🌼20🌼

32 14 3
                                    


Chhiar nuam u 😊🥰🥰




Thil thlen atangin kar aliam leh tawh a,jimin leh jungkook pawh an boruak chu a hreawmm tak zet ,a hma aiin an awmdan chu dang tak ani,jimin a awm in jungkook a kalsawn a,jungkook a awmin jimin a kalsawn ve thung a,an pahnih chuan hmun khat a awm ni mahse an in hmu ngailo midang chuan eng mah an sawilo an awmdan chu an hre ru reng a...

Jungkook chuan minjoon a hmu tawh ngai lova jimin duh ang ngei chuan, jmin chuan minjoon awmdan chu a hrechiang hle a,a mizia in thlak lutuk te chu a man nghal vek a,a nguai in a zawi hle a,a hma aiin a cher hle bawk,minjoon chuan eng mah a sawi ngai lova a tawng tlem hle bawk jimin chuan a fapa awmdan chu A hrechiang takzet  minjoon pawh an school ah a hmu fova mhs jungkook nen an in ang lo hle ....

Jungkook chu thil thlen atangin a awmdan/ mizia  chu a in  thlak hle a,zu a in nasa in,bar kal a ching a,a thiante nen an kal ziah a, chaw ei tur in leh naeun chhuah a, hun hmanpui tur chuan Anu chuan  a nawr lui  duh lova ,a awmdan chu mak ati ve hle a,a ngaihtuah hle bawkk........

______________🌼

Zan ah chuan a ngai te bawk in bar ah chuan  a kal leh a,mi nghah a nei a,a unaupa junghyun ani ,hun rei tak chhung chu an in hmu tawh lova,mhs an in kawm ngeih loh phah chuanglo, mhs a u chuan a Chung ah enge thleng  a hre lo ani, thil thleng chu a hrilh a,zu a ina ,a ruih hian a buaina Tam tak leh a rilru hah na chu sut Kian hian a in hre thin ani harhfim a awm a peih lo ani ber mai......

"Jungkook ah,in tawh Suh,i hun i khawh ral mai mai ania",junghyun chuan atia ,a zu in chu tih tawp a tum Chiang hle a..

"No khat chiah,chuan ka duh tawk ang vawikhat chiah" ...irhfiak pah chuan ati a,a no chu a tlak pawp a,ahma no ruak a hmuh vang chuan a nuih aza hle a....

"Hyung,en teh,tih pahin ano chu a kawk a,an Bo daih?" A nui pah a, junghyun chuan nuih na chhan tur a hre lo hle, a ahma no ruak chu a nuihza thlak pawh ati lo,mhs a nuih pui tho va...

"In Inneih na tur chu in in buatsaih tha maww enga in an?"......

"Pffffftttt....a ninawm! Mhs ka monu tur chu a hmeltha!" Jk chu a nui leh a ...

...Nia...amah chu ..?

Awww...Amit a  uk kharh a,a sam a tawi in a  buang a nalh tak ani, a vun a no in ngo tak ani,a sam chu ramyeon ang mai ani anui leh a...ka ngaihdan chuan artui kan hi alu chung ah dah ila ka ti ...a tui hmel dawn lutuk..a tha takzet..nilo a duhawm takzet,amah chu a hmui ati pawrh tar zel a,thil a ngaihtuah te hian,nitin hian ati thin,ka duh dan  chuan kiss ka  duh thin khatiang a a awm khan.. a kut kha a te takzet minjoon kut ang mai in .” jungkook chuan tih pahin a no ruak chu a nuih a,a thli leh nghal zat a....

Junghyun chuan a thil in chu a tawp Chiang hle,a unaupa chu a en a,enge a ngaihtuah ati rilru a,naeun chuan mitmu hring Lian tak a nei a,anu ang in,chuan a sam pawh sei tak leh ngil tak ani,anih chuan jungkook chuan amah lo midang a sawi tih a hrethiam a,chupawh mipa ani tih chu...mak ati hle...

"A nuih in  a mit chu a Lian telh telh a,thla ang mai ani,ka rindan chuan vantirkoh ani,lawks nilo,vantirkoh ani lo ani chu lasi ani,lasi mawi leh nalh tak" nui chung chuan ati leh a,ano chu a tlak pap a a,a thli leh a,

"Jungkook "...... junghyun chu a ngawi leh a,a unaupa chuan alo nuih a,mhs a mit ah chuan mittui chu a hmu a.....

"A hmeltha takzet...... hmeltha tak ani hyung"jungkook chu a tap ani ber mai

Tu nge anih ?

"Ani chuan Min mamawhlo a sawi a,engkim kha tihpalh thil thu ani ati,chu chu a duh dan ani,chuan kan ti reng bawk a,a sawi engmah lo mai ani ,a awmzia chu engmah lo mai ka ni ana tak zet hyung na tak ka ni! ka hmangaih ani hyung,ka chelh thei lo,mhs ....ka hmangaih... ka hmangaih takzet,"jungkook chu a tap a,a chal chu dawhkan a nghah pah chuan a tap a,a tap nasa takzet ...

🌼Start Again🌼Where stories live. Discover now