🌼18🌼

34 14 6
                                    


Chhiar nuam u.....hemi ka zawh ve leh "first Love" saw ka rawn chhunzawm ang story pakhat nen......a ngaihnawm in tih ngei ka beisei💜💜💜💜

Min ring lo ami !?enge a hriat ni min biak pawh a tum lo melh pawh min melh lo  hmun khat ah kan awm a kan hnathawh na a in ang a.. min peh hel a a bulah awm ila min kalsan a  thil sual ti ang Mai alawm le ka nih chuan... minjoon kan in hauh atang khan   min zawt lo ....minjoon  hmu Tur pawn  alo kal ngailo a chanchin pawh min zawt lo jimin chuan thinrim tak chuan tae bul ah a ti nghal bawrh² a...

Taehyung chuan thlalak edit pah chuan jm thusawi chu alo Ngaithla a  a studio ah meuh kalin a ang hrep a nia mak ati ve hle....

Ugh ....a mak takzet thil thlen atangin kar aliam tawh .....

Awle.... jungkook nge midang i sawina....

Jungkook ngei ani midang  tu nge nise itih jimin chuan ati vin leh a

Ka rindan chuan nangmah ngeiin ani lawm ni an khum hrep kha...

.............mhs ka.. ka... ka thian ni tur in lawm ka duh i hria em jimin chuan ati a Taehyung chu thovin jm bulah chuan a thu a...

I thiam loh hi lawmm... a chhan pawh nang man i be duh lova a hma ang khan in awm leh theih i ring ami thil thlen  hnu in...

Jimin chuan a hmui chu a seh a chhan dan tur a hrelo jungkook a ngai takzet a hma ang khan hlim tak leh in pawh taka awm a duh ani mhs tae thusawi vang chuan a hma ang khan thian tha tak in an awm leh thei ang em!?

Mhs minjoon...

Nag man ani lawm ni minjoon hmu lo tura dal tu chu i ngaihdan in jungkook chuan ati ang maww tae chuan ati a....jimin in jungkook a duh thu ngei a sawi hun a nghak ani mhs jimin chuan sawi a tum loh hmel ....

Eng tin nge ti ila min tih!? An in pawh lutuk tih chu ka hria lawm mhs minjoon hian Namjoon a theihngilh ka phal lo jungkook zawk angaina a ka duh lo takzet....

Jimin...minjoon hian tu nge a pa tak tak tih a hria jungkook hi a pa diktak ani lo tih a hria mhs i hmu thiam si lo....

Jimin chu che chang lo chuan a awm a a hria ani mhs a hlau ani Namjoon lo midang a thinlung pek a duh lo jimin chuan lu thing chungin Taehyung studio chu a chhuahsan a tae  in a hming a a koh  vak vak pawn a hrelo der tlat  a....

_______________________




.........minjoon ah

Minjoon chu a hlim hle a

Vawiin  chu School ah thil thleng a awm ami iva hlim ve tih pahin minjoon bulah chuan a thu thla a

Aww vawiin chu ka hlim takzet....a nui sen sen a..

Oh  that chu.....chuan eng thil nge thleng  a.....

Ummm....ka hrilh theilo che  naupang chauh hriat chi ania minjoon chuan jm hrilh ruk pah chuan atia ...

Enge in zir a... Jimin chuan ati leh a, a fapa thusawi vang chuan anuih aza hle ....

Jimin chuan minjoon Sam tuai sak zeuh pahin kitchen lam a pan a minjoon hlim zia a hriat chuan a lawm hle a....

_____________________

Oppa ...enge i ngaih dan ka in hmeh em naeun Chuan tih pahin  a  mo kawr hak chu vir kual pui a....

Ummm a mawi lutuk nui lui tih hriat zet chuan ati a... a thinlung chu  ala in peih lo nupui nei tur chuan mhs a thulh thei si lo Naeun vang in...a hlim takzet tih a hria a,a hlimna tih chhiat sak a duh lo ani....

Tha e ...he thil hi ka duh hmanhmawh ang zungbun lei kan la ngai ania ka hlim takzet ...naeun nui lai chu a tawp Chiang hle jungkook hmel a hmuh vang chuan ...

🌼Start Again🌼Where stories live. Discover now