XVI.

364 22 3
                                    

-Megyek a béna házi bulitokba ha szaros hajú is jön- Mina elkezdett síkitozni amit persze senki nem értett. -Mi a fasz bajod van Pinky? És szaros hajú miért nem reagál semmire?- én továbbra is paradicsom pirosan már lehajtott fejjel bámultam. Ő ezt komolyan gondolta? Ez jelent akármit is? Vagy megint csak én gondolom túl? -Beszélnem kell Kirivel- pattogott Mina majd a karomba fogva gyorsan kihúzott a teremből. -Ez feltűnő volt! Lehet ebből rá fog jönni!- kétségbeesve húztam össze magam a földön -Ha nem esett le neki abból ami a te arcodra ki ült, akkor ez sem- guggolt le mellém majd kezdett nyugtatni. -Jó igaz de akkor is. Ezt csak úgy mondta? Vagy ennek van bármi jelentése?- kissé kavarogtak bennem az érzések, részben örültem hogy életem szerelme ilyet mondott, részben nem voltam benne biztos hogy ezt bármi szándékkal mondta volna, lehet hogy csak egy baráti szokás. -Nem tudom de a hétvégi bulin sok minden kiderülhet szerintem, hátha nekem is összejön egy két dolog- Mina kedve hirtelen újra jó lett és újra izgatott mosolyát láttam arcán. Ja igen, Minának tetszik Sero, számomra nagyon úgy tűnik hogy kölcsönös az érzés de Mina tökéletes érzéke nem ezt mondja. - Akkor hétvégén palizunk- erre mindketten felnevettünk -Amúgy mostmár szerintem induljunk vissza mert ez már nagyon feltűnő lesz- nézett szét Mina majd vissza indultunk a terembe. -Na mi volt a pletyka téma?- kérdezte mosolyogva Denki. -Nem pletykálni voltunk- még Denki sem tud arról hogy nekem Bakugou tetszik, ő nem az a fajta aki olyan szuperül tart titkot így az ilyen fontos dolgokat nem feltétlen osztjuk meg vele. -Tuti fiú téma volt- motyogta el nevetve Denki mire Sero is odaérkezett így Denkit oldalba lökte. -Ja igen, Kirire van egy tippem viszont Mina, halvány lila gőzöm nincs- szólalt meg Sero. Van egy tippe? Mina elmondta? Csak tán nem, vagy ennyire egyértelmű? Lehetséges, ők tudják hogy bi vagyok csak még Bakugounak nem mertem el mondani. -Szaros hajú is buzi?- na, egyre jobb, ezért nem mondom el. Félek hogy elítélne. -Ez azért kicsit lenéző volt, még tőled is Bakugou- mondta Mina, még ha bárki meg is akart volna verni azért mert nem hetero vagyok sose sikerült volna hiszen Mina egyfolytában ki áll mellettem. -De várjunk, akkor most tényleg buzi?- nézett értetlenül rám miközben bennem megfagyott a vér. Na most vagy soha -Hát igen biszex vagyok, de ha meg undorodsz tőlem, azt is megértem- fordítottam el a fejem legrosszabra számítva. De különös módon be se szólt, egy gúnyos megjegyzést sem tett csak felkapta a táskáját és kiindult -Hova hova?- állt elé Denki mivel látta rajtam mennyire meg voltam ijedve hogy nincs reakciója. -Mosdóba te balfasz- lökte arrébb Denkit majd kiment a teremből. -Hát sajnálom Kiri, de akkor jössz a hétvégén?- nézett rám csillogó szemekkel Mina majd én bólintottam és vissza ültem a helyemre.
Becsengettek, Bakugou épp hogy beesett óra kezdésre -Akkor jóba vagyunk?- kérdeztem kissé aggódva majd megint csak a szemét forgatta. -Kurvára nem fog érdekelni a szerelmi életed szóval ja asszem- ez kicsit rosszul esett, hiszen pont ő mondja ezt. -Ja és megyünk a buliba- jelentette ki, én egy jó tíz percig bámultam hogy mégis most mi a jó isten történt, majd látva hogy nem fog ma már beszélni inkább elkezdtem figyelni az órákra annak tudatában hogy a legjobb barátom homofób kinézete és viselkedése ellenére elfogad.

Életem szerelme, Bakugou Katsuki | {Kiribaku ff.}Where stories live. Discover now