Chhiar nuam u😊
Jimin hyung , hetiang a hma ah eng nga ti nge ilo kal? Tae chuan tih pahin coffee chu a pe nghal a, minjoon leh Suga chu an la muttui hle a minjoon pawh a tha sawt hle..
"Minjoon ka ngai lawmm"..
"Tha e ...ka hrethiam lawm... nag hian tu mah date i neih chhunzawm lo ti raw" tih pahin a coffee chu a in a
Jm phone chu ri a mhs a la lo en pawh a en lo a rawn ri leh a en a,a dah nghal a.. a kut chu a khal neuh neuh a...
Hyung....i hmel kha a diklo ania thil thleng a awm ami ...nizan ah khan jungkook nen in in hau ami ...tih pahin a coffee chu dah thlak a rual a.....
Jm chuan alu thing in hnuai lam chu a melh a a hmai chu asa kher mai a zah vangin a mittui tla chu thup hram hram atum a,a hmui chu a seh a tae chuan alo hmu vat a jm kut chu a vawn sak nghal a
Tae...thil ka ti sual.....
Enge i tih sual... minjoon vang ami..... lungngai suh a tha leh Mai ang
Nilo..... ka.. ka hrilh thei ang che ...mhs min tiam rawh tu mah i hrilh lovang tih Yoongi tiam in..
Taehyung chu a bu zeuh a ...jm hmel thu tak deuh chu mak ati a... jm chuan alo melh reng a...
Nizan khan junggkook nen kan mu dun a zawi tak si tae hriat tur tho si chuan a ti a....
Chuan...tae chuan a hrethiam lo hle mut dun ringawt te chu thil pangngai tho anih vangin......
Ka ...kan jm chuan sawi harsa ati hle hnuai lam chu a melh reng a tae chuan lo hrethiam nghal Vat in a thusawi awmzia chu a hrethiam a... a mengphawk Chiang hle ...
Oh shit ....
Jm chuan tae banah chuan a beng chawrh a,tae i tawng ring lutuk tih pahin zawi deuh a tawng tur chuan ati nghal a...
Engtin nge a theih nang ni pahnih hi ....zu in in ami nge thil dang zawk....
Ka harhfim ...kan harhfim lutuk kan rui lo...jm chuan te melh pah chuan ati a..anih chuan ruih vanga sex hmang Anni lo tih a hria a......... an nui a an hlim mhs an rui lo chuan thil thleng chu an pahnih chuan an hria a ..jimin chuan eng tia awm tur leh tih dan tur a hrelo jungkook a hmu theilo ani hey nizan kha a nuam lutuk ringawt jungkook a ti thei lo... a thei lo bur ani
Ka rindan chuan jungkook hi mipa diktak emaw ka tia?
Ania lawm.. mipa diktak ani ..in hual pui pawh a nei alawm... oh Lalpa... eng thil nge ka tih tak tae!? Jimin chuan zawi tak chuan atia
Lawkk in hual a... ti chuan nang sex a hmanpui che a !? Tae chuan zawi tak chuan ati chhuak sap a
Lalpa... tae sawi Miah Suh thil a buai vek ani mai jm chuan ati chuai raih a....
Kan pahnih hian.. kan bum ani tae aw Lalpa enge ka tih tak jm chuan a sam khawih pah chuan ati a.....
Awle ka hrethiam alawm... jungkook an a bum tih pawh mhs nang ...midang date i nei ami...
Pasal nei ka nih hi Namjoon...
Hyung Namjoon hyung chu chhiar tel Suh i hriat vek kha....
Engtin nge i sawi theih an chhungkaw hnam/hming ka put hi kan inneih vangin.... Jm chuan tae chu a melh a
Eng tiang a rei hyung....
Jimin chuan Namjoon a bum tih chu a ngaihtuah lo theilo kum li lai a liam tawh nizan thil thleng vangin Namjoon lakah a in thiamlo takzet jm chuan thleng leh tur pawn a duhlo bakah jungkook pawn naeun a bum bawk a hmeichhe khawngaih thlak.. thil thleng hi a hriat chuan a rilru ana dawn lutukk...