🌼11🌼

65 16 14
                                    

Flashback 3 years ago

Jm- hyungg kal Suh... minjoon a tah nasat em hi..I awm chuana tap bang Mai ang...... meeting in neihna ah I kal dawn maw... Sunday nih hi family day....

Tihpahin jm chuan rm banchu a chelha...kallo tur chuan a duh hle a.....

Rm- Babe,ka kal ngei3 a ngai alawm... darkar thum bak ni lovang.. ka lo let leh hman ang dinner ei tur chuan....tha em?

Jm- min tiam rawh...

Rm- ka tiam a che tihpahin jm hnarah chuan a kiss zeuh a,a fapa hmaiah chuan a kiss bawk a.....

Minjoon chu thla sawm  mi lek ala ni a,a appa a ang hle a,jimin.

Jm chuan Namjoon kal liam thleng chuan a en a,duhthlan tur a neilo........ mhs a fapa nen  an pahnih chauhvin an awm a,a vannei minjoon a awm hlau a,awmlo se chuan a mah chauvin a awma ngai ngei  dawn a,a khua harin a Ning dawn hle a, Minjoon chu a chheih a,a hlim hle a,a khawhar pawh a zia a...

Jimin chuan sana chu a en a, eirawngbawl hun tiha hria ,ei Siam chuan a buai hle a, Namjoon duh ber2 chu a siam sak a,a hlim hle a,a Siam zawh chuan a thil tih hnawk ho chu a ti fai nghal mawlh2 a,sana a en  chuan dar 7 ari tawh a Namjoon a la let lova......

Jm chuan a phone chu ala a Namjoon number chu  hmet chhuakin a phone nghal a....

Rm- jiminie,tihpalh Babe ka rawn tlai dawn a kanla zo lova reilote hnuah ka lo let ang...

Jm- mhs thu min tiam kha!! I duh zawng engkim ka Siam a...

Rm- oh babe! Darkar fe kan la awm ang ka rindan chuan....... hna a laklawh ltk a..dinner pawh hetah ka ei mai ang ka tihpalh babe.ka..a sawi zo hmanlo..

Jm- tha lawm....lo let Suh ang che...

A aw chu a chhuak chang2 ani... phone chu a dah nghal a...chair ah chuan thu in  amittui tla chu a hru a..amah vangin engmah ala ei lova,a nghak char2 a,a ngai takzet a.. minjoon pian atangin pangngai takin hun pawh an hmangduh thei lova, chhungkua ang pawn.......

A ring sual lo,Namjoon chu mi tha Tak ani,engkim ah a perfect a,pa tha Tak ani,pasal tha Tak ani bawk..mhs hna a ngahin a buai thin hle tih loh chu...a chhungkaw tan hun a nei lo hle a,a buai thin em vangin..jimin chuan mal riauvin a in hria a,a chhan pawh Namjoon in ah a awm lova,chawlh ani bawk nen amah leh minjoon te nen an awm ho lova..... Namjoon chu a hmangaih takzet..mhs tunah chuan a letling thawk ani...

________________________________________

Namjoon chuan inthiamlo tak chuan haw chu a dil a, a thiante chuan an hriatthiam hle a,an remti a,a lawm hle a...reilote hnuah chuan in siamin haw tur chuan a chhuak a,a in thla hrung ru hle a,mhs a jiminie leh minjoon chuan an mamawh hle tih a hre bawk a,car chahbi chu la in hmanhmawh tak chuan a car lam chu a pan a, hmanhmawh tak chuan a tlanchhuak nghal a,a in thiamlo hle a jm lakah chuan.........jimin in  A nghak reng tih a hre bawk a,a bul a thlen hlan a nghakhlel hle a,a fapa pawh a hmu chak tawh hle a....

Namjoon chu a tlan chak hle a,in thlen hlan a nghakhlel bawk nen,a hma a car lo tlan thut chu a hmu lova, hmanhmawh tak chuan a brake chu a hmet a,mhs a tlai tawh lutukkk..car nen chuan in su a..,.

Namjoon chuan a taksa chu ati che thei lova,a khaw hmuh chu a fiahlo nghal a,a thaw tha thei lova,a lu leh hnar atang chuan thisen Chu a chhuak nghal a,a tawp thei lova,eng mah ahrethei lova a thil hriat chu a hla tial2 a,a hriat hnuhnun ber chu Siren ri ani.....

_____________________________________

Jimin chu a harh hlawl a,a mangchhhia vang chuan a mittui tla chu a hru a,a phone chu a en a,a hriat ngailoh number atangin phone call Chu a dawng a,a la nghal Mai bawk a......

Jm- Hello?

Hello,mr Kim Namjoon chena hmun  a ni em?.... Seoul hospital tangin ania... mr Kim hi hospital ah a awm a,car accident vangin

Jimin Chu a thuhriat avang chuan a phone chu a thlauh a,a mittui chu abiangah chuan aluang thla nghala,a thuhriat chu mak ati hle a,a ding tha thei lova,aaa Tha te chu a khur nasa hle a,a fapa chu hmanhmawh deuhvin a pawm a Tae aphone nghal a, hospital lam pan chuan hmanhmawh deuh chuan a kal nghal a..

Hospital chu a thleng rang hle a,jimin chu a hlauhthawng hle a, emergency room ah chuan a ding a,Namjoon a awm vangin..a rilru  chuan a tawngtai nasa hle a,apasal that chhuah theih nan.....jimin chua a rilru a hah hle a,a hlau a,a hlauhthawng ttakzet ani...thil thalo athlen a hlau a.......Namjoon chu a that loh a hlau hlea, tha se a duh hle a, a mamawh takzet,minjoon pawn a mamawh takzet......

Surgery chu an zo a, doctor chu alo chhuak a,jimin leh tae chuan an pan nghal a, Namjoon chungchang an zawt nghal a,

Dr- Tu zawk nge a chhungte...tihpah chuan an pahnih chuan a en a...

Jm- kei mah,kei mah hi ...a pasal kania.....aww khur hlawk3 chuan a sawi a

Dr- ........ka tihpalh. Kan chhan hmanlo..a in hliam nasa em ani.thisen a hlauh hnem hman ltk a..theihtawp  kan chhuah tak meuh ....mhs
.... tihpalh......in thiamlo tak chuan ati a,a bu zeuh a......

Jm- aih.......ani theilo.......

Second reilote chhung lek chuan jimin hmel chu a danglam nghal vek a,a khawvel chu a reh hian a reh tlawk2 a,eng ri mah a hrelo,engmah poh a hmulo,a ngaihtuah naah chuan Namjoon hlim Taka a nui hmel chu a  mitthla chuan a rawn lang nawn tluk2 a...a mittui tla pawh a hrelo,a tap chhuak theilo....

V- jimin...tae chuan engmah a sawi theilo,engmah ati theilo,jm mittui chu a hruk saka,a kuah nghet hle a,minjoon thutthleng a an mut chu a rawn tap nasa hle a... Jm chuan a hria a,mhs a che chhuak lawk theilo......

Jimin chu muang te in minjoon lam a pan a,a khur nasa hle a,la in a pawm a,a kuah nghet hle a,a awmah chuan a bei tir a chhuatah chu zawi muangin a mu a,a khaw hmuh chu a fiah lo tial tial a,eng mah a hmu theilo....tae chu a hlauhthawng hle a,jimin lan dan chu a thalo hle a,atap lova amittui a biang a luang chu thla ngiai chu a hruk sak a,tae chuan jm chu a ko mawlh3 a mhsjimin chu a vawt vek ....... 

________________________________________

Jimin chu a mang ram ata a rawn harh chhuaka,a thinphu chu a rang hle a,a thin chu ana hle a,a mumang ngai chu a mang leh a,a kut te chu a khur a,a bula drawer chu a hawng a,damdawi chu la chhuakin a ei a,a thawk hawkin,a thaw harsa deuh pawh a Zia awm a,sana a en chuan dar 4  chiah ala ni a......

A mumang ngai bawk chu a mang nawn leh a Namjoon chunga thil thlenni kha....

Jimin chuan a bula mu minjoon chu a en a, minjoon tui taka mu a hmuh chuan a rilru hahna te chu a reh vekin a hria a, Namjoon nen chuan an in ang hle a,jimin chuan minjoon  samah chuan chul sak in. A chalah chuan a kiss zeuh a,a bulah chuan a mu thla ve nghal a,

A muhil thei lawk lova ,a ngaihtuahna chu mak ati hle a,a suangtuahna ah chuan jungkook leh minjoon an rawn lang a, minjoon lah chuan a nel em2 mai si a,mak ati hle a,an hlim hmel a hmuh khan a hlim ve em2 kha nia...Namjoon chu a ngai hle a.....

Jungkook nen nimin lamah an in hau kha ani a,tawngka vin in a bia kha nia,jk in tawngka vin in vawikhat mah ala be lova hman ata tawh,a rilru chu ana hle a,a mah ang a hausa  ani lova,pawisa a mamawh Tak zet a,minjoon tan pawh pawisa a mamawh hle a,a pasal in a thih san avangin an rethei hle a,a rilru chu a hah thei hle a,a pawisa hmuhna tur anih chuan eng pawh ati mai zel a,a thawhpui te thu3 angin a awm a,a sawisel ngailo..jk lahin engmah a hriatpui si lo .a tawngkhum dan te khan a rilru ati na hle a....

Jm chu a mittui a tla a,a thil ngaihtuah vang chuan,jk vang ni lovin.... a mittui tlak chhan a hre lova........

Jk chuan engmah a hrelo....a dinhmun engmah a hriatpui lo,a rilru hah na te chu.......

Phawtsss 🖐️

Borahae 💜



🌼Start Again🌼Where stories live. Discover now