XXVI.

315 22 0
                                    

-Kirishima- hallottam meg Bakugou hangját majd rohanva az ajtóhoz kinyitottam -Na az álom szuszék hamarabb kelt?- mosolyogtam rá majd egyből át öleltem -Ja ja, ma reggel hívtak az öregek- ölelt vissza mire én csak néztem rá kíváncsian -Miért hívtak?- csókoltam meg majd egy halvány mosolyt láttam az arcán. -Holnap megyünk haza megünnepelni a szülinapom, 20.-án szeretnék így hamarabb megyünk- a szemeimbe nézett én pedig csak mosolyogtam leplezve azt hogy mennyire megijedtem, mi is holnap akartunk neki meglepi bulit szervezni így előrébb kell hoznom előre látom mennyi kapkodás lesz a mai nap. -Nekem okés. Na viszont fáradtnak tűnsz szóval pihenj még- nyomtam még egy puszit az arcára majd elengedtem. Annyi mázlim volt hogy tényleg fáradt volt így vissza ment a szobájába és lefeküdt én pedig rohantam Minához és azonnal be is mentem mivel az ajtó nyitva volt. Hát igen, ezt nem kellett volna -Kirishima!- egyből be csaptam, hát hogy is mondjam, Mina póló nélkül ült Seron, szerencsére csak ennyit láttam, körülbelül egy perc múlva ajtót nyitott Mina -Mégis mit akarsz ilyen korán?- dugta ki Mina a fejét mire én el hadartam amit Bakugou egy öt perce mondott. -Uram isten- hajtotta be az ajtót majd egy perc múlva felöltözve rohant is le. -Te keltsd fel Denkit én meg elkezdem a tortát- osztotta ki Mina a munkát mire én futottam is Denki szobájához majd miután őt is fel ébresztettem mind a hárman le mentünk a konyhába Minához  -Kirishima mivel hülyítetted meg ennyire Mintát?- dörzsölgette álmosan a szemét Sero -Ja mi ez a nagy kapkodás?- ült le Denki miközben én és Mina fény gyorsasággal próbáltunk torta piskótát csinálni. -Bakunak mára kell a meglepi buli- vázoltam fel nekik is az egész történetet majd ők is be segítettek egy két dologba, közben Urarakáékat meg kértük hogy Bakugout tartsák fel ami többnyire sikerült de egy idő után Bakugou le jött viszont addigra szerencsére már épp hogy kész lettünk. -Mi a faszomért tartottak ott négy órán át?- lépett élem idegesen Bakugou -Őszintén- fogtam meg a kezét majd az ebédlő felé kezdtem el húzni ahol az egész meglepit terveztük -Csak ezért- nyitottam ki az ajtót majd a szokásos meglepetés szöveget kiáltotta mindenki az egész osztályt oda hívtuk. -Ezt mind egyedül hoztad össze?- húzott közelebb magához mire én adtam neki egy puszit. -Hát Mina meg az egész squad segített szóval igazándiból én csak szóltam nekik.- sétáltunk oda a tortához majd elkezdtük fel vágdosni ezzel az osztályban mindenkinek adva. Majd egy olyan fél óra múlva Mina egyszer csak megszólalt. -Bakusquad! Ideje oda adnunk a közös ajándékunkat, a világ legjobb ajándékát!- pattant fel a kanapéról Mina, na végre meg tudom mi az ajándék. Mina újra csak a karomba kapott és magukkal húzott. -Na mit terveltetek ki?- néztem rájuk mire Sero a ragasztójával elkezdett körbe tekerni -Igazándiból te leszel az ajándék!- jelentette ki Denki vigyorogva mire én fa pofával néztem Minára -Ne aggódj, jó lesz!- szólalt meg Mina majd miután kész lettem fel kaptak és ki vittek Bakugou elé aki ki kerekedett szemekkel bámult rám. -Hát boldog születésnapot Bakugou- mosolygott Mina -Tényleg a világ legjobb ajándéka- húzott közelebb magához majd heves csókcsatába kezdtünk.

Életem szerelme, Bakugou Katsuki | {Kiribaku ff.}Where stories live. Discover now