Atawp atawpah chuan Bell chu a ri hram a,a lekhabu te chu a khung sawk2 a,next class tur chuan a chhuak nghala...
'Jungkook siii’
Lee ji eun ( iu) chuan a rawn ko a.....
Jk-. Oh...iu noona....
A hmain an in hre tawh a,an awmna a in ang bawk nen,an in hmu chu jk pawh a lawm hle a.....
Iu- I dam maw?in hmuh lohna rei tawh khawp mai,rm oppa Khan heta ilo Kal ve thu min hrilh a...
Jk- dam ee .I tha zawk maw...
Iu- tha nimai ...ih ka lo hmuh chhan che u ..englo nia ... assignment min pek ah Khan nia,partner ka nei lova,kan pahnih hian kan ti dun thei ang em, partner I nei tawh emm...
Jk- Nei lo,tha lawm ,engtikaah nge kan tih ang...
Iu- that chu,ka van lawm....ka hrelo i tih dan2 ani mai ...
Jk chuan a phone chu a phawrha,a number chu a pe a,iu number chu ala bawk a...
Jk- ka lo phone ang che...tih pah chuan an in thlah liam a......
A next class chu a tlai phah a.....
______________________________________
"Tae helamah”...... a kut vai pah chuan a bestfriend chu Alam a kal tur chu a hui a...tae pawh jk lam pan chuan a bulah chuan athu thla a....
Jk- ka Ril atam lutukkk...
Th- thil chah ila,kei pawh ka ril atam lutuk...
Jk- rm hyung nghak lawk ang Alo thleng trep tawh ang ..
Rm chuan jk te nen chuan lunch break a thil ei ho turin Alo in tiam tawh a,chuvanga jk pawn rm nghak chu ani......
Th- saw Alo Kal alwm,tu emaw nen.....
Jk chu a hawi phei a, rm leh jm an lampana lo kal chu a a hmua, mak ati hlea....jk te ep chiah ah chuan an thu thla a,
Rm-. Min nghahna rei em,duh aiin kan hma thei lova..
Jk- Rei love,Kan thlenna ala rei biklo....
Eitur chu an order a,jk chuan jm lh rm in hria chu mak ati hle a,a ngaih atha lo hle a,jm pawh chuan jk chu a melh a
Jm- nang bawk maw,tha maw.....tih pah chuan a melh a..
Rm- minie in in hria ami...
Jm- umm....nimin Khan ka pui alawm,in in hre renga,
Rm- hria ee,ka nau ang chiah lawm....
Jm- nih chu....
Jk- Hyung engtin nge in in hriat a,mak tih hmel fe chuan a en a.... An thil chah pawh a thleng tawh a.....
Rm- ka boyfriend ania,tih pah chuan jimin hmai ah chuan a piai zeuh a ....
Jk chuan mak ati hlea,a ngui hle bawk a,a thil hriat chu dawt nise ati hle a,a awmdan avang chuan an hria ang tih ahlau va ain Siam tha a....Th- maw....tak2 maw....I van in zep thei,ka lawmpui lutuk che...tihpah chuan rm chu a melha......rm chu a nui suk a....
Rm-. Nia,hei kan in hmuh khawm ve leh ka hrilh che u hi ...
Jm- hiii...ka hming chu park jimin nia,tih pah chuan v hmazawnah chuan a kut chu a dah chhuaka,v chuan la lo chuan alo kuah zawk a,a hlim hle bawk a......
Jk chuan a bestfriend chu a thik hle a,jm chu a kuah ve chak hle a,.us a insum hram2 a.....
Thil chu an ei mial2 a....Th- tak a,kook nimin Khan angel ang Maia,hmeltha ka hmu itia,tu nge...I best hi min hrilh tawhla,
Jm- maw..chutiang chu I tawng ve maw...
Jk- ummm....nangmah tih chu a chak hle a...
Jm- keipawh ka ni tho alwm..... rm hyungka vawikhat hmuhna ah I awm ang chiah Khan ka awm alawm,tihpah chuan rm chu a nuih seih a,a hmuh dan vel chu a hrilh a,rm chuan alo nuih ve a....jk chuan athik hle a, anui luia,hreawm ati hlea,a duh leh hmangaih chu a hyung bf ani sia,a awmdan chu a Ning in hreawm ati hlea......
Th- kook sawi vat2 la.....a nghakhlel hle a .......
Rm- nia,sawi tawhla,minla hrilh lo reng reng ..
Jk- aaa..... englo ania....jm chu a melh zeuh a.....sawi Mai tur a hre loa....jieun ..lee jii eeunn...ati tawp a...
Rm- iu maww....mak atih hmel hle a....
Th- iu noona kha....
Jk chu a bu zeuh a...dawt a sawi tawpa,jm hming chu sawi duh hle mahse,a hyung bf ani a,
Rm- mhs Ava mak ve I star Khan ka hre Ngai lova....
Jm- ahmain in in hria ami...jk chu a melh a...
Jk- ummmm ....tette atangin kan in hre tawh alwm...
Th- iu noona chuan hria se,alawm ngawt ang,engtin nge tha I tih thut theiha.....
V thusawi vang chuan jk chuan a thil ei chu a hak a,iu chuan a duh thin ngei alwm a hmain,v chuan a hrilh ang tih ahlau hle a.....
Jk- ka hre biklo,tae,hyung iu chu hrilh miah su awww ......
Th- bawh zui I tumlo ami....kook chu a melh a....
Jk- tumlo,ka la in peihlo,ka ngaihtuah hmanlo...a nui a,.....jm chu nise a in peih lutuk mah2.......
Rm- tak2in... hetiang lampang hi chu hmanhmawh Suh u,in zirlai chiah kha ngaihtuah rawh u..inla naupang lutukk...
Th- hmmmm...ve a che nang pawh ila naupang tho....jm chu a nuia..
Rm- nag ai chuan ka upa tho....
Jk chuan jm chungchang chu a hriat belh zela,a ngaina thar hlea,a mah aiin kum2in a upa a,a ngilneih Zia te,rilru that Zia te,hmangaihna a ngah Zia te,aaa..engkimah a perfect vek ani mai,aangel duhawm deuh kha ani miau a,a tawngduh Zia te,chu a hre thar a, rm a hmangaih Zia leh a duh Zia chu a hrechiang hle a,a thik hle a.....
An inkawm ngeih phah hlea, bestfriend ang mai Anni a....rilru na hle mahse a hyung leh a hmangaih ber Anni a,a lawm tho,a hmangaih ber a hlim chuan a hlim ani mai....a hyungte 2 an hlim chuan hlim tlukah a in ngai a, thian Anni thei te chu a lawm hle zawk a...........
Phawtss🖐️
💜Borahae💜