🌼6🌼

30 12 2
                                    

"Jungkookie thla la dun ang” lo kal rawh tih pahin jm chuan jk lam chu a pan a,jm chuan jk bana vawn pah chuan cameraman bulah chuan a Kalpui a, an ding dun a,cameraman hmaah chuan an in pose a

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Jungkookie thla la dun ang” lo kal rawh tih pahin jm chuan jk lam chu a pan a,jm chuan jk bana vawn pah chuan cameraman bulah chuan a Kalpui a, an ding dun a,cameraman hmaah chuan an in pose a...

Jk chuan jm awmdan chu cute ati  hle a,a  kawr hak Lian deuh te chuan ati lang duhawm hle a,a vun ano nalh bawk nen...
An graduate ni ania,jm chu a hlim hle a..

Jm- hyung rei Dan em2 hi...a rawn tlai leh ber ang,ninawm lutuk tih pah chuan a tum bur a....

Jk chuan jm tum bur chu cute ati hle a a hmaiah chuana piai sak a...

Jm- anaaaa..min piai vak zel Suh ana lutukk tuhpah chuan jk ban chu a chum nghal a...

Jk- Hyung te chu I hriat kha a buai theih em hi,Alo thleng trep tawh ang,naute pawh inih tawhloh hi thinrim loh tur....jk chu a nui a....

Jm- chu pawh nise.......

An graduate ni a ni bawk nen nuam anti hlawm hle a,thla anla nasa hle bawk a,jm chu a hlim hle a,

"Jiminie”

Jm chuan a leh hawi vat a,a nui nghal a,a hlim hle a,jk chuan jm nui a hmuh chuan tu nge tih hrilh a ngai tawhlo rm ngei ani tih a hria a....

"Hyungg”

Tih pah chuan a tlan nghal a,rm chu a kuah nghal a.....

Rm- hey....my prince....I graduate hi ka lawmpui lutuk che....tihpalh ka tlai avangin, traffic a jam nasa ltkk a...

Jm chu a nui a,rm ban chu a vuan nghal a..

Rm- hei ita tur....tihpahin rose par sen nalh deuh chu ape a.....

Jm lawm ltk chu a au a,ka lawm ltkk tihpah chuan pangpar chu a hnim vang3 a...

Rm chu jm hmaah chuan thingthi in
"park jimin nang hian minti hlim takzet,engtik lai pawn ka bula awm reng a minti hlim zel turin ka duhtak zet che,ka engkima engkim ini...jiminie nang hian min neih duh ang em,tihpah chuan akawr atang chuan zungbun chu a phawrha ....

Jm chu a lawm hle a,rm in chutia inneih Puia asawm chu a awihlo hle a,a hlim thuahhnih hle a,a mittui chu a tla hial a...
An bul a mite chuan yes tur chuan anlo ti hlawm a,jm lah a lawm ltk chu a tha te a khur vel a..

Rm- jiminie,ka khup ana vek ania.....

Jm- oh my god!!! Hyung tihpalh....yes ka nei lutuk ang che,

Zungbun chu bun pah chuan rm chu a kiss a,lawm avanga mittui tla Chung chuan a kiss use hle a..

Jk chuan jm hma a, rm thingthi a hmuh  chuan mak ati hle a,an thusawi chu a hre pha vek a,jm in yes atih phei chuan  a ding khawng nghal hle a,mak ati takzet a,jm ata ni thei dawnlo mhs an innei tur chu mak atiin, hma ati hle a,a awihlo hle a,lawmpui viau a,mhs a thinlung tak chuan alawm famkim lova,...

*Jungkook*

Jungkook lampan chuan rm te chu an kal a,jk awmdan an hmuh chuan mak anti hle a...

Jk chuan a hyung ten anlo tih pawh a hre lova, a thuhriat kha mak atih em vangin che lovin alo ding ngawi reng a..a in ngaihtuah chhuak thut a,a hyung te chu a melh a,a nuilui a,a thinlung tak chuan a nui thei lova ...

🌼Start Again🌼Where stories live. Discover now