Chhiar nuam uu....ka reh rei tih pawh ka hria min lo hrethiam dawn nia.....
"Mr.kim minlo nghah avangin ka lawm e" doctor chuan tihpahin jimin hma a thut chu a rual a...
Jimin chu a hlauhthawng hle a,luhai luakchhuak a a awm reng vang in,thil thlum a ei reng bawk a,a mood a in thlak ngun hle a,hetianga a awm vanga in checkup pawh ani..
"Ka lawmpui a che kar riat mi nau i pai" tihpahin doctor chuan jimin chu a nuih a....
Jimin chu a mengphawk hle a,mak ati takzet,a thu hriat kha awih harsa ati hle ani,ani thei lo ...a Rai....
"..............engati nge,....enga?" Mak atih em avangin a ang ho a,eng tianga lo dawnsawn tur nge pawh a hrelo,a kut chuan a dul chu a khawih a, doctor thusawi chu awih har ati takzet dawt nise ati hle bawk mak ti tak chuan a en reng ringawt a doctor chuan engkim a hrilh fiah a,hria ang pawn a awm lo....
Hospital atang chuan a chhuak a,a ngaihtuah na ah chuan engmah a awm theilo,khawiah nge a kal anga enge a tih dawn pawh a hrelo,a kal kual reng ringawt a,thil a hrechhuak thut a,Namjoon thlan ah chuan a kal a,a thu hnawk a,chhuak tak chuan a tap hawm hawm a Namjoon thlan hma ah chuan a tawng hleitheilo tihpalh ...tihpalh ....tih bak a sawi theilo,jimin chuan a hria a tihpalh tih chu..... chu bak sawi theih a nei lo ....
A zia deuh hnu chuan Namjoon thlalak chu a en a,a mittui a tla leh nghal ,a ngai takzet ani....
"Hyung....minjoon pawh tunah chuan alian tawh lutuk,i hria tiraw?amah pawn thleng a sil thei tawh,tui deh na pawh a ban pha tawh,a sang takzet,*a nui a* tun ah chuan min pui thei tawh,a tangkai lutukk...ka rindan chuan hun a kal chak hle,huh!? Ka tihpalh,heta ka lo hruai loh vangin"......
"Ka....ka hre lo..... engtin nge ka sawi ang...mhs....a ngai ani ..ka tihpalh ka bum che a vangin,ka tiam a che ka hmangaih reng ang che! Mhs....hyung ka ...hyung,ka Rai.....jungkook fa ka pai ani....he thil hi...jungkook an nupui a nei dawn,a hmeichhe hmangaih ber a nei dawn" jimin chu a tap leh a...
" Hyung,ka hlau.....diktak chuan ka....ka hmangaih ani,ka hlau bawk....ka ngaihdan chuan ka bum che a chuan jungkook in a kawppui a bum bawk,naeun chu a duhawm takzet hyung,a rilru ka ti na theilo, Jungkook a hmangaih takzet,hyung thil dik ani lo jungkook fa ka pai tih leh ka hlim tih hi? Ka hrilh che vang hian ka Chung ah i lawm lo tiraww? Jimin chuan a mittui hruk pah chuan ati a...
" Engtin nge ka tih ang hyung? Ka ka kal tir thei ang mhs ka rindan chuan ka chan vo ka luah thei ...a bul ah ka awm thei,ka hria ka hmangaih tih,mhs ka hlau ka ti hlau hyung...
"Jiminnie..........?"
Jimin chu a hawi vat a,a Phu zawk mai,midang an awm a ring lo em ani,a hnung ah chuan a ding a a hmel chu mak tihna in a khat...
'yoo- Yoongi hyung......"
Yoongi chuan a hria,engkim a hre vek,a chhan pawh Namjoon tlan chu a tlawh reng thin vangin chumi vanga jimin pawh hmu hi ani ,mak ati hle a jimin hi eng vanga hmu nge anih kum li Liam ta khan a hmuh ngai loh vangin,Yoongi chuan namjoon thlan a tlawh apiang in tu mah a hmu ngai lova mhs tunah Jimin a hmuh vangin a pan hnai kha nia,tihpalh thil thu in a thusawi a hre vek a,ni e engkim a hre vek ani.
" A dik tiraw? Tuna i thusawi zawng zawng kha?"
Jimin chuan a hmui a pet zeuh a chhan dan tur pawh a hrelo,eng chin nge Yoongi in a thusawi a hriat a hre bawk si lo, alu a bu zeuh a,a ngaih ruat a yoongi in engkim a hre vek tih a hria, Yoongi chu a thaw hawk a,jimin bulah chuan a thu thla ve nghal a jimin lam chu a hawi a jimin chuan a kut khawih in a zam hle tih a hmu a a mittui tla chu a hmu bawk a a rawmawl chu ape nghal a.....
" Chuan i in pawm a i thusawi kha thudik , nang leh jungkook hian in zawmna thuk tak innei ka ring dik tiraw,chuan jungkook hian hei hi a hria ?"
Jimin chuan alu a thing a
" Jimin ka tihpalh engkim kha ka hriat avangin tun a i awmdan tur ka hriat thiam pui lutuk che,he thil hi jungkook hian a hriat a ngai."
" Ni lo! Hyung khawngaih in...nilo! Nupui a nei dawn a chuan naeun in he thil a hriat chuan a rilru ana dawn lutukk a hre tur ani lo!" Jimin chu a au in a au ani ber mai a hlau takzet an hriat,an inneih na tur a tih chhiat a hlau hle a,
" Jimin,naute pa hi jungkook ania,a hriat a ngai lawm,engtin nge a alo dawn sawn ang chu chu a duhthlan na ani,a duhthlanna chu tuman an dang theilo,nang pawn chuvang chuan a hriat a ngai."
"Mhs......"
" Jimin min en teh,i harsatna ka hriatthiam pui che,i ngaihtuah buai hle tih pawh,engkim ah i hlau a,i thil tih engkim ah midang i vengthawng ziah a,nang leh jungkook hian in duhna in nei a,a awmzia chu naeun a hmangaih lo,nang mah kha a hmangaih che! I hlau tih pawh ka hria minjoon hian jungkook bula a awm in Namjoon a theihngilh ang tih ,i ti diklo, jungkook hian nitin Namjoon a hriatchhuah tir che,Namjoon hmun ruak kha a hnawhkhat asin,i hlau tih ka hria he thil hi namjoon i bum ang a i in ngai hi, mhs ani lo,i bumlo ania,Namjoon chu a kal tawh,Engtikah mah i bul ah a awm thei tawh lo,hlim la a duh,chuan a duh ang chuan ti ta che,i mamawh tih pawh ka hria,minjoon pawn, in pahnih in,iti na theilo nang mah hmangaih tu che hi jimin"....
Jimin chuan engmah a sawilo,engkim Yoongi thusawi chu a hria a ,a ngaihtuah a,dik ati hle a ,a thu hriat vang chuan thil diktak a hriat phah a,kawng dik zawh a duh ani,mhs a dik lo engtianga rei nge kawng dik loh a zawh tawh a in hre lo,minjoon ati na a,jungkook pawh ati na chuan amah ngei pawh a inti na tih a hria.....
"Jimin va kal rawh,I rilru diktak va hrilh rawh,engkim hrilh la a hriat a ngai ala tlai lo ania".....
Jimin chuan a kut a hmer a jungkook hrilh a ngai ani,hmuh a duh a,engkim hrilh a duh bawk,jimin chuan a tawp nan Namjoon thlalak chu a en a,a hmangaih takzet ani,Namjoon chu a pasal ania,mhs jungkook chu a hma hun lo la awm tur thleng ami tur ani Yoongi hnen a lawmthu sawi pah chuan a tlan nghal a,taxi chu pharin jungkook in lampan chuan a kal nghal a...
An thleng thuai a chuan man a pek fel hnu chuan jungkook doorbell chu a hmet a a hmanhmawh hle,kawngka chu a rawn in hawng a,a nuia a rindan chuan jungkook anih a ring a mhs a ni lo nari chu alo lang nghal a....
"Jiminie? Aw Lalpa eng tia rei nge ni tawh? Enge i an?" Nari chuan jimin kuah pah chuan ati a....
"Ka ...ka tha e.... ka lawm e....ummm jungkook a awm em"? In thlahrung tak chuan atia jungkook hmuh a duh takzet....
"Owh,jungkookie chu naeun nen tun lawk khan an chhuak a,an rei lovang an lo let vat ang,ilo nghak thei mai em?"......
"Aww .....khawngaihin? Jimin chu a lut nghal a,nari chuan a hnung ah a zui a,a zam takzet, jungkook leh naeun an chhuak daih bawk sia,a in ngaihtuah buai hle a,jungkook chuan a rilru a thlak a hlau a,amah ni lovin naeun a hmangaih ang em! tih chu a buai a, jungkook chuan fa a nei ang em?fa nei turin a chhungten an nawr lui ang em? tih chu a ngaihtuah a,a buai takzet...
"Ka theihngilh daih inneih sawmna card i dawng em?" Jimin chuan lu a bu zeuh a,aw a ti bawk a,a zam takzet sawi mai tur pawh a hrelo...
"Ka hlim takzet,naeun pawh a hlim takzet ka hria naeun hian jungkook a hmangaih hle tih a nghak rei hle bawk,mhs enge kan jungkook Chung ah hian thleng a A lutuk a,a nghak rei khawp mai,ka lawm takzet naeun a nei duh hi,a thlak danglam ngei pawh ka ring,heta an lo let leh hnu pawn ka ngaihdan chuan jungkook pawh a nui Tam takzet,a ti hlim ngei ang ka ring,hmeichhe tha Tak ani,jungkook tan mitha tak ani,jungkook pawh a hlim ngei ka ring naeun bulah chuan",nari chuan hlim tak chuan ati a,a thusawi dan ah a hlim tih a hriat ,jimin ngaihdan chuan naeun chu an inneih na tur ah a hlim tih a hria a.....
A mah tih loh chu......Jimin chuan a hmui a seh a,he thil hi ati theilo,an hlimna a tih chhiat sak theilo,jungkook pawh naeun bulah chuan a hlim tih a hria ..
"Ka hria..hmeichhe duhawm tak ani,jungkook a Vannei takzet naeun a tawng hi,jungkook min lo hrilh sak rawh ka lawmpui lutuk tih hi,ka kal a hun ka fapa ka hruai a hun tawh a",tih pahin jimin chuan lu a buk khum zeuh a,a kal chhuak nghal a,a tap duhlo a mittui tla chu hruk pawh a tum lo,mi hlimna a tih chhiatsak trep tih a hria a,a in thiamlo hman hle ,he thil ah hian a in ngaihdam theih pawh aringlo ......
Jimin chuan tha Tak a a fapa leh a naute lo la piang tur chu enkawl a tum zawk a,minjoon vang pawn a theih ngei a beisei,an that a ring, an tan a tha tur Ani bawkk...
Phawtsss 🖐️💜