Chhiar nuam u...duh aiin ka rawn dah tlai sorryJune 2 ania,a tuk ah lawk an innei tawh dawn a...
Thli a thaw nuam in,khua pawh a nuam hle a, mhs jungkook chuan engmah a ngaihtuah thei lo, restaurant a mipui awm ho chu a en kual a,zirlai naupang chu an tawng a an nuia an hlim hle a,an duh zawng tak k-pop idol emaw k-drama an en ni ngei tur ani an hlim hle a,pawnlam chu thlir in in ngaizawng la naupang tak tur te chu a hmu a,an piah lawk a mipa thu chu a hmu a a bialpa ni ngei tur in a tlai thu leh an date a tih khaw tlai vangin ngaihdam alo dil bawk a, chhungkaw hlim taka awm a hmu bawk a,a sir ah chuan pitar leh putar a hmu bawk a,putar chuan a nupui eitur a barh lai te chu hmuhnawm ti tak chuan a en reng a.......
A thil hmuh vang chuan a nui suk a,a duhthusam a dil fo thin chu.. hmangaih tak neih a,hlim taka awm a,tar an nih thleng a,awmdun a duh ani,tute pawh in hmangaih kan nei thei kan hmangaiha te chu eng ang mi pawh nise kan zah in kan duat tur Ani....high school a kal laiin hmangaih leh duh deuh a tawng a,thla khat a tlin meuh chuan an in ngaizawng der a,mhs an inthen thuai a,chu nu chuan mi tha Tak anih thu a hrilh a mhs midang duh a nei a,chu pawh a hmeichhiat pui ani jk chuan a rilru chu hrethiam in a duhthlanna chu a zah sak hle a,thik dik lo tak ati tih a hriat phah a,an kal thui hma hauh in a kal tir hman a,chuta tang chuan han duh em em a nei leh lo ani...
Hmangaih leh duh a tawng leh a mhs a duh a chu a bestfriend bialpa niin Angel ang maia duhawm ania ,an pahnih chuan a support dun em em a,chhungkaw hlim tak an nih a beisei bawk,a hmangaih chu a neih ve theih a beisei a,mhs a bestfriend bialpa ani si ..... tun ah a single bawk a,a hmangaih chuan a hua a,a hmangaih let ve bawk lo an pahnih inkar a thil thleng chu tih palh leh thil hriat sual vang liau liau ani ........
"Jungkook?". .........
Jungkook chu a hawi vat a,a lampan a junghyun lo kal chu a hmu a, chair chu pawt chhuak in jungkook hma ah chuan a thu thla nghal a.....
"I tha em?"....
A nuih pah a tuman a tha lo tih an hrelo " ka tha e?" Ka that ka beisei "....
Junghyun chuan engmah a sawilo, jungkook awmdan tur chu a hriatthiam pui a,100 percent in a hria ani,thil a diklo tih pawh a hria ,jungkook chu tha angin an ngai vek a a sawi dan pawh ani mhs a tha si lo,engtin mah anti theilo.....
_____________________________
"Minjoon ah,lo kal teh naute,kan tlai dawn ania!" Jimin chuan ati a,a pheikhawk hrui a suih pah bawk a minjoon a tiam angin amusement park ah an kal dawn a,minjoon hlim taka siam a tum ani,naktuk mai hi jk te inneih hun tur anih vangin minjoon chuan thil thleng a hriat loh nan a rilru chu lak pen sak a duh a,a hria ani minjoon in jungkook chu a ngaisangin a ngaina hle tih...
" Ka lo kal appa" tih leh minjoon chu tlan arual a,kawngka bulah chuan tlan in a bag chu a ak nghal a,lukhum a khum bawk a,iron man chuan na mawza a kut ah chuan a keng bawk a,hrechhuak thutin mawza chu a appa a pe nghal a,a puihna a mamawh vangin .....
An inpeih hnu chuan jimin chuan minjoon kut ah chelh in in atang chuan an chhuak a....
"Jimin oppa"
Jimin kal lai chu a tawp chat a ,aw lo chhuah na Lam ah chuan a hawi a,naeun chu a hmu a,an gate hma ah chuan alo ding a,hetah eng thil nge a rawn tih dawn tih chu a ngaihtuah a naktuk atan in puah chah hun ani tawh bawk nen .....
Amusement park ah chuan minjoon chu a hlim hle a nuam ati takzet a chuan theihna apiang ah chuan hmaih awm lovin a Chuang vek a,a hnung a puitling pahnih awm chu a ngaihtuah lo an awm ve toh pawh hrelo ang tluk ani......
"Naeun Ssi,enga ti nge hetah ilo kal?' jimin chuan atia minjoon merry-go-round a Chuang en pah chuan atia, minjoon chuan kut a rawn vaia ,a vai let ve nghal a.......