*jungkook ka lawmpui lutuk che* tih pah chuan a pate achuan jk chu a kuaha...
Jk- ka pate ka lawm lutuk,heng thil hi I tello chuan ka ti thei lo tih I hriat kha thanks....a kuah ve nghal a.....
N- congratulations oppa,I hna dil nen Khan....tihpahin pangpar Sen mawitak chu a pe a,a nui bawk a.....
Jk- enga,enge I sawi awmzia.....
N- kha.... I hna dil kha an pawm a....
Jk chu a meng phawk hle a,a hna dil an pawm chu a lawmin a hlim hle a,LA a company lian berin an pawm chu a ni a,a awih lo hial a,a lawmna chu a thuah hnih hle a,a graduate niin a hna dil a hmu a bawk a,atan chuan ni pawimawh leh chhinchhiah tlak tak ani a....
Jk - tak tak,Tak zet.....a awihlo hle a....
A pate a chuan alu a bu zeuhva,
Jk chu a tap lo chauh a,a thawhrim Zia a hria a,Khang kum Liam ta a,a thawhrim na chu alo lang chhuak a,a hlim lutuk chu a Zuang a ....
N- okay...duh tawk rawh.... surprise tur che kan nei a....tih pahin jk ban chu a vuan a....
Jk leh naeun hi thla li liamta Khan an in hual a,in hual mhs an in hmangaih lo chuan thil ho mai ani,a hming maiin an in hual a....
In lampan chuan an kal a,jk chuan an surprise tur chu a hre chak hle a,a zawt a,mhs naeun chuan a hrilh duh lova,I hre Mai ang ati zel a,jk chuan a hre chak tawh hle a,junho in chu an thleng trep a.....
Reilote hnuah an thleng a, naeun chuan jk mit chu a tuam sak a,inah chuan an hruai lut a,in an luh chuan jk mit tuamna chu a phelh sak a,jk chuan a thil hmuh chu a awihlo hle a...
Jk- eomma.. junghyun hyung...a rak chul a,a thil hmuh chu a awihlo hle a....an lampan chuan a tlan a,a kuah nghal a...
Jk- inlo thlenna a rei tawh em? Ka graduate ni nia enga tinge inlo kal loh...thil in ei tawh em?eomma I vun chu,hyung nagpoh iva cher ve....
Zawhna a ngah hle a, junghyun chuan alu ah chuan a tuai sak zeuhva,a u chu a kuah a...
*Darkar chanve Liam ta kha kanlo thleng,I college kalna a hla ltkk a,kanlo kal lo law2 nih kha hetah kanlo nghak zawk che a* nari jk nu chuan tih pahin jk Sam chu a tuai sak a....
Jk- oh God,nu ka ngai lutuk che...a nu chua akuah leh nghal a,a mittui a tla hiala....
Naupang chhia inih tawh loh kha I mittui te atla vel atawk lutukk..,tih pahin junghyun chuan jk chu a nam sawn a,a nu chu a kuah a,ka Ril atam lutuk atih chhunzawm nghal a.....
Jk- khawnge ka pa.....
Nari - thil ei hmasa phawt ang u...tihpahin jk chu kitchen lamah chuan a Kai phei a.... junghyun leh nari chu an in melh a....
An panga chuan an hlim hle a,an titi a,an nui nasa hlawm hle a,jk chuan a chhungte chu a ngai hle a,an in hmu chu a lawm takzet a,hmanlai an nun kha a ngai hle a.....
_____________________________
*Kook in be lawk ang* tihpahin nari chuan coffee chu dawhkan ah chuan a dah a,jk bulah athu thla bawk a....
Jk- tha lawm,enge ni ta.....
N- aa englo nia....ipa dinhmun hi a tha vak lova, thla hmasa atang khan a hriselna a thalo zual a,company pawh hi a enkawl tha thei lova,damdawinah kan awm reng a,kan hrilh Mai loh chhan che chu I zirlai kan ti buai anga,rilru I pe tha thei lovang tih kan hlau va..tunah chuan I zirlai pawh I zo tawh a,kan rualin lo chho la kan tia...
Jk- enga tinge a hmain min hrilh loh....
Jk chuan apa hriselna that loh chu a hre thova,mhs a rang ltk chu mak ati hle a...
N- hetah I awm duh anih pawn kan hrethiam lutuk che,I thu....a sawi zo hmanlo ...
Jk- no,eomma,ka duh in rualin kalo chho ang,lo let leh hi ka chak ltkkk ka ngai lutuk che u,kapa pawh ka ngai lutukk..
N- ilo let leh ka ring reng a..tha lawmm..chuan bialnu/ bialpa I nei em,thil danglam tak i chungah a thleng em
Jk- no lawkss...eomma chutiang chu engati nge min zawh...
Anu thusawi chu mak ati hle a,Anu chuan zawhna mitmeng a en reng a..
Jk- neilo....
N- I thuTak maw....I Chiang em...
Jk- Chiang 100% in ka Chiang lutukk...
N- I pa nen pawh kanlo sawi dun tawh a, naeun hi enge I ngaihdan.....
Jk- engaa...ani te chu ka nau alwm,alakah feeling ka neilo .....
N- ka hria....a single a,I single bawk a, in hual mah ula in pahnih a in in duhloh chuan awmzia a awmlo in hualna pawh a thulh theih a..tette atangin kan hria a,a felin a duhawm em2 a,a polite bawk a,a hmeltha bawk a..chuan 100% in ka Chiang a duh che tih hi...duh Han tum ve chhinla.....
Jk chuan coffee chu a in a,a nu chuan naeun in a duh tih engtin nge a hriat a hre lova,mak ati hle a...
N- hun pe la,I la duh maithei asin,hun azirin thil chu a inthlak danglam thin a,I theilo anih chuan in hualna pawh kan ti tawp mai dawn lawm,naeun pawn a hrethiam ltk ang che......
Jk- eomma......
N- oppa,nia hun minpe la,thla li chhung chu kan in hual tawh a,hlim deuhvin ka Siam ang che,ka thei em2 ang,ka tum bawk ang,chutah min duh lova midang duh I neih pawn ka pawm thlap inhualna hi kanti tawp dawn nia,tha em hun minpe la ......
Jk chuan anu leh naeun chu a en a,an mitmeng atang chuan aw ti turin an duhzia a langa,atawp atawpah chuan a aw ve hram a,an pahnih chuan an lawm hle a...
Jk chuan naeun perfect Zia chu a hria a,mipa duhthusam amah ah hian a Kim vek tih pawh a hria,mhs a duh ang hian a duh let ve thei ang em,a hmangaih leh care ang te hian athei ve ang em tih chu a hrelo, rilru na takin a Siam ang tih chu a hlau hle a,a felin a rilru a tha em2 a,hun lo awm turah chuan a theih ve Mai a in beisei a.....
Anu leh naeun hlim lutuk chu an au chel chul a,jk chuan an hlim a hmuh chuan a nui suk a..
A rilru an hriatpui silo mipakhat tan chiah rilru ape tih leh hmangaih a nei tih an hre silo....
A chhan chu naeun hi jimin ani lo a....
______________________________
Ni hnih liam hnu chuan jk leh naeun pawh Korea lampan a an kal hun chu a ni der a,a nu leh a u an chho hmasa kha nia,junho chu an mangtha a,naeun nen an kal dawn vangin jk chu a in thiamlo hle a,mhs a patea chuan a hriatthiam pui hle a...
Airport chu reilote hnuah an thleng a....
Jk- pate ka lawm lutuk aw..nang mah vang chauh a,tun dinhmun hi thleng thei ka Ni....a patea chu a kuah a....
J- kei pawh ka lawm ee, naeun hi tha deuhvin lo en kawl ang che...
Jk- lutukk....
An in thlah liam a...jk te pawh an chhuak nghal a,LA chu an ngai ve hle a, hlim Tak a an awmna hmun kha ani miau a,hriat reng tur thil an ti dun nasa em bawk a...
Darkar khat leh chanve hnuah korea chu an thleng a..in lama let hmasa lovin apa hmu tur chuan Hospital lam chu an kal nghal a,an driver in an bungrua vel in lamah a dah tho va...an pahnih chuan an kal a.....
A pa te nen chuan thil Tam tak chu an sawi a, Jaehyun jk pa chuan a fapa chu a chhuang hle a,an hlimin chhungkua an in hmu khawm leh chu an lawm hle a.....reilote hnuah nurse chu lo lutin in tlawh hun a tawp tawh thu a hrilh a,jk te pawh an chhuak ve nghal Mai a....
Jk chuan in an thlen hnu chuan a bestfriend a ngaih em2 Kim Taehyung chu a call a,ala pick har em2 zui a....
V- hello....
Jk- hii..tae......
V- jungkook!!!
Jk- ka lo let leh tawh e.....
Phawtsss 🖐️
Borahae 💜