🌼24🌼

60 11 0
                                    

Ka reh rei avangin min lo hrethiam dawn nia ka buai thei lutuk a, ka story ziah te min lo chhiar sak ve thin avangin ka lawm e,a dang pawh minlo chhiar sak zel dawn nia....







Ka reh rei avangin min lo hrethiam dawn nia ka buai thei lutuk a, ka story ziah te min lo chhiar sak ve thin avangin ka lawm e,a dang pawh minlo chhiar sak zel dawn nia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kum khat hnu ah chuan

“jeon jungkook,dah thla rawh i thlauh vang,tha deuh khan pawm rawh, i thlauh anih  chuan chemte hian ka rawn vawm ang che jimin chuan thinrim tak chuan  ati a, Nuri chu a en reng bawk a....

"Lungngai suh ka man chat ang ka ti tla ngai lovang ,min ring rawh,a tha lawm han en la,a hlim em hi", tih pahin jungkook chuan a fanu Jeon Nuri chu jimin hmuh theih tur chuan ati lang a....

Jimin chu thaw hak Chung in an dinner tur chu a Chan mawlh mawlh a minjoon chuan alo pui bawk a ....

*Daddy appa in a en reng che nia* minjoon chuan a daddy chu a signal zeuh a,a appa chu Hulk ang mai a, a awm leh a hlauva ,a chhan pawh jimin thinrim chu a hlauhawm em vang ani,jungkook chu jimin a neih atangin a in zir nasa hle a,jimin hi alo la  hrechiang lo hle ani tih a hriat phah a,in ah meizial zuk a phal lova,in a zu in a phallo bawk,pawn Lama dinner ei  pawh a phal lova, a ei chhuak anih pawn an chhungkua chauh ani tur ani, thawmhnaw Bal nuai a dah a duh lova,in tih hnawk nuai  a duh lo bawk eirawngbawl a phallo bawk,a chhan pawh kitchen a tih kan a hlauh vang  ani, pancake erawh siam a phal sak thung ....an in ah chuan jimin chu a hlauhawm in a thu hle a mhs jungkook chuan a hmangaih in a thu a awih hle a, a tih ang ang chuan a awm a...


Jungkook chuan Nuri chu a thlauh trep a, a in ring lo bawk nen hlauhthawng tak chuan jimin lam chu a hawi a,jimin chuan alo melh reng a,a nuih ringawt a ......

"Nuri"....tih pahin an lampan chuan a tlan nghal a,Nuri chu a pawm nghal bawk a,**Jeon jungkook ka thusawi kha i hrechiang ani lawm ni,nui ringawt suh,lo ti tla palh ta la, hre rawh i ti tla anih chuan i chithlahna khawl kha  Ka tan ang**thinrim tak chuan ati a,a kalsawn nghal bawk a .....

"Ka tihpalh mhs ka man hman kha a thleng nawn tawh lovang " tih pahin jimin te chu a um zui a Nuri lah chuan jk an hnung a lo kal chu alo nuih a alo ban vat a,jk chuan jm chu a melh kar a,a phalna a dil ani.......

Jimin chu hahthlak ti tak in a thaw hak a, atawp atawpah chuan  a pawm tir leh ta nge nge a,jk chu  fimkhur tawh tur chuan a in tiam bawk a, minjoon pawh a thil tih a zawh tawh vangin apa leh a unaunu te bulah chuan akal a....

Jimin chuan rilru hah na  a nei thin a,Nuri pian hnu atang phei chuan a hlauhthawng leh zual ani,jk in minjoon leh Nuri a en hrang ang tih chu a hlau a,a ril arah  ani lo bawk nen,mhs jk awmdan a vang chuan mak ati hle a,a chhan pawh jk chuan a en hrang lova afa ang mai in minjoon pawh a ngai a,Nuri nen chuan ang khat vek  in a en a, jungkook chuan minjoon chu thil a zirtir nasa hle a, jimin in jungkook a nei chu a  lawm hle a,a inchhir lo hle bawkk...

Dinner a peih chuan jk te chu a Ko va jimin chuan Nuri chu la vatin eitur a pe  a,mhs jungkook chuan Nuri chu lo  pawm leh in,a buaipui zawk a, a chhan pawh jm in eitur a siam vek a,a fate chaw hrai chu ama tih tur ah a ngai ani,pasal tha Tak chu ava ni Chiang em....

An fate Muhil chu hmuhnawm ti tak chuan an thlir a jk chuan  jm hnung ah a kuah a,*ka lawm e *ati sap a....

"Naupang te hi puitling an rawn ni vat ang a,mit khap kar lekin an rawn thang Lian  bawk anga, engtikah emaw chuan min la kalsan ve ang" jimin Chuan tih pahin a fate pahnih chu a en a....

"Nia an ti ang chuvang chuan naute kan neih belh a ngai" tih pahin jm nghawng ah chuan a kiss a......

"Ughhh...lo fiamthu suh Nuri kum khat chiah ala nih hi engtin nge naute kan neih leh theih ang "jimin chuan tih pahin jk kuahna ata chu a inla hrang a an room lampan chuan akal a..

"Enga ti nge kan tih lovang, naute kan neih teuh chuan kan mal lo anga ka tar hun thleng pawn kan tu leh fate bulah kan awm dawn lawm" jungkook  chuan ati a ..

"A sawi te chu a awlsam alawm ,tih dan kan thlak ang nang mah zawk hi Rai la atha ang next ah chuan" jimin chuan jk melh kar Chung chuan ati a ..

"Mhs i Rai khan i inhmeh in i hmeltha lawm"jimin chuan a chhang lo a nuih aza hle a….

"Aww Lalpa ka awih theilo kha thil ka sawi kha"  tih pahin a mittui chu a hru a....

"Kum hnih hnuah kan nei leh dawn nia tha em?" jimin chuan tih pahin jk chu a kiss  zeuh va....

*Ka hmangaih che" jk chuan ati a,a kiss  ve nghal a......

*Keipawn ka hmangaih che,ka hmangaih lutuk che* jk nuih pah chuan ati let ve a....

Hringnun hi a famkim reng thei lova mhs an in hmangaih a,an in hriat thiam tawn chuan a famkim in nun hi a nuam ani mai , chhungkua an din a,an hlim a, eng dang an ngai lo....

Kum 40 hnu ah chuan,an upat hnu leh an vun te a vuai hnu ah pawh la awmdun in,kut in vuan Chung zel in New year's Eve ah an chhung ten an rawn tlawh hun an nghak thin a. Kum 40 hnu ah chuan an tu te nen hlim tak in thil te sawi ho in kum 40 hnu ah,an in hmangaih na chu mei ang in ala eng ani tih an la in hmu thei  ngei ang,kum 40 hnu ah chuan an lo tar ve tawh ngei ang,mahse an in hmangaih na chu nitin a thang telh telh ngei ang,chu kum 40 hnu ah chuan an kut in suih chungin * ka  hmangaih che * tih thu an in fah ila hmu ang....

Chu mi i hmangaih anih ngai chuan hmangaih na chu a dai lovang. Hmangaih na dik chu nghah tlak a tling a, i hmangaih na chep nung tu ala awm anih chuan a la tawp lo ani tih na ani, chutiang anih avang chuan bul tan that hi a pawi lo.......

**Jimin hyung, ka hmangaih na che hian tiam chin/ram ri a Nei lova, tawp chin pawh  a nei hek lo** Jeon jungkook.......

                     ...The end...

🌼Start Again🌼Where stories live. Discover now