III.

487 26 0
                                    

[Az évnyitó után]

A mai napom mondhatni tökéletes volt, jobban megismertem Denkit és Serot és mondhatni nagyon jóba lettünk Minának köszönhetően. Egyetlen negatív dolog volt az is Bakugou, amikor másoknak kell be szólni akkor nyilván nem szűk szavú csak ha bármi mást kell csinálni. Viszont mára ennyi elég is volt, el teszem magam holnapra hogy újult erővel próbáljak
majd megint beszélni Bakugouval.

[Másnap]

Reggel korán beértem a terembe is ahol csak a lányok Midoriya és Bakugou volt. Szerintem Bakugou eléggé jóba lehet Midoriyával már ha ez bárkivel is lehetséges az ő esetében. -Szia Bakugou- ültem le mellé és dobtam le a táskám. -Mit akarsz?- szemkontaktust még véletlen sem akart így én is csak előre bámultam. -Semmi különöset, csak szeretnélek megismerni.- kicsit félve mondtam ezt ki, mivel nem tudtam hogy fog rá reagálni így most én nem mertem rá nézni viszont éreztem hogy ő engem néz. -Ha ennyire félsz tőlem akkor szerintem ne akarj megismerni- ennyire ez jött le neki? Ezután elfelejtettem válaszolni legalább egy percig mivel gondolkodtam és ez lehet még inkább rossz benyomást keltett benne, de én nem félek! -Nem félek tőled!- jelentettem ki határozottan hogy legalább itt mentsem magam. -Valójában? Rám se mersz nézni- gúnyosan nevetett majd rám nézett és hirtelenjében meg is ijedt hogy már-már rá bámulok. -Na most ki fél Katsuki?- nevetésemet vissza folytva továbbra is őt néztem de ő ekkora már elfordult. -Nem félek tőled szaros hajú- továbbra sem nézett vissza, sőt még a hangja is nyugodtabbak tűnt valamennyivel. -Tudtam én hogy nem vagy te olyan utálatos mint amilyennek mondanak!- erre már rám nézett én meg csak vigyorogtam rá. -Mégis honnan a faszomból tudnád milyen vagyok, egy napja még azt se tudtad hogy létezem- visszatért az unott mégis kicsit mérges hangja, lehet csak sok hangulat ingadozása van. -Pont ezért szeretnék veled jóba lenni hogy megtudjam milyen vagy. Szóval igazán beszélhetnénk hogyha akarsz!- néztem továbbra is mikor meg hallottam hogy Midoriya hátra fordult. -Öhm Kirishima kérdezhetnék valamit..?- láttam hogy Midoriya félénk, de azt nem hogy ennyire. Dadogott és nem mert a szemembe nézni. -Kussolj szaros Deku nem látod hogy én beszélek vele. Fordulj vissza még mielőtt le robbantom a fejed.- kicsit felemelte a hangját Bakugou így féltem nehogy legyen valami balhé, mondjuk Midoriya nem nagyon keresi a balhét, legalábbis nekem úgy tűnik. -De Ka...Kacchan hallottam hogy...hogy nem nagyon akarsz vele be.. beszélni....- mostmár remegve beszél? Bakugou miatt? Mégse lennének olyan jóba? -Akarok szóval ne zavarj minket Deku- Bakugou megrúgta Midoriya széket így ő azonnal vissza is fordult. -Na Kacchan mégis akarsz beszélni- nevettem el magam. Érdekes beceneveket találtak ki egymásnak, szerintem jóba lehetnek ha már ennyire otthonosan beszélnek egymással. -Ne hívj így és kussolj, inkább velem beszélj mintsem azzal a hülyével- nem nagyon szeretheti ezt a nevet ezek szerint. -Nem is hülye. Kérdezni is akartam, jóba vagytok?- megint csak értetlenül nézett rám. -Mégis hogy lennék jóba egy olyan lúzerrel mint ő? Kis gyerek korom óta ismerem, viszont utálom semmi több- ezután még beszélgettünk majd később a többiek is megérkeztek majd mivel az első óránk elmaradt azt végül Seroékkal töltöttem mivel Bakugou úgy nyilatkozott hogy fárasztó vagyok.

Életem szerelme, Bakugou Katsuki | {Kiribaku ff.}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang