Chhiar nuam u.......
Jimin chu muang chang chuan a kal phei zel a,mipui tawng mur mur pawh a hre thei mhs a hrelo lui der a,jungkook chiah chu a en a amah chauhvin a ding bawk a....
"Ka hnial e "...mipui tawng mur mur pawh an tawp hmak a... jimin thusawi vang chuan jungkook hma ah tak chuan a ding a...
"He inneihna hi ka hnial e"....
Jungkook chuan jm mit ah tak chuan a en a,eng nge sawi tur pawh a hrelo,engkim thil thleng chu rang ati em ani,a Thinphu ran zia chu a hria ...
"Jungkook kei hian thil sual Lian tak ka ti ani,ka hrelo i laka ka rilru put hi ka hre har em ani,ka hmangaih lutuk che,nangmah hma chhawn tur che hian ka huaisen tawk lo ani,ka tawn atang che a ka khawvel in thlak danglam zia hi,ka mamawh takzet che,thil sual Lian leh pawi tak ka ti ani, ka tawngkhum dan che kha ka tih sual Lian ber ani,ka ngaihdan chuan tumah ka Tina lo ka ti a,mhs ka tisual Chiang ka hmangaih te ka Tina tih hi,ka Tina che a,minjoon pawh ka Tina takzet,keimah ngei pawh ka in tina ani",jimin chuan thawk ala a,in chhir hle mahse a tlai tawh tih a hria...
"Ka hnial ani he inneihna hi a chhan pawh nang hi ka hlauh duhlo che,ka hma ka sial tih pawh ka hria,ka ta chauh ni Turin ka duh che,in zawmna min neihpui duh ang em? Min nei la,....Jeon Jungkook i tello chuan khawiah mah Chen ka duh lo,chuan ka hria kan ngaihtuah na a in ang tih hi" jimin chuan a mittui tla chu a duhlo hle a,mhs a hun neih hnuhnung ber ani,jungkook chuan a hnawl ang em? A nghak mai ang a chhanna chu,alo hnawl anih pawn ngawi rengin a pawm mai ang..
Jungkook chuan thawk ala a, minjoon a kuahna chu a thlah a,jimin hnaih ah chuan a kal a...
" .......................i chhaw takzet,a lutuk! I mawl takzet! Ilo kal hi a tha takzet? Enge itih ang midang lo nei hman ta ila? Min duh hun tur ka nghah rei zia hi tunah min hrilh chauh a? Ti teh park Jimin,enga ti nge i at em em,nang hi?? Jungkook chuan jm chu a kuah nghal a,a kal hlau niawm takin a kuah nghet a,khawiah mah a tello chuan kal a phallo
Jimin mittui chu a tla nasa hle a,jungkook kuah Chung chuan a tap a...
" Ka hmangaih che,a lutuk,mimawl,ka thinlung hi nagmah tan chauh ani a phut,nangmah chauh ....midang nen kan chengdun theilo.... nang mah lo chu,nang chauh ani damchhunga ka bula awm tur a ka duh chu nang chauh,ka thinlung kawltu chu nang mi a pa hi ini,...........aww ka nei ang che" .......
"Atawp atawpah chuan"...naeun Chuan tih pahin an bulah chuan a kal a,a kut Chu a beng nghal a,tae leh Yoongi pawn an beng ve nghal zat a,midang pawh chuan kut an beng ve nghala ,an lawmpui hle bawk,jungkook chhungte chuan jimin chu an pawm thlap a,thil an tisual tih an hrechiang hle a,hun eng emaw chhung chu jungkook rilru hre lovin an Duh danin thil an lo ti a,jungkook chuan tumah a mamawh lo,jimin chauh ani a mamawh tih an hriat phah a .....
Inneih na hi kan chhunzawm thei ang em ? Puithiam chuan ati a...
Ummm.....mhs ka thawmhnaw hi..tih pah chuan a kawr hak chu a en a.....