🌼10🌼

31 12 2
                                    

Jk chu KIM ENT kawtah chuan a ding a,a lut nghal a,a first day ani a,a zam hle a,a pate junho bulah thawkin pui thin mhs a mah a athawh meuh chuan a zam thar hle a.....

Jk- hii...ka hming chu Jeon jungkook ania...art director lo thawk thar tur...

Jk chu an company CEO kim seokjin nen chuan an in chibai a,jin chuan hnathawk  dang ho bulah chuan  a hruai a,in hmelhriat tirna a nei a...

Jn- guys..... Hei hi kan art director thar ania, jungkook......chuan hei Lisa kan copy editor, chanyeol fact checker, magazine editor baekhyun, marketing technologist irene,jimin junior editor..tihpah chuan in hmelhriat tirna chu a nei nghal zung2 a......eee .....chuan awmlo an awm a,vawiin hian Alo kal lova chhungkaw problem vangin,yura kan photo editor.......jk chu a bu zeuh a...

Jungkook chu  pakhat te te in an chibai hlawm a,jk chuan a hma a ding a hmuh chuan mak ati hle a,a in Siam tha vat a,a hma a ding chu park jimin tuna Kim jimin lo ni ta chu a ni...

Jm- congratulations Mr.Jeon!!  Nuih pahin a kut chu a phar chhuak a,an in chibai a,

Ni maktak zawng ani ,a ropui takzet...

______________________________________

" Jimin ah!  Copy 300  ka mamawh tunah uhh 11:30  hma in!”

" Kim jimin,khawnge ka coffee? Ka nghak rei tawh ltkk!”

" Oh my god jimin! Editing kha ila zo na nge!?pages 15 lai tih tur ala awm!!”..

"Jimin,jin Lunch tur  kha....lo buaipui rawh!!”

"Jimin  lunch tan beef ka duh aw..Lisa chuan a duhlo a in diet a thil dang a duh ang,thau na lo tur chi ..chuan baekhyun oppa chuan americano a duh!”....

Ni leng chuan  ......jk chuan jimin hming an lam ri  reng chu a hria a,jimin hei ti rawh, jimin kha kha ti rawh jimin rang deuhvin,engkim mai chu jimin chuan ati  vek a,an thusawi ang2 chuan ati a,,aih ti in a chhang lova,yes tih leh sorry tih chu a sawi ani mai..jk chuan mak ati hle a....lawmthu an sawi Chuang bawk si lova......

Jk- Hyung enga tinge jimin hian engkim a tih vek a......ka sawi awmzia chu thil engkim atih sak vek a, an lunch thleng2in a buaipui vek a,tiang te chu a ni em2 lo....

Jk chuan chanyeol bulah chuan ati a,a hrethiamlo hle a...

Cy- Alan dan chuan duh2a tirh theihin a awm ani mai,a easy tihna.....bakah aih tiin a chhang ngai bawk silova,chumi chu ti rawh an tihin aw a ti Mai bawk sia....

Jk- tak2............hei hi in bully na chikhat ani!?.........jk chu a thinrim hle a,an hria ang tih a hlau a..........

"OH MY GOD! Kim jimin  eng  thil nge itih hi ugh!!! Ka kawr hi en teh,I thil tih pawizia hi....tih pahin Irene chuan  a kawr chu a hru nghal mawlh2 a......

Jk chuan Irene thinrim Tak a tawng chu a hria a,an director a en a,jimin a hmu a,chhuat  a coffee bua chu a lo ti fai a Irene hnenah chuan ngaihdam a dil bawk a, Irene chu dinga thinrim Tak leh ring Tak chuan jimin chu a hau a,midang ho chuan engmah an sawi lova,an hriat than a nih hmel,an ngaihsak teh chiamlo,...
Jk chuan a Ning tawh hle a,an bulah chuan Ava kal nghal a ..

Jk- enge thil thleng??..tihpahin jimin banah chuan chelhin a pawt thova.....
A zawhna chu Irene hnenah ani....,jimin chu a en a,a hmel a hmuh chuan A lan dan a danglam nghal vek a...

Ir- coffee Khan min leih a lawm,a tilui Chiang,ka Chiang ltkkk...

Jm- N- no! Ka Chiang lutukk tihpalh ani,ka rawn su palh che lawm ka ti tak2....ka tih luih ani lo......a thiam thu chu a sawi a.......

Ir- enga,I sawi awmzia chu keima thiamloh maw... Irene chu a tawng ring hle a...

Jk - Atawk... Ngaihdam a dil che kha,chuan nang pawn I tih fai tawh kha,a pangngai leh vek tawh...duhtawk rawh ....... A ti vin hle a, Irene chuan mak ati hle a,rum deuhvin jm chu a melh a...... jk chuan jm ban chu a vuan a,a kal pui a,a thinphu chu a rang hle a,a thinrim em vangin a puakkeh lo chauh a........

Jk- Hyung! Enge I tihkha ,I thiam loh pawh ani lo,engati nge ngaihdam I dil a! Chuan ka hmu che nilengin heng ho hian an bully che.. enge tih dik loh I neih?hmana jimin ka hriat thin kha I nilo....jk chuan  thinrim Tak chuan ati a...

Jm- jungkook.,hna ka mamawh takzet,tu pawhin tha deuhvin min hmu se ka duh,pawisa ka mamawh takzet jungkook,nang Anglo takin mi hausa chhungkua atangin ka seilian ve lova,chuan Puih an ngaihna ah ka pui Mai a,chuan ka thil tih dik ah pawh ngaihdam ka dil  thin,ka sawisel thianglo,kei aia hnathawk hmasa vek anni.....ka lawm e min puih avangin ,mhs thil engkim  iti chhe  vek...jimin chuan a kalsan a.....

Jk leh jm chu an in biak zawh hnu atang in anla in be leh miah lova,melh pawh an in melh lo,jk chuan a ngaihsak duh tawh lova an bully pawn ,a hmuh dan chuan maid ni maiin a hria,mhs jk ngaihdan leh hriat chu a dik,mimawl ani lova,an mizia a hrechiang hle.... an CEO Seokjin hmuh lai chuan tu pawhin an hna tha deuhvin an thawk a,thawkrim awm ber Zia zang in an lang a...mhs a office a,a awm ve leh engkim chu jimin in a ti leh vek a,hei hi a thinrim chhan ber a ni.. seokjin chu hrilh a duh a,mhs jimin nen an in hmu thiam bawk silo....thinrim tun chuan a awm a...

________________________________

"Jungkook”

Jungkook chu a ngaihtuah na ata a harh chhuak thut a,tae chu a melh nghal a,tae chuan lawm loh hmel Tak chuan alo en reng a...

Jk- engee...

V- ka be char2 che......chhanna ka dawnglo enge I ngaihtuah.....

Jk- aaaa eng vak mah......a ngaihtuah muk hmel hle a.......

V- thil ka zawt ang che,enge thleng,I lan dan chuan mi thah duh hmel I pu nia kook...

Jk- ughhhh ka ti lovang...

V- Eng chu maw...
Tae chuan jk awmdan chu mak ti zetin a en a..

Jk- ihh..kei leh jimin hyung hian hmunkhatah hna kan thawk ho a,engkim a tha,mhs ka hmuh dan in mi zawng2  in an bully a,ka sawi awmzia chu engtin nge a thawh peih reng zawk hetianga mi tirhchhiah a awm turin ,mi rethei ang maiin hna hahthlak tak2 a thawk a,Namjoon hyung in hna tha deuh a thawk tho sia,pawisa a mamawh thu min hrilh a,hyungin a nei tho sia...jk chuan in kuang kuah pah chuan a ti a .......

V- ..............jungkook,thil engmah I hrelo ami nge dawt min hrilh zawk? Tae chuan jk mitah tak chuan a en a, a thutak hle a,

Jk- enge ka hriat tur chu... Jk chuan tae thusawi chu a hrethiamlo hle a....

V- Namjoon hyung.....kum thum liamta Khan a thi tawh.. e-mail atangin ka rawn hrilh che kha.....

Jk chu a thil hriat avang chuan a thin chu puak darh Mai dawnin a hria a,a lu chu a na hle a,a thaw tha thei lova thawk har ati hle a,tae thusawi chuan a thluak chu ati buai hle a,tae chu a fiamthu bawk silo a thuTak hlea,a bestfriend a unaupa ,a thi tih chu a awihlo hle a...

Jk- tae a nuihzathlak loh...

V- ka thuTak ltkk,enga tinge ka email lo thawn che kha min reply loh,nge ni a I hrelo zawk......

Jk- no..ka ka hrelo,kumthum liamta Khan hetah ka awm lova engtin nge ka hriat ang...enge a chungah thilthleng...

V- car accident..car nen in su in a thi..

Jk  chuan alu chu na ati hle a,engkim chu dawt ni se ati hle a,a awih theilo a,Namjoon thi tih chu a ring phallo,,eng tihah mah a hmuthei tawh dawnlo chu a ni si a,a hyung a bestfriend a 
ngaih Em2 chu.....lawmthu pawh Hrilh hmanlo a biak thin loh vangin  ngaihdam pawh a dil hmanlo jk chu a thaw tha thei lova,a mittui chu a tla nasa hle a,......

V - jungkook...................

Jk- no...nilo,,ani theilo.....ka awih theilo,a thi theilo..... thil tih dun tur kanla nei asin,.....oh my god tae.....enga ti nge... eng vange....engati nge ani kher tae!.... engmah ka hrilh thei tawh lo ....oh god.....
Jk chu chhuatah chuan a tlu a Tae chuan a bestfriend chu a kuah an tap dun a,in hnem thei an awm chuanglo........

Engkim mai chu a ngaihtuah let a,jk chuan Namjoon  Kum thum liamta a,a thi thut chu a ring thei lova,LA a awm lai a,a phone ngailo chu a in chhir em2 a,jimin a ngaihtuah a,a khawngaih hle a,

In hmangaih Tak te pawn an awm dun reng theilo nih hi thih na in a then hrang ta chu a ni si a.....

Jk chuan email atang poh a be lo chu a in chhir hle a....jm nen a an hlim hmel chu a ngaihtuah let a,an in hmangaih Zia hrechiang tu ber a ni a,a khawngaihin a rilru ana hle a......

Phawtsss 🖐️

Borahae 💜

🌼Start Again🌼Where stories live. Discover now