🌼13🌼

40 13 6
                                    

Hemi story ka zawh hunah first Love saw ka rawn chhunzawm ang.... ngaihnom in tih ngei ka beisei 😁😚

Thil thlen atangin kar aliam leh tawh a,khami ni khan jk chuan seokjin chu call in amah leh jm chu chawl hah dam a an haw hma thu a hrilh a alo hrethiam hle a zawhna pawh a zawt lova ....

A tukah chuan jm chu a hna ah chuan a kal office a thlen chuan hnathawk ho chuan ngaihdam dil in anlo Kun a, mak atiin awih har ati hle a,a buk khum ve vata ,thil engkim chu a danglam in a in thlak chak hle a a chhan pawh jk a bula a awm reng vang ani ...  jm pawh a lawm hle a,a thian tha Tak ani chu lawm thu a hrilh mawlh2 a....

Thil thlen ni atang khan jk leh jm. Pawh a hma aia in pawh zual in an innel zual sawt a,an ti ti a,thil te ei dun in. Engkim an ti tlang vek ani ber awm e  minjoon pawn jk chu a ngaihna hle a,jm chuan a thik lek lek thin a fapa ania... a mah ni lovin jk zawk a ngaina chu..

Sunday alo her chhuah chuan jk chuan minjon alo tiam tawh ang ngeiin Sangha man tur chuan  hruai chhuah a tum a jm a lo dil nasa hle tawh chu niin   jm pawn a phal hram a..

”Hey sailors i in peih tawh em” ring tak chuan a au a. .... minjoon chuan lo hre vatin kawngka chu a hawng nghal a,jm chuan bengchheng lo tur chuan alo ti nghal a,a chhan pawh an thenawm te A venthawn vang ani ..

”Ay ay captain” tih pahin minjoon chuan jk chu alo chhawn vat a an Hlim tak zet ...

Khawnge kan chaw chhum tu hi tih pahin jk chuan minjoon chu a hrilh ru a an pahnih chauh a hriat Turin ...

Kan chhun chaw tur a  Buatsaih , theihngilh daih rawh... Thil tui tawk a siam ang chuan  carrot a dah leh hram ang.. minjoon chuan zawi te chuan jk chu a hrilh ru ve nghal a,mhs a ring tho mai a kut chu beng in a hmui a hup nghal a,ka hria nia awww jm  chuan choka atang chuan a rawn ti a

Jk chu a nuih aza hle a,a chhan pawh minjoon awm Dan a vang chuan ring tak chuan a nui a,minjoon chu pawm Kang nawlh in a Sam chu a Hui Kian sak a..

Jm chu basket keng chuan alo chhuak a,a rim lah chu a tui em em a,jk chuan lo pui vatin an chhuak nghal a,an  bungrua chu car ah chuan a dah lut zung2  a an lut nghala ...

“Boys seat belt kha hreng ru in him nan ”tih pahin jm leh minjoon chu a melh a,an ni pawn anlo hreng vat a.....

Minutes 30 aliam hnu chuan an Sangha man na tur hmun pawh an thleng a, minjoon chu a hlim hle a,car a chhuak nghal in a tlan kual a a hlim takzet an bula lui a awm vang in a ngaihtuah hle a minjoon lah a tlan chak em em a... jm chuan a um vat a,a chetsual a hlauh vangin...

Jk chuan um ve nghal in minjoon chu a man vat a,hey buddy chak deuhva tlan loh tur lui chu kawk in  i che sual mai ang ati nghal thuaia  minjoon chuan pawisawilo hmel tak chuan a en a jk chu ngaihdam a dil nghal a,a hmel ah chuan a in thiamlo hle tih a hriat a

Jm leh jk chan engmah ansawi lo a hmel pawisawi lo tak avang chuan....an bungraw awmna ah  chuan an phei a,puan an phah an chuan an thu ho va .... jk leh minjoon chu an hlim hle a Sangha man dan tur chu alo hrilh a, minjoon chu engkim a hrilh vek a,jm chuan an titi chu alo Ngaithla reng a.....

“Appa ka ril atam chaw ka duh”minjoon chuan atia a pum a ri nghal bawk a...jm leh jk chuan an nuih a ...

Okay  minjoon lo kal rawh ei ang kei pawh ka ril atam lutuk jk chuan atia ...

Jk chuan tui ti takin arsa bawp a keih lai  chuan  hnung atang chuan tu emaw in  alo kuah a hawi phei nghal vat a, a mi hmuh chu mak ati takzet....

Naeun....

Surprise tih pahin a nui a,jk nghawng ah chuan kuah in a hlim hle a jm leh minjoon chuan an lo en char char a mak anti hle a tawng pawh an tawng lo

Engtin nge ka Awm na i hriat  chuan khawi atang in nge ilo kal...

Zing kar ah hetah pawh ka pa a awm ka sawi awmzia chu in in ah ka lo kal a i nu in hetah i awm tih a sawi a chuan ka lo kal a surprise tur che in  naeun chuan jm leh minjoon chu tute nge a tih pahin zawi tak chuan a hrilh ru nghal a.jk chuan a in hmelhriat tir nghala ..

Hei hi jimin nia chuan hei hi minjoon jm fapa chuan heihi naeun ania jk chuan ati nghal zung2 a ...naeun chuan jm hming ahriat chuan mak ati hle a,a chhan pawh jm chu tu nge ani a hriat vang ani

Hi naeun ka nia ka hmu che u chu ka lawm lutuk ka lawm tak zet a tawp atawpah chuan kan in hmu ta lawmm tiin nui sang chuan jm chu a melh a

A tawp ah maww jm chuan jk chu a melh a jk chuan naeun chu melh vatin a hlauhthawng hman hle a..jm chuan jk chu a en nghal vata

Naeun chuan Min hrilh alawm nang leh i thiante chanchin hi  tih pahin an bulah chuan a thu ve a..a nui vur vur a..

Tak tak tih pahin jm chuan jk chua melha phakar hmel tak chuan ...

Okay atawk tawh e lal fanu kan sawm ve Miah lo che  tih pahin jk chuan naeun chu a melh a

Jungkook  i tawngkam a mawilo lutuk tih leh a bana Ben a rual a jk chu a melh rum nghal a..

Jimin oppa ka ngainat zawng tak ini tih leh jm bana kuah a rual a..a lei chu jk a chhuah khum nghal a...

A tha lo tawp kan Coconut pa hi... ka la in hual pui zui a ti nghal a

Jk chu a mengphawk hle a,alo theingilh vang ani jm a hrilh lo bawk a,engtin nge a theihngilh thei zawk mak pawh ati hle.......

Jungkook....in in hual maww chuan engtin nge min hrilh loh thei zawk a,lungawi loh hmel tak chuan jk chu a melh a....

Jk chuan eng mah a sawi lo a,a Chhan a sawi chuan naeun a thinrim dawn a,a theihngilh tih a hriat dawn vangin a sawi duh lova ....

Appa  enge in hual chu a awmzia minjoon chuan atia jk leh jm chu  Melh nghal a....

A awmzia chu an innei dawn tih na mi an in hual chuan an inneih dawn vang ania ...ti a hrilhfiah in a hmui chu a hruk sak zeuh a...

In nei maww.. ihh soyeon pa leh nu te ang in maww??

Jm chu a bu zeuh a naeun nuih pah chuan a lawmpui thu a hrilh nghal a,an titi zel a jk chungchang chu sawiin an nui leh thina jk hmanlai chan chin chu an asawi a,a thinrim thei hle a chetchhiatna te chu an sawi a,jk chuan a nin em vangin chhuan lam siam in in tur lei tur chuan akala minjoon pawh a hruai nghala ...

Jungkook oppa hian a ti dik ani.....

“Eng thil ah chuan maww”....

“I mawi tak zet chuan i hmeltha hle bawk”

Jm chu hmuh theih in a biang a Tai nghal a naeun thusawi vang chuan chhan dan tur pawh a hrelo a nui ringawt a,jk te chu anlo let vat a,khua a tlai deuh tawh vangin haw a rawt nghal bawk a

Jungkook chuan a theihngilh Tak tak a an in hual thu chu a in thiamlo viau bawk....

Phawtsss 🖐️💜

🌼Start Again🌼Where stories live. Discover now