X.

384 23 3
                                    

[Másnap]

Ma ki éltem hogy sokáig aludhattam hiszen ez az elmúlt egy hét izgalommal teli volt viszont fárasztó is szóval tizenegykor épp hogy ki bírtam kelni az ágyból és ránéztem a telefonomra ahol egy új értesítés fogadott Minától.

[Üzenetek]

Mina Ashido
Hellooo, beszéltél tegnap Bakugouval? Élvezte a tegnapot?

Kirishima Ei-chan
Halii, igen beszéltünk utána még jó pár órát, szerintem élvezte, nekem eléggé úgy nézett ki

Mina Ashido
Még pár órát? Pedig pont ma beszéltem Midoriyával és ő azt mondta hogy senkivel se beszélt többet pár percnél. Szerencsésnek mondhatod magad hogy veled töltötte azt a "pár" órát ;)

Kirishima Ei-chan
Azóta lehet változott! Ahogyan én is! Biztos bárkivel tudna ennyit beszélni!

Mina Ashido
Hát ha te mondod, de szerintem több van ebben;))
Na viszont most megyek majd még beszélünk!

[Üzenetek vége]

Több van ebben? Ez mit jelent? Hiszen teljesen normális egy négy órás beszélgetés semmi többet nem kéne bele képzelni. Vagy Bakugou esetében ez határ feszegetés volt?

[Üzenetek]

Kirishima Ei-chan
Helloo, zavarlak?

Katsuki Bakugou
Mit akarsz?

Kirishima Ei-chan
Tegnap amikor beszélgettünk untad magad?

Katsuki Bakugou
Nem, mégis honnan szetted ezt a hülyeséget?

Kirishima Ei-chan
Hát Midoriya mondta hogy senkivel se szeretsz sokat beszélni

Katsuki Bakugou
Mondtam már hogy ne beszélgess azzal a szaros Dekuval, és ne is hidd el amit mond minden szarságot össze hord. Majd én eldöntöm kivel mennyit beszélek

Kirishima Ei-chan
Hugh akkor jó, Mina is azt mondta hogy ebben több van, akármit is jelentsen ez...

Katsuki Bakugou
Te jó isten mióta ennyire picsa szájú mindenki? Akkor inkább ne beszélj senkivel a végén még kihozzák hogy meleg vagyok

[Üzenetek vége]

Ezek után inkább csak ki feküdtem az ágyon és zenét hallgattam. Semmi bajom Bakugouval még az sem zavar hogy kicsit homofób hiszen rólam se tud és lehet nem is sértésnek szánta.
Pár órán át még csak feküdtem majd Harumi elküldött boltba így gyorsan össze kapkodtam magam és elindultam majd egy jó tíz perc múlva oda is érek. -Na mivan szaros hajú mostmár azt is tudod mit mikor csinálok?- hallottam meg Bakugou hangját, még a hangját sem kell fel ismerni hiszen más sosem hív így. -Minden egyes lépésedet figyelem természetesen.- nevettem fel majd felé fordulva láttam egy halvány mosolyt az arcán -Téged is az öregek küldtek el?- nézelődőtt a tejtermékek között -Hát nem éppen, nagynénimmel élek, és ő mondta hogy jön egy vendég-  próbáltam levenni a polc tetejéről a tejet viszont pont nem értem el mire, Bakugou levette viszont a kezét ugyan olyan magason tartotta -Eddig nem is tűnt fel hogy ilyen alacsony vagy- eközben kicsit duzzogva de próbáltam megszerezni tőle ami persze lehetetlennek minősült. -Nem vagyok alacsony, és most add ide nekem!- fel nevetett egyet majd még jobban megpróbált nyújtózkodni hogy tényleg ne érjem el. -Ha tényleg nem vagy alacsony akkor szerezd meg- majd addig addig ugráltam mire véletlen eldöltünk és kis híján majdnem Bakugoura estem. -Mielőtt elkezdenél veszekedni ez mind a te hibád!- néztem fel majd elkezdtem nevetni. -Csak fogd be- ő is nevetett egy kicsit viszont ő inkább csak gyorsan fel állt és a tejet a kosaramba rakta. -Állj fel, mindenki minket néz!- próbált fel kérlelni, tényleg mindenki bámult ránk hogy mégis mit csinálunk. -Egy feltétellel!- mivel Harumi összes vendége aki valaha jött hozzánk halál unalmas volt így gondoltam Bakugou át jöhetne. -Istenem- kezébe fektette az arcát majd ismét rám nézett. -Át jössz hozzám? Légyszi?- ki kerekedett szemmel kezdett nézni. -Azt mondtad vendéget vártok- kezdett el értetlenkedni majd az egészet el magyaráztam neki. -Rendben, haza viszem a kaját utánna mehetünk asszem.- mondta majd bevásároltunk és elindultunk Bakugou haza felé.


Életem szerelme, Bakugou Katsuki | {Kiribaku ff.}Where stories live. Discover now