vagyok esve!- uh tényleg a ma esti felelsz vagy mersz kicsit félek hogy arra lesz ki használva hogy rám szálljon mindenki a Bakugous ügy miatt -Jó rendben segítek csak előbb reggelizni szeretnék!- indultam volna le viszont Mina nem bizott bennem ezért oda is lehúzott -Esküszöm hogy segítek csak engedj el!- kérleltem Minát majd végre elengedett így nyugodtan meg reggeliztem majd miután be fejeztem egyből húzott a szobájába -Őszintén félek a ma esti felelsz vagy mersztől- huppantam le Mina ágyára aki csak a ruhái közt kutatott -Ne aggódj lehet ez lesz a tökéletes esélyed!- nyugtatott Mina majd rám dobott vagy öt ruhát hogy azok közül melyiket vegye fel, ezzel kb másfél órát töltöttünk el mire ki választottam egy Minához nagyon illő fekete elegáns egybe ruhát -Köszönöm a segítséget!- megölelt majd én ezt viszonozva elköszöntem és ki sétáltam.