"Hyung...engtin nge birthday hi an lawm thin a”....jk chuan a assignment a ziah mawlh2 pah chuan a zawt a......
"ummmm......ka hrelo le...ka duh dan chuan simple deuh nise ka duh a,a awlsam thei ang ber a hman ka duh”..a nui vur2a,tun Friday hi a birthday ania, Namjoon nen an hman Dan tur a ngaihtuah a.......
"Chuan, tun Friday hi I birthday ania, engtin nge hman I tum”...jimin kut lak thlak pah chuan a melh a,jm hian pencil seh hi a ching hlea,jk chuan cute ati hle a...
Ka hrelo le.....ala hla a,ka lo ngaihtuah lova,ka duhthusam chuan Namjoon nen hman ka duha,ho lam deuhvin,mhs a theih ange maw....
Thei ang,a hman ang, lungngai suh....
Ka beisei........
An assignment chu an ziak leh mial2 a, Namjoon nen an pahnih chauhva hman chu a duh hle a, Namjoon a buaizia ahrechiang bawk a,a buai vanga jk bula awm Tam ani bawka,an pahnih a assignment ti pawh Anni reng a, mhs Namjoon in a hmangaih Zia a hria a,a duhtawk viau .......
________________________
"Hyung .......ka ngai lutuk che”,.....tih pah chuan rm chu a kuah a,nithum hnuah pangngai deuhvin an inhmu leh thei a,jm chu alawm hlea.
"Kei deuhin ka ngai lutuk che”....jm chu akuah ve nghal a,an hlim dun hle a...
I buai thei bawk sia, meeting in nei reng bawk sia,I chau ngawt angg....
Chau love,chuan I birthday chu engtin nge hman I duh.....
Nang mah....ka duh che,nagmah nen chauh hman ka duh,chhuak dun ila.......
Tha lawm,eng ber nge kan tih ang, amusement park nge movies,I duh2 nimai,movies kan en lohna pawh arei tawh alwm le ..
Movies kan en anga,a nuam dawn lutuk,kan en khat bawk sia.....
Nia,ka buai thei em alwm,tihpalh lutukkk....a in thiamlo hle a
A ho ltkkk hyunggg.......
An hlim dun hle a,an thil tih tum te chu an sawi a,an chak tawh hle a,jm phei chu a phur leh zual a,
_____________________________
11, october
Sunbae....Monday a kan meeting tur kha an cancel ania......seungjae chuan rm chu a hrilh a...
Enga,engtin nge,kan inbe fel vek sia....a rilru hah hle a....
A van buaithlak engtin nge kan tih ang, Friday ah antia,hun a awmlo reng2 .....Kai chuan alo ti bawk a....
Rm- minhyuk Khan a sawi Chiang sia,engtin nge an cancel thei,avan buaithlak tak .....
Kai- kan call ang.....a call nghal a ..
Sj- hyung, engtin nge niang, naktuk chiah a awm a,file thenkhat kanla hmu bawk silo,
Rm- ka hre biklo, Jackson te hi khawiah nge an awm....
Sj- ka hrebiklo,kan thil tihna mi tur pawisa kha an buaipui a niang...
Kai- minhyuk chuan tun Friday ah lo chuan an hmanloh thu a sawi a,engtin nge niang,pawisa lah kan la khawn Kim bawk si lo...
Rm- tih dan kalo ngaihtuah ang ,atheih theih kha lo buaipui ula,....
Jackson leh midang ho chu anlo lang hlawla ...
Irene_ rm, engtin nge kan tih ang....
Js- pawisa lah kha kan la hmu Kim bawk silo,naktuk chiah hun kan nei,engtin nge an cancel theih,kan inbe Chiang hle sia...
Rm- Monday kha an hmanlo a,thil dang tih tur an nei a, minhyuk sawidan chuan, project thar atia..
Irene- karleh maiah exam kan tan dawn bawk sia,zirlai tamtak an in buatsaih nasa bawk sia...
Sj- nia,exam lah pawimawh bawk sia, principal hi Kan hrilh Mai dawn ami..
Irene- a chi loh....
Js- nia hrilh loh tur...
Rm- Nia,a hriat chuan a thalo zawk,kan thil tih tur pawh hi min thulh tir mai ang,kan University hi a hmingchhe lutuk palh ang...
Js- nia keini tih loh chuan an hre tur Ani lo...
Irene- project thar vang mai2 a Han thulh chu kan pawimawh ve tho sia...
Sj- dik chiah.... principal chu nise hetiang hian minti ngamlo tawp ang.....
Js- kan inbe fel tawh a,tunbak hi a thleng tawh lovang....
Rm- nia,Anni nen sawn eng thil mah kanti dun tawh lovang...
An buai hlawm hle a.....
______________________________
12, October
Rm chu a buai hle a, Cheong ah University nen an project tur an buaipui na lamah a chau hle a...
Jm nen an in be leh lo hrim3 a,jm lah a rilru a hah hle a,naktuk mai hi a birthday Ani bawk nen,rm in ala biak loh vang chuan a rilru chu a hah hle a...
Rm chu a thil tih tur chu ala buaipui char2 a,11:30pm ri tawh mhs a buai ngaiin ala buai char2 a....
A phone chu la in jm number chu a hmet chhuak a,hreh deuh chuan a call ta a..
Rm- hello....
Jm- hyung.....min wish dawn ami...ala hma lutuk in wish Nan chuan...jm chu a nui a,a hlim hmel hle a...Rm chuan jm aw a hriat chuan a hahdam nghal sawng2 a..
Rm- jimin thil ka sawi dawn lawm ka sawi hma2in minlo tawng khalh a...
Jm-min ngai mi....
Rm- lutukk....ka ngai lutuk che...
Jm- hyung naktuk ah chuan maw couple hoodie kan ha anga,a nuam dawn lutukk, Mickey mouse ania,a nalh ltkk...a hlim hle a...
Rm- jimin ...tihpalh......
Jm- hyungg tihpalh tih a ngailo....pawilo couple tshirt kan ha mai dawn nia...
Rm- chutiang vang anilo....a ngawi deuh vang2 a....jimin naktuk kha ka hman leh lo...tihpalh....a in thiamlo hle a,hreawm ati bawk a..
Jm- mhss...min tiam vek tawh kha..
Rm- jimin thil pawimawh deuh tih tur a awm a,min hrethiam mai rawh
Jm- nikhat lek pawh I hman dawnlo maw..atap tep a...
Rm- nidang a awm alwm,nidang ah kan chhuak dawn nia babe,
Jm- ka birthday asin hyungg...kan pahnih chauhvin kan hmang Ang chu ka tia...
Rm- kan buai em ani...
Jm-nidang ah pawh ka hrethiam zel che a,mhs tun tum te chu ka birthday asin...
Rm- ka hria,ka hria,I birthday tih chu..rm chuan a tum loh deuh chuan jm chu a vin a....
Jm- atha alwm,min rawn wish Suh ang che,I hna kha buaipui char2 rawh...
Phone chu a dah nghal hmak a,rm chu a rilru hah nen a Ning hle a,jm hian hrethiam turin a duh hle a,thlawp thlap turin a duh bawk a,
Phawtsss 🖐️
Borahae 💜