[Úton az étterem felé]
Kínos csendben sétáltunk egy jó ideig majd egyszer csak Bakugou megszólalt. -A izé sulis esésed Pinky előtt, jól vagy?- nem gondoltam hogy érdekelné pont őt ilyesmi azt hittem csak röhögött rajta egyet és kész. -Ah persze semmiség volt, viszont azt nem gondoltam volna hogy téged ez érdekelni fog- nevettem el egy kicsit magam mire ő kicsit el fordította a fejét és megtorpant egy pár másodpercre -Nem is érdekelt- morgott majd tovább sétált -Oh tényleg pedig még meg is kérdezted- most egy kicsivel jobban felnevettem viszont ő válasz helyett csak egy szemforgatással már nem is figyelt rám. -Amúgy melyik étterembe is megyünk?- kezdtem el nézelődni a környéken. Mivel megint csak el rángattam meg ígértem neki hogy mehetünk az ő kedvenc helyére. -Pár sarokra innen egy ramenes, mindjárt ott is vagyunk.-
Majd körülbelül tíz perc múlva megérkeztünk és az étterem tábláján egy óriási csípős paprika volt, nos hát igen. Mint kiderült Bakugou imádja a csípős ételeket, és mint később ki derült én viszont nem. Be sétáltunk majd egy asztalnál le ülve néztük az étlapot, majd egy kis idő múlva a pincér is megjelent. -Mit kérnek az urak?- így utólag bevallva mi egy két személyes asztalnál tényleg kicsit furán néztünk ki. -Egy extra csípős tojásos rament szeretnék- mondta határozottan Bakugou majd rám nézett hogy én mit kérek. -Nem igazán szoktam csípőset enni szóval azt hiszem én is kérek egy olyan extra csípőset- az étlapon csípősebbnél csípősebb ételek voltak így fogalmam sem volt mit kéne választanom. -Szerintem az túl csípős lesz neked- mondta könnyűszerrel majd újra el kezdte vizslatni az étlapot valami kevésbé csípősért. -Ki fogom bírni ne aggódj!- kicsit határozottabban elküldtem a pincért mivel már amúgy is farkas éhes voltam. -De utána egy szót se szólj ha túl csípős lesz- morgott Bakugou majd elővette a telefonját és azt kezdte el bámulni, én bólintottam majd elkezdtem körbenézni az éttermet ami igencsak egy szép hely volt, egy csomó képpel. Majd még beszélgettünk és körülbelül fél óra elteltével ki is hozták a két ételt majd Bakugou jó ízűen el kezdett enni míg én az első falat után elkezdtem köhögni és fulladozni -Mondtam hogy nem fogod bírni te idióta- mondta Bakugou és utána egyből rohant tejért amivel hamarosan meg érkezett én pedig egyből megittam olyan gyorsan amilyen gyorsan csak lehet.-Ah köszi a tejet- még mindig lihegtem viszont mostmár kicsit jobban voltam -Tudtam hogy nem fogod bírni- nevettet fel majd ki kért nekem valami kevésbé csípőset amit hamarosan ki is hoztak -Úgyse fogod érezni az ízét már de ez kevésbé csíp- folytatta tovább a saját ételét mire én észbe kaptam hogy ennyit nem hoztam hogy mindkettőt kifizessem -B-Bakugou- féltem hogyha elmondom neki ezek után megöl -Mivan?- nézett rám miközben egy hosszabb tészta szálat szürcsőlt. -Nem hoztam ennyi pénzt hogy mindkettőt ki fizessem- mégegyszer át számoltam mennyit hoztam a biztonság kedvéért de még az extra csípőset is csak szűkösen tudom ki fizetni. -Meghívlak az extrára- ki az aki inkább a drágább dolgot állná? -De hát az a drágább, amúgy is holnap esküszöm vissza hozom!- próbáltam győzködni hogy ne fizesse rá a nadrágját is. -Mondom meghívlak- a hangján hallatszódott hogy kicsit dühös lett így hagytam és tovább folytattam az evést.