-Hé Kirishima gyere már táncolni- nyújtotta ki a kezét Bakugou mire én elfogadtam -Na sikerült a tervem- mosolyogtam rá, kábé egy fél órába telt hogy Bakugout eléggé le ittasam és ez idő alatt én is jó kedvre kaptam de mégis józanabb voltam mint Bakugou. Sosem láttam még Bakugout így, nem mondom hogy zavar hiszen így több esélyem van mindenre is -Milyen terved?- Bakugou megfogta a derekam és közelebb húzott magához és hirtelen megint paradicsom piros volt az arcom amit nyilván nem tudtam rejtegetni így Bakugou is észre vette -Baku ne csinálj olyat amit meg fogsz bánni- fektettem a fejem a vállára mire ő még közelebb húzta a derekam és át ölelt. -Ne aggódj- emelte fel a fejem és már egy centire volt az ajkamtól. -Hallod Kiri gyere ivó versenyt tartunk- ordibálta Denki miközben véletlen közénk esett amit Bakugou nem nagyon díjazott ezért egyből az ingjénél fogva felemelte -FASZOMÉRT KELLETT MEG ZAVARNI MINKET TE SZAROS PIKACHU- vágta fejéhez a szavakat miközben Denki ijedten nézett Shinsora aki nem nagyon akart bele keveredni de amikor már Bakugou majdnem megütötte ő is felszólalt -Ne merj hozzáérni- lökte el Bakugout ami nyilván neki nem tetszett ezért már robbantgatott volna viszont én inkább lefogtam -Baku légyszi ne balhézz, csak elrontaná az estét- szorítottam meg jobban a kezét majd lassan elkezdett le nyugodni -Akkor jösztök?- kérdezte remegő hangon Denki mire Bakugou rám nézett választ várva én pedig bólintottam és elindultunk a pulthoz -Mináék is jöttek volna de ők egymásnak estek így inkább szobára küldtük őket- mondta Denki majd elkezdtünk játszani. -És a nyertes Kirishima Eijiro!- egy óra játék után végre nyertem, eléggé sok ital mennyiség került belém is mostmár nekem is megvolt a jó kedvem -Mindjárt jövök csak mosdózok- Bakugou bólintott majd be mentem a házba ahol találkoztam pár sulin kívüli emberrel köztük Yo Shindoval is aki meg is állított -Egy ilyen szép fiú mégis miért jön ilyen helyre?- én válaszolni sem akartam ő viszont a karját mellém rakta a fal mellé ezzel az utamat lezárva -Semmi közöd hozzá- bújtam volna ki mire a kezeimet fejem felé fogva emelte fel a fejem közben térdét ágyékomhoz tolva -Nagyon sürgős vagy, ez nem tetszik- be rángatott a fürdőbe majd az övemmel kezdett el babrálni -Hagyd abba a legjobb barátom úgyis meg fog találni, és akkor megöl- próbáltam eltolni magamtól viszont semmilyen próbálkozásom nem minősült sikeresnek így kicsit meg voltam ijedve -Ó arról az idegbetegről beszélsz? Úgy hiszem tőle nincs miért félni úgysem fog engem legyőzni. Sőt le merem fogadni le se szarja hol vagy, legalább nem fog zavarani- miközben a pólóját vette le meg próbáltam megütni viszont nem sikerült így én kaptam egy nagy pofont majd lassan el kezdte lehúzni a nadrágom -Neked esélyed sincs kis kurva- szólalt meg idegesebben mire valaki kinyitotta az ajtót -TE MÉGIS MI A FASZT KÉPZELSZ MAGADRÓL?- szerencsére Bakugou volt aki annak ellenére amit Shindo mondott körülbelül két perc alatt szét verte majd én könnyes szemmel átöleltem Bakugout -Köszönöm- öleltem egyre szorosabban. -Ne köszöngesd inkább vedd fel a nadrágod és menjünk innen- engedett el Bakugou majd én rá hallgatva fel húztam a nadrágom és ki húztunk a házból.